«Чудова сімка»
Інтелектуально - розважальний конкурс
Мета гри: підвищувати інтерес до математики, розвивати володіння математичними методами; учити школярів робити висновки; сприяти подальшому розвитку пізнавальних здібностей учнів, навичок логічного мислення, уміння не втрачати контроль у нестандартних ситуаціях; виховувати культуру математичного мислення, впевненість у собі, наполегливість, уміння відстоювати свою точку зору; створювати умови для самореалізації учнів, сприяти розвитку навичок міжособистісного спілкування.
Обладнання та наочність: телевізор, комп’ютер, презентація, картки з завданнями, кольорові конверти.
План проведення заходу
Знайомство з командами, суддями та правилами гри.
Методичні рекомендації, щодо проведення гри:
У грі беруть участь дві команди по сім учнів – команди 6 класу. Учні обирають назву команд і девіз. Команда повинна пройти 7 етапів гри.
На кожному етапі учні виконують завдання, за правильне виконання завдання учні отримують фішку, затративши на це мінімальний час.
Після проходження командами всіх етапів журі підраховує фішки і оголошує переможців.
Хід гри
І. Організаційний момент
“Гра не є пустою забавою, це зміст життя дитини,
її творча діяльність потрібна для її розвитку.
У грі дитина живе, і сліди цього життя глибше
залишаються в ній, ніж слід дійсного життя”
К.Ушинський.
Ведучий: Доброго дня. Сьогодні ми з вами пограємо розважальну гру «Чудова сімка». Щоб нам з вами розпочати нашу гру, спочатку треба представитися. (команди представляються: назву та девіз)
На кожному етапі учні виконують завдання, за правильне виконання кожного завдання учні отримують фішку, затративши на це мінімальний час.
Після проходження командами всіх раундів журі підраховує фішки і оголошує переможців.
– це інтелектуально-динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту і передбачає виконання спеціальних завдань.
У грі беруть участь дві команди 5 класів. Умови:
1 етап.
У вчителя математики, у вказаний час, капітани команд повинні отримати перше завдання і карту маршруту. Розпочинається КВЕСТ.
(Завдання знаходяться або в конвертах, або у згортках паперу, перев’язаних стрічкою. Карта маршруту намальована на цупкому папері, де потрібно буде відмічати пройдені етапи).
Вчитель математики:
Завдання№1. Пасли два хлопці поросят, і один каже другому: «Дай мені одне порося, то в нас буде порівну». А другий каже: «Дай ти мені одного, то в мене буде як раз вдвічі більше, як у тебе». По скільки в них було поросят?
Підказка до наступного етапу:
Далі додайте ці числа і число 10, знайдіть кабінет в школі, якиймає цей номер. Наступне завдання отримайте у вчителя який працює в цьомукабінеті.
(ВІДПОВІДЬ: Розгадка: 5 і 7. 5+7=12 12+10=22 Завдання у вчителя: Тетяни Олегівни).