Господарське і повсякденне життя єгиптян

Про матеріал

Мета: визначити основні заняття та особливості життя різних верств населення в Єгипті; розвивати навички роботи в групах, узагальнення та систематизації матеріалу; виховувати інтерес та повагу до звичаїв єгиптян, виховувати неприйняття рабства як суспільного явища, поважати людське життя та гідність.

Обладнання: презентація № 2, атласи ( для 6 класу), зошити, підручники, словнички з історії

Тип уроку: комбінований

Перегляд файлу

Тема: Господарське і повсякденне життя єгиптян

Мета: визначити основні заняття та особливості життя різних верств населення в Єгипті; розвивати навички роботи в групах, узагальнення та систематизації матеріалу; виховувати інтерес та повагу до звичаїв єгиптян, виховувати неприйняття рабства як суспільного явища, поважати людське життя та гідність.

Обладнання: презентація № 2, атласи ( для 6 класу), зошити, підручники, словнички з історії

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань ( перевірка домашнього завдання)

1)Історичний диктант

Вставте пропуски в тексті.

Єгипет розташований на __ сході Африки. Переважна  частина  річки Ніл тече через пустелю  __  .  Ніл впадає у __ море, а у місці  впадіння  річка розпадається  на  декілька рукавів —  __  . Боротьба  між Півднем і Північчю Єгипту закінчилася в 3100 р. до н. е. перемогою __ . За допомогою дамби єгиптяни __ воду.

2) Уявіть, що ви мандруєте з Єгипту до України. Заповніть схему послідовності вашої подорожі, вписавши у віконця відповідні номери наведених географічних назв.

1) Єгипет; 2) Середземне море; 3) Європа; 4) Дніпро; 5) Африка; 6) Ніл; 7) Чорне море; 8) Україна.

 

 

 

 

3) Назвіть які прошарки населення ви вже знаєте у Давньому Єгипті?

Очікувані результати:

  • визначимо основні заняття та особливості життя різних верств населення в Єгипті;
  • розглянемо звичаї і традиції давніх єгиптян;
  • порівняємо умови життя різних верств населення;
  • дамо оцінку умовам життя рабів у Давньому Єгипті.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

На минулому уроці ви вже зрозуміли, що Єгипет – це країна контрастів. Одних тут обожнювали та вважали богами, інші вважались річчю і не мали жодних прав. Сьогодні ми і розглянемо особливості життя представників різних прошарків більш детально.

IV. Вивчення нового матеріалу

Ви вдома готували завдання за групами. Кожна з груп представляє окремий прошарок населення (життя фараона, жерці та вельможі, намісники,воїни, селяни та ремісники, раби).

Фізхвилинка

Підготований учень виходить і показує рухи, клас повторює за ним (під музику).

V. Підведення підсумків

Учитель:

Тож, як бачимо, в Єгипті статус людини визначав на тільки долю і благополуччя людини, а і основне заняття, так звану професію. Як ви вважаєте, чи правильне було таке положення справ? Чи походження людини повинно визначати її заняття?

VI. Рефлексія

  1. Землероб (селянин)
  2. Державний службовець (чиновник)
  3. Багата та знатна людина (вельможа)
  4. Озброєний наглядач (Стражник)
  5. Цар Єгипту (фараон)
  6. Наука, що вивчає минуле за речовими джерелами (археологія)

Номарх – правитель області

VІІ. Виставлення оцінок та домашнє завдання

Опрацювати стор. 67 – 69 підручника, знайти та записати до словників поняття: шадуф, монархія.

Індивідуальні завдання (повідомлення) про Хатшепсут, Тутмоса ІІІ, Ехнатона, Ніфертіті, Рамзес ІІ.

 

 

docx
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
1359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку