Гра - вікторина до тижня безпеки на дорогах

Про матеріал
Тема: Гра – вікторина « Грай, але пам’ятай» Мета: вчити учнів дотримуватися правил дорожнього руху, орієнтуватися в дорожній ситуації, стимулювати пізнавальну та творчу діяльність, розвивати вміння працювати в команді, бути мобільним, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я й життя.
Перегляд файлу

Тема: Гра – вікторина « Грай, але пам’ятай»

Мета: вчити учнів дотримуватися правил дорожнього руху, орієнтуватися в дорожній ситуації, стимулювати пізнавальну та творчу діяльність, розвивати вміння працювати в команді, бути мобільним, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я й життя.

 

Обладнання: плакат з маршрутом до перемоги ,   анаграми, питання до автошколи, картки до гри Світлофор, ручки, олівці, крейда.

 

 

Хід гри

 

Ведучий 1: Дорогі діти сьогодні ми пограємо з вами у гру, для цього у нас має бути дві команди. Команди ви є? А чи придумали ви назву своїй команді? А хто у вас лідер, ваш командир? (  діти придумують назви команд і отримують фішку, що символізує їх команду)

 

 

Ведучий 2 :  Добре, ви молодці, як думаєте що є в кожної гри? Так це правила, отож і в цієї гри вони є, тож давайте їх послухаємо:

  1. Слухати уважно
  2. Не заважати іншій команді відповідати
  3. Виконувати все по черзі
  4. Не викрикувати коли знаєш відповідь
  5. За кожне виконане завдання ви отримувати бал, і ваша фішка рухатиметься вперед до фінішу.

 

 Ведучий 1:  Ви готові? Тоді починаємо.

 

Завдання 1. Розгадати анаграму.

 

Ведучий 1: діти, ви знаєте що таке анаграми?  Так це слова в яких букви переставлені, молодці. Отже давайте розпочинати.

Я показую зараз анаграму, вам потрібно швидко її розгадати та сказати відповідь. Але не забуваємо, що робимо ми це по черзі, якщо одна команда не знає, то відповідає інша. Тож розпочинаємо: Ородга, ебзра, назк, сапажир, овйді.

Ведучий 2. : Молодці діти, тож давайте порухаємо наші фішки.

 

 Завдання 2.  Загадки

 

Ведучий 2: А тепер у нас загадки, ви любите загадки? Тож давайте починати:

 

  1. Різні скельця є у мене:

Червоне, жовте і зелене.

Можу ними я сказати:

«Йти», «Стояти», «Зачекати».

(Світлофор)

  1. Всі водієві розповість,
    Швидкість вірну вкаже.
    Біля дороги, як маяк,
    Добрий друг – …
    (Дорожній знак)
  2. Ось дорожня загадка:
    Як зветься та конячка,
    Що лягла на переходи,
    Де крокують пішоходи?
    (Зебра)
  3. У нього суворий норов —
    Довгий, товстий, наче борів,
    Він заліг біля переходу,
    Захищаючи пішохода.
    (Лежачий поліцейський)
  4. Там, де складне перехрестя,
    Він – машин керівник.
    Там, де він, легко і просто,
    Він для всіх – путівник.
    (Регулювальник)
  5. Переїзд є попереду —
    Гальмуй і почекай:
    Він опущений — хід сбавляй,
    А піднімуть — проїжджай.
    (Шлагбаум)

Ведучий 1: Молодці, діти вправно виконали завдання, нумо поглянемо  де вже наші фішки.

Ведучий 2: Ого, нічого собі, але й ви ж молодці, так далеко вже зайшли. Але до перемоги ще треба трохи постаратися, і вже тоді ми побачимо, яка команда переможе.

 

 Завдання 3: Уявіть, що ви навчалися в автошколі і вам необхідно виконати екзаменаційні тести, щоб отримати посвідчення водія. Дайте правильні відповіді. (Діти отримують картки з тестами, підкреслюють правильну відповідь. За кожну правильну  - 1бал)

1. Де пішоходи повинні чекати на транспортний засіб?

А. На тротуарах та на посадкових майданчиках

Б. В заїзних кишенях для маршрутних транспортних засобів

В. На узбіччі, у разі відсутності тротуарів та посадкових майданчиків

2.Чи має перевагу пішохід, якщо переходить дорогу на позначеному нерегульованому пішохідному переході?

А. Має завжди

Б. Не має

В. Має, якщо пішохідний перехід знаходиться на перехресті

Г. Має, коли на дорозі немає машин

3.Рухаючись тротуарами і пішохідними доріжками, пішоходи повинні дотримуватись:

А. Лівого боку

Б. Правого боку

В. Будь-якого боку, як кому зручніше

4. Що повинен робити пішохід, який рухається проїзною частиною чи узбіччям у темну пору доби, щоб його вчасно помітили водії?

А. Пересуватися тільки групами, по чотири особи в ряд

Б. Тримати червоний прапорець у лівій руці

В. Махати руками під час руху

Г. Виділити себе, а за можливості мати на одязі світловідбиваючі елементи

5. Де дозволено рухатися організованим групам людей проїзною частиною?

А. У будь-який зручний бік, в залежності від інтенсивності руху, колоною по чотири особи в ряд.

Б. Тільки назустріч руху, один за одним.

В. Тільки у напрямку руху транспортних засобів колоною не більш як по чотири особи в ряд.

 

6.За наявності підземних і надземних пішохідних переходів пішоходи повинні переходити проїзну частину

А. По них або по лініях тротуарів чи узбіч на перехрестях

Б. За ними або під прямим кутом до краю проїзної частини в місцях, де дорогу добре видно в обидва боки

В. Тільки по них

Г. Пішохід сам вирішує

 

Ведучий 1: Поки ми перевіряємо ваші відповіді, давайте ви пограєте в гру «світлофор». Якщо ми показуємо зелене світло ви рухаєтеся, бігаєте, танцюєте,  жовте світло, всі уповільнюєтеся і плескаєте в долоні. А коли червоний – завмирають. Хто ворухнувся – вибуває з гри

Гра "Світлофор"

 

У ведучого в руках три картки: зеленого, жовтого та червоного кольору. Ведучий показує зелене світло, діти рухаються, бігають, танцюють. Коли ведучий показує жовте світло, всі уповільнюються і плескають в долоні. А коли червоний – завмирають. Хто ворухнувся – вибуває з гри.

Ця гра розвиває увагу та допомагає запам’ятати кольори світлофора.

Ведучий 2. Ви вже втомилися? Молодці, гарно пограли, а тепер поглянемо на наші результати, і визначимо хто ж все-таки виграв.

Ведучий 1: Отож Всі ми бачимо, що виграла, дружба. Ви всі молодці, гарно попрацювали, і за це отримаєте невеликі подарунки.

Ведучий 2: А якщо  хто ще хоче пограти, то у нас є ще одна гра :

Ще одна гра про світлофор

 

Малюємо на землі дві паралельні лінії – це дорога. Далі ведучий-світлофор стає спиною до гравців, і називає колір. Якщо названий колір є на одежі, гравець спокійно переходить через дорогу. Як ні – то тікає, а світлофор має спіймати порушника.

Для того, щоб діти вивчили саме головні кольори світлофора, перед початком гри беремо кілька папірців, малюємо на них зелені, жовті та червоні кружечки, згортаємо, перемішуємо та роздаємо дітям. Ті, кому попалося зелене світло – переходять дорогу. Гравцям з червоним та жовтим перехід заборонено, а Світлофор має їх спіймати.

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Сценарії
Додано
17 травня 2023
Переглядів
1504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку