Гра - подорож "Ми - на варті природи."

Про матеріал
Ця колективна творча гра втілює в собі невичерпні можливості для творчої співпраці дітей та дорослих і сприяє вихованню дбайливого ставлення до природи. Форма роботи – етапна гра. Учасники мають пройти етапи , на яких потрібно виконати цікаві завдання , подолати перешкоди, можна отримати цікаву інформацію. На старті учасники отримують маршрутний лист, у якому ведучі етапів мають оцінювати відповіді (бали , оцінки).Переможці отримують винагороду..
Перегляд файлу

МИ – НА ВАРТІ  ПРИРОДИ.

( Гра –подорож).

Ця колективна творча гра втілює в собі невичерпні можливості для творчої співпраці дітей та дорослих і сприяє вихованню дбайливого ставлення до природи.

Форма роботи – етапна гра. Учасники мають пройти етапи , на яких потрібно виконати цікаві завдання , подолати перешкоди, можна отримати цікаву інформацію.

На старті учасники отримують маршрутний лист, у якому ведучі етапів мають оцінювати відповіді (бали, оцінки). Переможці отримують винагороду.

На час гри школа перетворюється на місто Природоград. Щоб всі учасники ознайомилися зі змістом гри , завчасно розвішуються афіші. У місті Природоград

 виставляються вказівники з назвами етапів гри.Усі учасники гри збираються на мітинг.  Після отримання маршрутних листів кожна група дає назву своїй команді і прямує на маршрут, тримаючись один одного. У грі беруть участь чотири команди по п’ять учнів. На кожному етапі є керівник –дорослий. Робота на кожному етапі триває п’ять хвилин. Загальний етап гри проводиться на Майдані Екології ( конкурс малюнків на асфальті). Тут підбиваються підсумки гри. Переможці нагороджуються дипломами , призами.

 

КАРТА – СХЕМА РУХУ МІСТОМ ПРИРОДОГРАД.

 

СТАНЦІЯ № 1. « Збираємось у похід».

1.Ви збираєтесь у похід. Які речі із запропонованого списку ви не візьмете з собою? Чому? ( Необхідно підкреслити ці речі).

Палатка, спальний мішок, рюкзак, мило, рушник, зубна щітка, зубна паста, голка з ниткою, туалетний папір, човен, риболовна сітка, сокира, казанки,

електрочайник , сірники, гітара, вудка, граблі, набір продуктів, кухонний ніж,

набір для ремонту човна, аптечка, електродриль, лижні палиці, блокнот з олівцями, телескоп , карта, накидка від дощу. Фотоапарат, праска, бінокль, вибухівка, акордеон.

2.Якщо ви в поході спорожнили скляні пляшки, то їх треба:

  а) кинути в багаття;

  б) закопати;

  в) відвезти назад у місто.

3.Який автограф забороняється залишати у довкіллі туристам?

( « Тут був Вася» - видряпаний на дереві).

4.Коли порожній - плачу, коли несуть, я скачу.( Рюкзак).

5. Ніхто мене нести не хоче, усі мене штурхають в боки, та без мене в похід не підуть.(Казанок).

 

СТАНЦІЯ № 2. « Народ скаже, як зав’яже».

Кожна команда повинна на даній станції розповісти по три прислів’я про природу.

 

СТАНЦІЯ № 3. « Перехід через болото».

Два представника від кожної команди повинні перейти « болото» - окреслене

крейдою коло. «Трясовина» - розставлені кеглі.

Вночі, коли нічого не видно, тобто з пов’язкою на очах. Для конкурсу потрібні дві хустинки, набір кеглів. За вдалий перехід через «болото» команда отримує 10 балів. За кожне попадання в « трясовину» - штрафний бал.

 

СТАНЦІЯ № 4. « Літературна».

Кожна команда декламує вірш про природу.

Зимові сни дерева.

Ой, навіщо мені листя,

Коли вже іде зима.

Коли холодно вже стало

І пташок ніде нема.

Краще скину я листочки

І тихесенько засну.

Буду спати, буду ждати

Сонце , радість і весну.

Звернення.

До вас,мої рідні, звертаюся я-

Найменший у нашій сім’ї:

Стоїть на узліссі ялинка моя –

Не зрубайте її!

На озері плаває пташка моя-

Не убийте її!

Яскріє на небі зірка моя –

Не згасіть її!

Світ- казку будує мрія моя –

Не спиняйте її!

СТАНЦІЯ № 5 « Ерудит».

Щось тут не так.

На визначеній ділянці до дерев та кущів прикріплюються речі, яких там не може бути. Потрібно знайти « помилки» в довкіллі.

1.На кущі прикріплюється гніздо пташки.

2.На ялинці – соснові шишки.

3.На березі- дубове листя.

4.На сосні – ялинові шишки.

5.В годівничку для птахів разом з потрібним кормом кладуть кістку.

Максимальну оцінку отримує команда , яка виправила всі помилки.

 

СТАНЦІЯ № 6 « Зелена скарбничка».

1.Кожній команді видається гербарний екземпляр лікарської рослини. Необхідно визначити вид рослини та розповісти її лікарські властивості.

2.Назвати первоцвіти , які ростуть на даній станції.

3.Чому ці рослини називають первоцвітами?

4.Чи потрібно оберігати первоцвіти? Чому?

За кожну правильну відповідь -1 бал.

 

СТАНЦІЯ № 7  « Ігрова».

  1. «Хто кого шукає».

Завдання: правильно назвати, хто чим живиться.

Обладнання : м’яч.

Гравці стають  коло, ведучий з м’ячем у центрі. Ведучий кидає м’яч будь-кому з гравців і називає тварину, птаха чи комаху. Той, кому кинуто м’яч , повинен упіймати його, дати правильну відповідь – чим живиться названа

тварина і повернути м’яч ведучому.

 

СТАНЦІЯ № 8 «Творча».

Проводиться конкурс пісні про природу, враховується екологічний зміст.

Керівник додатково ставить запитання, пов’язані з природничою тематикою пісень.

 

СТАНЦІЯ № 9 « Художній салон».

Конкурс малюнків на асфальті екологічної спрямованості. Учасники захища-

ють свої роботи .Розміри малюнка 2м*2 м. Максимальна оцінка 10 балів.

 

СТАНЦІЯ № 10 « Кінцева».

На даній станції підводяться підсумки , нагороджуються переможці.

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 серпня
Переглядів
189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку