Гра « Довкілля – наш дім»

Про матеріал
Гра містить конкурсні завдання екологічного характеру .Мета: привернути увагу учнів до проблеми збереження довкілля; розвивати екологічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи. а) навчальна : навчитися застосовувати отримані знання природничого циклу на практиці при вирішенні екологічних проблем, які будуть висвітлюватися в ході гри; б)розвивальна: розвивати інтелект учнів, нестандартність мислення, комунікативні навички, вміння продуктивно працювати в команді та знаходити компроміси для досягнень поставлених цілей; в) виховна: виховати зібраність, самовладання, комунікабельність, бережливе ставлення до природи, виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, співпереживати, формувати сприятливий моральний клімат.
Перегляд файлу

Гра « Довкілля – наш дім»

Мета:      привернути увагу учнів до проблеми збереження довкілля; розвивати екологічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.

а) навчальна : навчитися застосовувати отримані знання природничого циклу  на практиці при вирішенні екологічних проблем, які будуть висвітлюватися в ході гри;

б)розвивальна: розвивати інтелект учнів, нестандартність мислення, комунікативні навички, вміння продуктивно  працювати в команді та знаходити компроміси для досягнень поставлених цілей;

в) виховна: виховати зібраність, самовладання, комунікабельність, бережливе ставлення до природи, виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, співпереживати, формувати сприятливий моральний клімат.

Тип заняття: виховний захід, комплексне застосування знань, умінь і навичок.

Форма проведення заходу: гра

Обладнання : роздаткові матеріали

Функції :

а) теоритична: закріплення отририманих знань через розуміння міжпридметних зв'язків.

б)практична: вміння застосовувати отримані знання для вирішення поставлених екологічних проблем.

                       

Охороняти природу –

значить охороняти Батьківщину

                                                                                                                М.Пришвін                                               

Хід гри

Зібратися разом – це початок,

Триматися разом – це прогрес,

Працювати разом – це успіх!

Бажаю успіху!

 

Вступне слово вчителя.

       Природа - наша спільна домівка. Вона може бути невичерпною, але тільки тоді, коли, використовуючи її, ми ставимось до неї обережно. А щоб відноситись до неї обережно та примножувати її багатства, необхідно бути екологічно грамотним. Кожен з нас несе відповідальність за добробут нашої планети.
      Природа, у якій вам, доведеться жити, забруднюється, піддається руйнуванню, знищується.

Я вітаю всіх, хто зібрався в цьому залі. Наша  гра прсвячена одній з найбільш актуальних тем сьогодення  забрудненню планети Земля.

І ми спробуемо долаючи екологічні конкурсти в ході гри знайти найоптимальніше рішення як зберегти нашу планету та недопустити її подальшого забруднення.

Ви об'єднані у 2 команди.Придумайте назву своїй команді та оберіть капітана. Починаємо нашу гру, а переможця визначить наше журі.

 Тож бажаємо успіхів та перемог і запрошуємо команди розпочати гру.

 

1 конкурс «Природа – вічний зразок мистецтва»

Команді пропонується скласти пазл ,враховується час виконання (4 хв.)

C:\Users\Dell\Desktop\купаре.jpg

 

2 конкурс « Загадки навколо нас»

Команда повинна на час 5 -6 хв  відгадати 5 ребусів.

 

Підказка : природне явище     Відповідь : веселка                            

https://lh3.googleusercontent.com/a9aZntV8HFFs5jAQWB_wEzxMKn_xJCMfPSmzidJw8OA7TFmqILux-9p58tC0WInFdw37fklK1Akb0Nh0fmP-5OlvaOYbpLUmrbaq2w0swAZ-EXgYi1CJJRhVO7T0svsEZfGAOiQTc8xMJccmyD1WByDVemd2VTlWAAbat8IlorXamlgf5RmjlYlxQzDqYVCszUkS8ZtT_A

 

Підказка : наслідок космічного, сонячного випромінювання

Відповідь : засмага

https://lh6.googleusercontent.com/KwCJ2u3TqN0XPuIKRhflbikiH8ouIT5SZHxDV2HmQhb3LkU31Ao-xBfn0NL-vJ63xHfZL_KAlWHzT7Ora0nfs3GsSY6DBGdq2RP5dahen94Lwk2OeiiJtN-67Tqlw59dGco8wqHuxwBqUccMeOuSXLgvvGIpEuu3nbw43r_EiFBucmlqTZlVV4sEh2OGAgFks0ckbu-Hgw

Підказка : місце де дуже спекотно і бувають міражі

Відповідь : пустеля

https://lh6.googleusercontent.com/eUB5tT9a5ig9gfJqcARnz2owwn-etiGEQ8zJulaoN4ZvhcOAJd9pOJYPtjk_LgmakWVThvkll_l5Dix0aSdHpTOyA4ol1ybGF-4HhLKfgntA-vAt-DOQqxTZ_BlzDIrQXHWft800JZ6ROyoH2HLZuHt2R4NUJofWjdJ5Sjjv-P6jXe_uUOCJ7h9B9EuDHN8JCjic4B0ADw

