Налаштування дітей. Вже дзвінок сигнал подав —До роботи час настав. Тож і ми часу не гаймо,А урок свій починаймо.
Номер слайду 3
Каліграфічна хвилинка. У селі казали, що в Івана Манжули золоті руки.[]
Номер слайду 4
Робота в підручнику с.42 Вправа 110 Хто розповідає про свої спостереження? Чому? Що говорили про руки Івана Манжули? Що тато відповів синові?
Номер слайду 5
Спиши речення, у яких є виділені слова. Вправа 110 У селі казали, що Івана Манжули золоті руки. Зроблені із золота, як сережки моєї мами. Тоді тато пояснив:”Золотими їх тільки звуть, тому що вони дуже вмілі”.
Номер слайду 6
Запам’ятай!!!Слова вживаються в прямому й переносному значенні. У словосполученні золоті сережки слово золоті вжито в прямому значенні, тобто зроблені із золота, а в словосполученні золоті рукислово золоті вжито в переносному значенні, тобто дуже вмілі руки.
Номер слайду 7
Таблиця с.43 Вправа 111 Робота в парах (розкажіть одне одному, що означають словосполучення важкий спогад і плаче осінь)
Номер слайду 8
Вправи для очей
Номер слайду 9
Робота в друкованому зошиті с.20 Обговоріть малюнок (що зображене? де можемо використовувати, зустрічати?)
Номер слайду 10
Позначте ті, на яких відображено переносне значення слів.
Номер слайду 11
Домашні тренувальні вправи. Спиши текст із вправи 112, позначений зеленою рискою. Підкресли слова, які вжито в переносному значенні. До виділених слів добери протилежні за значенням.