Гра-подорож
“З Україною у серці”
Мета. Розширювати та поглиблювати знання учнів про рідну Батьківщину, учити їх висловлювати своє ставлення до держави; формувати громадянську компетентність: патріотичні почуття; приналежності до української нації; розвивати мислення, пам’ять, уміння осмислювати духовні цінності; виховувати любов до Батьківщини, відповідальність за майбутнє своєї держави.
Форма проведення: гра-подорож
Обладнання: географічна карта України, відеоролик за темою «Моя країна – Україна»; “Сім чудес України”.
Форми роботи: колективна, групова.
Інтерактивні методи і прийоми: «Асоціативний кущ», вправа “Із теплом у серці”,легенди про квіти ,прислів’я про мову.
I Організаційний етап
Створення позитивного настрою
Вихователь:У народі кажуть:”Добрий гість-дому радість”.Сподіваюсь ви,як і я раді нашій зустрічі. Подаруйте один одному посмішку та побажайте успіхів.
II Мотиваційний етап
В: Сьогодні на нас чекає експедиція Україною, під час якої кожен для себе розкриє багато непізнаного, цікавого, несподіваного.
III етап Оголошення теми та очікуваних результатів
В: Кожна експедиція має свій план,а кожна подорож має свій маршрутний лист,є він і у нас.
В:Звертаю вашу увагу на карту України на ній прапорці з назвами станцій.
1. ”Народні джерела”
2. Національні пам’ятники.
3. ”Квітуча Україна”
4. ”Запитання-відповідь”
Інтерактивна вправа “Асоціативний кущ”
В:Що для кожного з вас є Україна?
Карпати |
тато
|
родина |
|
УКРАЇНА |
|
квітучі сади |
|
лани пшениці |
В:Україна-це щедра земля під волошковим небом,це задумливі степи,широкі поля,густі ліси та гірські вершини.
(перегляд відеорилика Це моя-Україна)
I зупинка
”Народні джерела”
робота в групах (з’єднати правильно прислів’я)
Без верби й калини
Людина без Вітчизни
Та земля мила
Рідна земля
Рідний край
За своїм краєм
Всюди на світі добре
|
|
а дома найкраще немає України мов золота колиска немов рай
як соловей без пісні
де мати народила
серце болить |
II зупинка.
”Національні пам’ятники”
Інформаційна хвилинка
В:Усе,що створили люди протягом поколінь-храми,дороги,міста і парки, твори мистецтва-усе це є культурною спадщиною народу.
У 2008 році було проведено соціальне опитування щодо того,які об’єкти вони вважають одним із семи чудес України. Визначено такі національні пам’ятники.
(перегляд відеоролика “Сім чудес України”).
Фізкультхвилинка “Україно, ми твоя надія”
III зупинка
“Квітуча Україна”
(робота в групах) У кожної групи макет карти України — на якій діти викладають вінок з квітів.
В: А які ж квіти у вашому вінку? (Діти за домовленістю у групах розповідають
легенду про одну із вибраних квіток)
IV зупинка
Запитання-відповідь
(брейн-ринг між групами)
1.На честь кого названо Київ?
2.Що являє собою герб України?
3.Яку назву мала козацька держава створена за дніпровськими порогами?
4.Що означає слово козак?
5.У яке море впадає Дніпро?
6.Як називається війсоковий човен козаків?
7.У якому регіоні ми живем?
8.У якій області ми живемо?
9.Назвіть моря України.
11.Як називається головна вулиця Києва?
В: Наша подорож підходить до завершення. Любов до Батьківщини кожен з нас розуміє по різному.
IV етап Рефлексія
Інтерактивна вправа” З теплом у серці”
(Діити пишуть побажання для України на стікерах ,прикріплюють на карті України).
Зачитують побажання для України.