Готуємося до НМТ-2025

Про матеріал
Підготовка до НМТ може стати легшою та продуктивнішою, якщо правильно організувати цей процес.
Перегляд файлу

"Готую учнів до НМТ-2025 з української мови "

Як отримати високий результат?

Головне — практика та регулярність!

 

Підготовка повинна бути розумною і правильно організованою.

 

Стратегія підготовки учнів до НМТ

1. Планування підготовки

  • Розроблюю планування з урахуванням рівня класу.
  • Розподіляю матеріал на блоки

2. Аналіз попередніх тестів

 Дослідження попередніх тестів допомагає зрозуміти, які теми та типи завдань частіше трапляються.

Це дозволяє сконцентрувати увагу на найважливішому матеріалі.

3. Створення навчальних матеріалів (схеми, таблиці, мінімум слів)

  • Візуалізую матеріал
  • Складаю таблиці й схеми
  • Користуюся асоціативними малюнками
  • Створюю орфографічні шпаргалки

    4. Практичні тренування

  • Регулярно проводжу тестування
  • Працюю з інтерактивними вправами, розробленими власноруч
  • Організовую симуляцію НМТ

5. Індивідуальна підтримка учнів

  • Створюю консультаційні години для учнів
  • Проводжу  аналіз помилок,
  • Відстежую прогрес кожного
  • Проводжу додаткові заняття з тими, хто потребує більше уваги.

7. Використання технологій

  • Онлайн-ресурси та додатки:

 

Нові умови сьогодення зумовлюють пошук продуктивних моделей підготовки до НМТ.

 

Хочу зупинитися на окремих.

 

  1.               Набрати високий бал на НМТ не можна лише вирішенням тестів і гортанням конспектів. Спочатку потрібно якісно засвоїти тему, не просто прочитати, а саме вивчити. Постає питання. ЯК НАВЧИТИ сучасних дітей?

 

Ми знаємо, що «цифрове» покоління подробиці не цікавлять. Наочність, візуалізація,  яскравість – головна умова.

 

Увесь матеріал подаю у вигляді схем, таблиць, ментальних карт, «розбавляючи» поданий матеріал смішними картинками – мемами.

 

  1. Після вивчення регулярно повторюю теми, які ЗАВЖДИ є на нмт.

А це такі

  •          Фразеологія (щоб запам’ятати подаю асоціативні малюнки або групую фразеологізми за темами. Звертаю увагу, що фразеологізм «хоч греблю гати» дуже часто трапляється. Якщо дозволяє час, то демонструю учням  греблю. Узагалі дуже важко сучасним дітям розуміти і запам’ятовувати фразеологізми, які пішли із народної живої мови.)

 

  •          Лексикологію, як і фразеологію, не можливо вивчити за один-два уроки. Тому й цій темі систематично приділяю увагу.

Це онлайн-конструктор різноманітних навчальних вікторин, тестів та ігор. Його особливість у тому, що програма пропонує різні ігри для заучування слів: підібрати слово до картинки чи пояснення, потренувати написання слова та вимову, пройти тести для самоперевірки.

 

  •          Наголоси – це камінь спотикання не тільки учнів, а й учителів.  В інтернеті багато лайфхаків, як швидко і правильно вивчити цю тему.

Я дотримуюсь двох методик:

  • Мнемофрази (з власного досвіду скажу, що діти краще запам’ятовують ті, які придумали самі. )
  • Методика Олександра Авраменка. Він пропонує спочатку з допомогою мультиків вивчити слова, наголос у яких на першому складі. Їх 65. Потім – на третьому. (62). Слів із 4 і 5  з наголошеним складом мало (6/2).

 

  •          Орфографія. Для заучування пропоную орфографічні шпаргалки. Слова для них виписую із матеріалів попередніх років ЗНО.

 

І важливим етапом, мою думку, є формування навичок роботи з тестами.

Можна прекрасно знати матеріал, але продемонструвати достатнього рівня. Для успішного результату необхідно практикуватися.

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 грудня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку