В даному файлі знайдете розробку інтелектуально-розважальної гри до Дня Інтернету для учнів 2класу, яка містить:
- сам сценарій;
- заготовки для медальок за участь;
- заготовки для самих конкурсів.
Приємного користування та веселого Вам уроку!
Позакласний захід «Інформатичний калейдоскоп»
Інтелектуально-розважальна гра
Мета:
Обладнання: презентація гри або роздруковані назви стацій; картки з словами для розшифрування, відео для музичної станції (https://www.youtube.com/watch?v=PaRrbFwq6LQ)
ХІД ГРИ:
Ведучий. Шановні друзі!
Розпочинаємо інтелектуально-розважальну гру «Інформатичний калейдоскоп». Красива, гарна, приваблива назва, добре знайоме з дитинства слово. Хто із вас не тримав в руках цієї іграшки, в захопленні не спостерігав, як змінюються в ній форми і кольори загаткових скелець! В нашій грі теж змінюватимуться кольори-завдання. Ми будемо подорожувати від станції до станції, які мають такі чудові назви: «Інфо-слово», «Інфографіка», «Ерудит», «Вірю-невірю», «Музична». І всі чекатимемо, як у калейдоскопі, чогось кращого і незвичайного.
А тепер познайомтесь із учасниками. Клас ділиться на три команди: «Мегабайт», «Гігабайт», «Терабайт». Кожній команді вручається колірна карточка своєї команди : червоні, сині і зелені.
(Представлення команд)
Ведучий:Вітаємо і бажаємо успіху!
Гра починається! Клейдоскоп починає крутитись!
Перша зупинка „Інфо-слово”
Станція "Інфо-слово"
Ведучий: На цій станції зупинилися найкращі знавці термінів інформатики. Я, впевнена, що ви дуже гарно справитесь із завданням, яке буде зараз оголошено. Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики та пояснити їх значення.
Відповіді: сайт, папка, монітор, сканер, інформація, модем, миша, диск, кнопка, інтернет, джойстик, антивірус.
(Журі підводить підсумки виконання завдань учасниками)
Станція "Інфографіка"
Ведучий: Назва станції говорить про те, що на ній зупинилися ті, хто вміє малювати. Слухаємо уважно завдання.
Завдання: за 5 хвилин намалювати букет квітів. Чим більше квітів, тим краще.
Ведучий: Поки представники команд виконують завдання проведемо вікторину з глядачами.
Запитання
(Самому активному учаснику вручається приз, підведення підсумків конкурсу )
Станція "Ерудит"
Ведучий: Назва станції „Ерудит”. Що означає це слово? Ерудит — це людина, яка має глибокі всебічні знання, людина, яка начитана, котра багато занає. Виходячи з цього, ви розумієте, які учасники зупинились на станції під такою назвою. Яке ж завдання їх чекає? А ось таке: кожен з них повинен підготувати по 5 запитань для своїх суперників.
Якщо на запитання не відповідає одна команда, відповідь може дати інша. Виграє той, у кого найбільше правильних відповідей. Будьте уважні. Отже, починаємо.
(Підведення підсумків конкурсу )
Ведучий: Поки представники команд виконують завдання ми пограємо в кодувальників. Із кожної команди вибирається по 1 учаснику. Вони повинні скласти за цифровим кодом слова, і навпаки: за словом цифровий код. Розшифувальник додається.
Станція "Вірю-невірю"
Ведучий: Зараз ми зупинимось на станції «Вірю— невірю». На подані твердження ви повинні відповісти «так» якщо вважаєте, що твердження правильне і «ні» — якщо не правильне.
Станція "Музична"
Ведучий: І нарешті ми доїхали до останньої зупинки. Назва її „Музична”. Кожна команда має кілька хвилин для відпочинку, і може придумати історію про комп’ютер. Після закінчення пісні кожна команда по черзі розповідає свою історію.
(Виступи команд)
(Підсумки конкурсу)
Ведучий:Отже, зупинки закінчились, калейдоскоп зупинився. Журі підводить підсумки, визначає переможця. Ми щиро вітаємо наших переможців. А тим, хто не виграв, бажаємо в наступній грі перемогти. Всім учасникам вручаються медальки за участь «Інформатичний калейдоскоп».
АЙСТ |
АКППА |
||
РОНІМТО |
РАСЕКН |
||
ЦІМОНАРІФЯ |
|||
МЕМОД |
АМИШ |
||
СИДК |
ПАНОКА |
||
ТЕНЕРІНТ |
|||
ЖОЙДТИСК |
|||
АИНТІСУВР |
|||