Гра до Дня Інтернету "Інформатичний калейдоскоп"

Про матеріал

В даному файлі знайдете розробку інтелектуально-розважальної гри до Дня Інтернету для учнів 2класу, яка містить:

- сам сценарій;

- заготовки для медальок за участь;

- заготовки для самих конкурсів.

Приємного користування та веселого Вам уроку!

Перегляд файлу

Позакласний захід «Інформатичний калейдоскоп»

Інтелектуально-розважальна гра

 Мета:

  • збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з інформатики;
  • розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання  в нестандартних ситуаціях;
  • виховувати повагу один до одного, вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.

 

Обладнання: презентація гри або роздруковані назви стацій; картки з словами для розшифрування, відео для музичної станції (https://www.youtube.com/watch?v=PaRrbFwq6LQ)

 

ХІД ГРИ:

Ведучий.   Шановні  друзі!

Розпочинаємо інтелектуально-розважальну гру  «Інформатичний калейдоскоп». Красива, гарна, приваблива назва, добре знайоме  з дитинства  слово. Хто із вас не тримав в руках  цієї іграшки, в захопленні не спостерігав, як  змінюються в ній форми і кольори  загаткових  скелець! В нашій грі теж  змінюватимуться кольори-завдання. Ми будемо подорожувати від станції до станції, які мають  такі чудові назви: «Інфо-слово», «Інфографіка», «Ерудит», «Вірю-невірю», «Музична». І всі чекатимемо, як у калейдоскопі, чогось кращого і незвичайного.

А тепер познайомтесь із учасниками. Клас ділиться на три команди: «Мегабайт», «Гігабайт», «Терабайт». Кожній команді вручається колірна карточка своєї команди : червоні, сині і зелені.

(Представлення команд)

 Ведучий:Вітаємо і бажаємо успіху!

Гра починається! Клейдоскоп починає крутитись!

Перша зупинка „Інфо-слово

 

 Станція "Інфо-слово"

Ведучий: На цій станції зупинилися найкращі знавці термінів інформатики. Я, впевнена, що ви дуже гарно справитесь із завданням, яке буде зараз оголошено. Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики та пояснити їх значення.

 Відповіді: сайт, папка, монітор, сканер, інформація, модем, миша, диск, кнопка, інтернет, джойстик, антивірус. 

(Журі підводить підсумки виконання завдань учасниками)

 

Станція "Інфографіка"

  Ведучий: Назва станції говорить про те, що на ній зупинилися ті, хто вміє малювати. Слухаємо уважно завдання. 

      Завдання: за 5 хвилин намалювати букет квітів. Чим  більше квітів, тим краще.

Ведучий: Поки представники команд виконують завдання проведемо вікторину з глядачами.

Запитання 

  1. З чого складається комп’ютер?
  2. Як використовується коп’ютер?
  3. Чи є у комп’ютера   пам'ять?
  4. Що таке приватна інформація?
  5. Які бувають комп’ютери?
  6. Для чого призначений принтер?
  7. Що таке публічна інформація?
  8. «Перше» головне правило в кабінеті інформатики? А «друге» головне?

(Самому активному учаснику вручається приз, підведення підсумків конкурсу )

 

 Станція "Ерудит"

Ведучий:  Назва станції „Ерудит”. Що означає це слово? Ерудит — це людина, яка має глибокі всебічні знання, людина, яка начитана, котра багато занає. Виходячи з цього, ви розумієте, які учасники зупинились на станції  під  такою назвою. Яке ж завдання їх чекає? А ось таке:  кожен з них повинен підготувати по 5 запитань для своїх суперників.

Якщо на запитання не відповідає одна команда, відповідь може дати інша. Виграє той, у кого найбільше правильних відповідей. Будьте уважні.  Отже, починаємо.

 (Підведення підсумків конкурсу )

Ведучий: Поки представники команд виконують завдання ми пограємо в кодувальників. Із кожної команди вибирається по 1 учаснику. Вони повинні скласти за цифровим кодом слова, і навпаки: за словом цифровий код. Розшифувальник додається.

 

Станція "Вірю-невірю"

Ведучий: Зараз ми зупинимось на станції «Вірю— невірю». На подані твердження ви повинні відповісти «так» якщо вважаєте, що твердження правильне і «ні» — якщо не правильне.

  1. Біт — найменша одиниця вимірювання інформації.(Так)
  2. Програма СХОДИНКИ є антивірусною. (Ні)
  3. Програми  Блокнот, Microsoft Word є тестовими редакторами. (Так)
  4. З англійської мови Windows перекладається як вікна. (Так)
  5. Пристрій для підключення до мережі Internet називається принтер. (Ні)
  6. Для того, щоб ввеодити текст використовують клавіатуру. (Так)
  7.  На ком’ютері можна читати, гратися, слухати музику, дивитися відео. (Так)
  8. Word — це операційна система.(Ні)
  9. Комп’ютерний вірус – це хвороба. (Ні)
  10.           На інформатиці можна танцювати. (Ні)

 

Станція "Музична"

Ведучий: І нарешті ми доїхали до останньої зупинки. Назва її „Музична”. Кожна команда має кілька хвилин для відпочинку, і може придумати історію про комп’ютер. Після закінчення пісні кожна команда по черзі розповідає свою історію.

(Виступи команд)

(Підсумки конкурсу)

 

Ведучий:Отже, зупинки закінчились, калейдоскоп зупинився. Журі підводить підсумки, визначає переможця. Ми щиро вітаємо наших переможців. А тим, хто не виграв, бажаємо в наступній грі перемогти. Всім учасникам вручаються медальки за участь «Інформатичний калейдоскоп».

Перегляд файлу

АЙСТ

АКППА

РОНІМТО

РАСЕКН

ЦІМОНАРІФЯ

МЕМОД

АМИШ

СИДК

ПАНОКА

ТЕНЕРІНТ

ЖОЙДТИСК

АИНТІСУВР

 

-невірю.jpg
Перегляд файлу

.jpg
attach.png
zip
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
1204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку