Готуємося до ЗНО. Повторення вивченого з української літератури. Частина 16.

Про матеріал

Готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання в 11 класі. Повторення вивченого з української літератури. Частина 16. Сподіваюся, що така форма повторення матеріалу сподобається педагогам і допоможе їхнім учням швидко та якісно підготуватися до ЗНО.

Перегляд файлу

Завдання з української літератури. Частина 16

 

Дайте коротку відповідь.

1. «Хочу голову свою положити або попити шоломом з Дону», - заявляє герой «Слова про похід Ігорів» -

2. Запорозький полковник Максим Залізняк є персонажем твору -

3. Події часів Руїни у своєму романі відтворив -

4. Побут і психологію українських селян у перші десятиріччя після скасування кріпацтва змальовано у творі -

5. «Пропащою силою» називають -

6. «Очевидна аналогія з українською нацією та її шляхом – шляхом не сорока років, а цілих століть, - до своєї свободи і державності» простежується у творі -

7. У словах Лесі Українки «Я на гору круту крем'яную / Буду камінь важкий підіймать...» переосмислено образ -

8. Образ «тихих озер загірної комуни» служить композиційним обрамленням твору -

9. Справжнє прізвище автора твору «Contra spem spero!» -

10. Зіставлення української й російської мов є важливим сюжетним компонентом твору -

11. Вислів «Випускає він десять соколів на стадо лебедів» («Слово про похід Ігорів») означає -

12. Першим твором нової української літератури є -

13. «Матінко моя ріднесенька! Утінко моя, перепілочко, голубонько!… Не розлучайте мене з моїм Василечком», - просить героїня твору -

14. Рядки

Являйся, зіронько, мені!
          Хоч в сні!         є в творі -

15. «Золото — не дівка!.. Красива, розумна, моторна і до всякого діла дотепна, — яке у неї добре серце, як вона поважає матір свою; шанує всіх старших себе; яка трудяща, яка рукодільниця», — так схарактеризовано героїню твору -

16. Закликом до українців

Обніміться ж, брати мої.
          Молю вас, благаю!                  закінчується твір -

17. Риторичне запитання «Ви знаєте, як липа шелестить?» поставив -

18. «Згадую Борулю, хоч люди сміються з нього, бо їм здається, що вони не такі чудаки, як Боруля, а коли гарненько придивитися, то й сміятися нічого: хто б не хотів вивести своїх дітей на дворянську лінію, щоб вони не черствий кусок хліба мали?!», - так сказано... -

19. «Живучи в Україні, привчившись до мови жителів, я навчився розуміти думки їхні і примусив їх своїми словами переказувати їх публіці. Ось причина уваги, якої удостоєна Маруся та інші, тому що написані з натури...», - так сказано... -

20. «Страшно подумати, що народ, котрий настільки активно брав участь у подіях роду людського, не в змозі був розповісти про своє життя в історичному романі...», - так сказано... -

21. «Я добре знав, що живопис - моя майбутня професія, мій насущний хліб. І замість того, щоб вивчати її глибокі таїнства, та ще й під проводом такого вчителя, яким був безсмертний Брюллов, я компонував вірші...», - так сказано... -

22. «Основною темою поеми я зробив смерть Мойсея як пророка, не признаного своїм народом. Ся тема в такій формі не біблійна, а моя власна, хоч і основана на біблійнім оповіданні...», - так сказано...-

23. «Польовою царівною» названо -

24. «Всім серцем любіть Україну свою», - закликав читачів  -

25. Пісня «Ой, піду я до роду гуляти» є композиційним обрамленням твору -

26. Слова Т. Шевченка

Будеш, батьку, панувати,
          Поки живуть люди,
          Поки сонце в небі сяє,
          Тебе не забудуть!

викарбовано на пам’ятнику -

 

 

doc
Додано
26 березня 2018
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку