Мета уроку:-формувати в учнів вміння розв’язувати рівняння, аналізувати, застосовувати знання і уміння учнів при розв’язуванні вправ;- закріпити набуті знання розв'язуванням різнотипних рівнянь;- розвивати цікавість учнів до математики, прагнення краще вчити предмет;- виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом.
Номер слайду 3
Загадкове, нам знайоме,В ньому є щось невідоме. Його треба розв’язати,Тобто корінь відшукати. Кожен легко, без вагання, Відповість, що це…
Номер слайду 4
Закінчити речення. Рівняння – це …Корінь рівняння – це …Розв’язати рівняння – це означає …Протилежні числа – це …Сума протилежних чисел дорівнює …Щоб додати два від’ємні числа потрібно …Щоб додати два числа з різними знаками потрібно Добуток двох від’ємних чисел дорівнює … числу. Добуток двох чисел з різними знаками є … число. Частка двох чисел з різними знаками є … число. Частка двох від’ємних чисел є … число. На яке число неможна ділити?
Номер слайду 5
–24 + (–15)Від’ємні числа люблять один одного -39 Перевірка
Номер слайду 6
+(–0,04)–3,4 Від’ємні числа люблять один одного !!!–3,44 Перевірити
Номер слайду 7
– 4,3+(– 9,8)– 14,1 Перевірити
Номер слайду 8
– 814+Числа з різними знаками сваряться!!! Хто сильніший, чия візьме? Перевірити