Тема уроку: «Розв’язування задач за темою «Коло. Круг.»
Формування предметних компетентностей:
Формування ключових компетентностей:
Мета:
Тип уроку: Формування знань та вмінь учнів
Форми та методи роботи: колективна та індивідуальна робота, практичний метод розв’язування завдань
І. Організаційний момент.
Добрий день діти!
Подивіться навколо себе і скажіть які предмети нагадують фігуру яку ми уже вивчили. (Відповіді учнів)
Сьогодні на уроці математики ми закріпимо знання з теми «Коло. Круг.».
Тема дуже важлива, оскільки доводиться мати справу з такими розрахунками не тільки представникам різних професій (банківським працівникам, хімікам, фармацевтам, статистам, архітекторам і т.д.), але і в повсякденному житті кожній, без винятку, людині.
ІІ. Перевірка домашньої роботи
Перевірити наявність та якість виконання домашнього завдання та відповісти на запитання учнів, які виникли під час виконання завдань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні слід закріпити отримані знання з даної теми, продемонструвати, чого навчилися за цей час. Активно працюйте на уроці, щоб усунути прогалини в знаннях.
ІV. Актуалізація опорних знань учнів
(Використання піксельного навчання)
Для того щоб пригадати, що ми вже вивчили проведемо теоретичну хвилинку. Вам необхідно дати відповіді на запитання (обравши правильну відповідь чи вписавши її) та з’ясувати який герой нашого уроку прихований у зображенні.
(Може бути індивідуальною формою роботи або колективною)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1maGcAWRYr6bJnYG2cB-FBIc5ZNNPZIy5A8-z74ogdz4/copy
Формування знань та вмінь учнів
№ 1. (самостійно)
(24см)
(6см)
(400)
№ 2. (робота в групах чи парах з подальшою взаємоперевіркою)
А) Жабка «Квакушка» побачила на березі озера комаху. Щоб піймати її Квакушці довелося проплисти з центра круглого озера зо берега 5м, а потім ще й обскакати навколо всього озера. Оскільки жабка заморилася, то їй стало цікаво «Скільки ж вона проскакала берегом озера?».
(31,4 м)
Б) Нажаль однії комахи для неї було мало, тому Квакушка стала фантазувати, якби було б добре, коли комахи «застелили» її озеро (сіли на воду озера). Це ж скільки їжі? Якщо одна комаха займає 1см2. Давайте допоможемо нашій героїні порахувати кількість комах.
(Спочатку потрібно знайти площу озера) (10 000)
№ 3. (колективна робота або коментоване письмо)
Квакушка завітала в гості до сусіднього кругленького озера. Господарка цього озера приймала ще 4 гостей. Всі гості розсілися по кругу на березі озера на однаковій відстані одне від одного. Господиня сіла в центрі озера щоб її усім було видно на відстані 3 м від гостей. Квакушці стало цікаво яка ж відстань до її сусідки на березі? Та який % площі їм (Квакушці з сусідкою) відведено, якщо озеро поділити на сектори, що відповідають кількості запрошених жабок.
11,304 ---х%
Х= (11,304*100%):28,26
Х=40%
Відповідь: Довжна між Квакушкою і сусідкою 3,768 м, а частина площі що вони займають = 40%.
Підсумок уроку: Діти, ви дуже добре сьогодні попрацювали, показали усі свої знання та вміння виконувати різноманітні завдання.
Рефлексія : Вправа «Моє сонечко»
(діти вибирають одне з трьох зображень:
сонце - «у мене все вийшло»,
сонце і хмаринка - «все вийшло, але були труднощі»,
хмаринка - «сьогодні у мене не вийшло нічого»);
Домашнє завдання Скласти і розв’язати задачу про «Квакушку».