Підказка: соковита ягода великих розмірів

Відповідь: кавун

https://lh3.googleusercontent.com/VYwSfWz9UqRbuk1YHZPqPsjHZv9zL0-1RTKDC09Ha9S4XhlAW1acZdjfoz5_0UOSqQ_7YPlIyCLPIh_qjI0mixA3cwBGyt_aeAcuc_0TfA9ihK9yq3ewP67IKocXkbThlqDgiE0_b2J5noR991tPDcVKVASgf3BH3fAqn3zjyOcRfVm0VeFrHq9ugEvkV2buO0xtqERahw

Підказка: оптичне явище

Відповідь:марево

 

https://lh3.googleusercontent.com/Vo7nAc0lVIkJADM_5shqA3Uf02OhKUM6E0lcKW0TYEmJhlT1IHkKpi35zg9j_qvF0SzewFaz0LBITUWTFNA7DFw2RVCRonVyniP98dmzCfmTm7UhWMiDS2QC5iDhAIhczNhfkXJKiOq5Kvwk2JW2qjaHYo6-ct1oK_PXnquqJLmuRgF693jqX8UgOINIxNWgEAbi1LdhCQ

 

3 конкурс «Квітковий»

Учитель: Із ранньої весни до пізньої осені на території нашої школи, лісу ростуть чудові квіти. Яке було б сумне довкілля без рослин! Рослини не тільки приваблюють зір , вони ще й очищують повітря. Недарма їх називають «легенями Землі». Чим більше ми посадимо квітів, лісів, гаїв, дібров

– тим красивішим і чистішим буде довкілля, в якому ми живемо. Пам’ятайте

це!

Практичне завдання: діти стають у коло і передаючи м’яч сусідові

називають квіти, які ростуть на шкільних клумбах, в лісі.

 

4 конкурс «Відгадай слово»

Учасники по черзі вибирають пелюсточку, на якій написано, яке слово (тварину, рослину, явище природи) потрібно показати за допомогою жестів. Відгадує команда суперників. По 5 слів для кожної команди.

Слова:  сніг, дощ, сонце, комар, соняшник, дуб, туман.

 

  5 конкурс «Екоанаграми» 

  З переплутаних літер гравці мають зібрати певні терміни з теми «Охорона природи».

П, І, Н, Д, К, И, З, О, В, А.

Підказка: природоохоронна територія.

Відповідь. Заповідник.

 

О, Д, Д, Е, А, К, Р, Р, П, Н.

Підказка: природоохоронна територія.

Відповідь. Дендропарк.

 

6 конкурс « Ботанічний алфавіт»

Пригадайте алфавіт і ви зможете розшифрувати назви рослин (тварин), які занесені до Червоної книги України.

Для 1 команди:

20,12,6,22,18,12,9,17,11,15 (підсніжник)

Для 2 команди

23,11,22 32, 4, 12, 6, 18, 11, 14 (тис ягідний)

7 конкурс «Музичний»

Відгадайте  квітку,  яка   оспівана  у   пісні   та   впишіть  її   назву (підсупровід музичної презентації)

                       насіяла мати У своїм світанковім краю

Та й навчила веснянки співати Про квітучу надію свою.

 

Червону               не шукай вечорами Ти у мене єдина, тільки ти, повір!

Бо твоя врода – то є чистая вода, То є бистрая вода з синіх гір.

 

                  червонi – юначе безсоння, Кохання першого прощальний знак. Квітнуть, зорiють, як раннi надiї,

І цвiт нев’янучий горить у нас.

 

Заснули                 біля хати, Їх місяць вийшов колихати. І тільки мати не засне,

Мати не засне – жде вона мене.

 

Білі                , білі                     – незахищені шипи Що зробив з вами сніг і мороз, і лід вітрин голубих?

Люди прикрасять своє свято вами лиш на кілька годин, І залишають вас засихати на білім холоднім вікні.

 

А прийде весна, забуяє все, Усміхнеться сонце – манія, Ми підемо удвох

В цей казковий сад,

Де чарує нас                    !

 

Ніжно цвіте в Карпатах

                     хрещатий

 

Вітер повіяв, дощ полива.

 

Сині, сині                        Понесу до Наталки Понесу я коханій дівчині.


Вивчай ліс і станеш сам

Багатим серцем і душею

Нащадкам накажи,

Щоб знали правило природи «Люби, шануй і бережи!»

Учень: Ми обсадимо школу бузком,

Засіємо квітники квітками

Хай ростуть дерева і квіти,

Мов здорові, радісні діти.

Дерева зростатимуть з нами,

Шумітимуть листком, гілками

Хай росте при долині калина

Хай цвіте, розцвіта Україна!

 

Журі підраховує бали. Вітання команди переможця, нагородження!

 

docx
Додано
26 січня 2023
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку