Позакласний захід з інформатики для учнів 10 класу
Гра інтелекту «Крок уперед»
Вчитель інформатики
Комунального закладу
«Таранівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
ім. Героїв-широнінців»
Дудка Вікторія Василівна
2019 рік
Гра інтелекту «Крок уперед»
Вікова група: учні 10 класу
Мета: підвищувати інтерес учнів до вивчення інформатики, , формувати творче відношення до навчальної діяльності, активізувати пізнавальну активність учнів; розвивати уміння діяти командою, відстоювати свою точку зору, виховувати позитивне відношення до знань, інформаційну культуру.
Програмне забезпечення та обладнання: програми MO Publisher, мультимедійне обладнання, роздавальний матеріал (картки із завданнями), бали у вигляді кроків, годинник, презентація про Білла Гейтса.
Хід проведення
І. Організаційний етап
Доброго дня я вітаю вас на нашій грі Інтелекту «Крок уперед».
ІІ. Узагальнення і систематизація знань
Тож я запрошує вас до І туру нашої гри «Давайте знайомитися».
Відгадайте, про що йде мова та отримайте назву своєї команди
Отож, у нашій грі змагатимуться СЕРВЕРИ, ГАДЖЕТИ та ДЖОЙСТИКИ.
За відгадку назв своєї команди ви отримуєте свої перші кроки.
Завдання наступного ІІ туру «Розминка» допоможе вам «розігріти» ваш розум. Завдання «Розминки» - з’єднати стрілкою поняття за змістом. За повністю правильно виконане не завдання – 3 кроки.
Команди перевіряють один у одного виконання завдання туру «Розминка».
Алгоритм |
Програмування |
Мова |
Числення |
Система |
Лінійний |
Периферійні |
Модуль |
Технології |
Пристрої |
Загрузочний |
Каталог |
Оперативна |
Системний |
Кореневий |
Пам'ять |
Тактова |
Інформаційні |
Блок |
Частота |
Редактор |
Електронне |
Повідомлення |
Графічний |
Переходимо до наступного ІІІ туру нашої гри «Знайди 10 відмінності та виправи помилки». Помилятися може кожен, як ви пам’ятаєте жодне програмне середовище не пропустить, не запустить програму з помилками на виконання. Зараз кожна з команд спробує себе в ролі редакторів, які спробують знайти відмінності між правильною і неправильною програмою та самостійно виправити помилки в одній з програм. За це завдання ви отримаєте таку кількість 10 кроків
Завдання - «Знайди 10 відмінностей» оцінюється у 10 кроків.
ПРАВИЛЬНО
|
НЕПРАВИЛЬНО
|
Procedure …..; var a, y: real; Begin a:=strtofloat (Edit1.Text); y:= 2*x+a; Label1.Caption:= floattostr (y); end; end. |
Procedure …..; Begin var : a, x: real; a: strtofloat (label1.Text) y:= 2 x+a; Edit1. Caption:= strtofloat (y); end.
|
Наступний ІV тур спонукає вас до творчості.
Перегляд презентації.
Кого із учасників своєї команди ви вважаєте найсильнішим та найкреативнішим? (Команди обирають по одному учаснику, учні створюють публікації, які оцінюються гостями. Максимальна кількість балів - 5 кроків)
Ваше завдання із заготовлених матеріалів у програмі МО Publisher створити буклет про Білла Гейтса.
А поки ваші учасники працюють над публікаціями, ви спробуєте пройти тестування за ноутбуками і отримати ще 11 кроків. Для цього на робочому столі знайдіть папку Тест гри, відкрий її, завантажте файл test.exe. та оберіть назву тесту. Бажаю успіху! (Учні проходять тестування і показують результат, за кількістю набраних балів, отримують кроки)
ІІІ. Підведення підсумків гри
Підрахунок балів –«кроків» та оголошення команди-переможця.
Викладіть свої кроки. Хоча довжини ваших стежок різні, але ви всі прагнули успіху. Тож привітаємо плесками переможців. Не зупиняйтеся на досягнутому, продовжуйте йти далі і досягати нових вершин!
Роздатковий матеріал
для учасників гри
Алгоритм |
Програмування |
Мова |
Числення |
Система |
Лінійний |
Периферійні |
Модуль |
Технології |
Пристрої |
Загрузочний |
Каталог |
Оперативна |
Системний |
Кореневий |
Пам'ять |
Тактова |
Інформаційні |
Блок |
Частота |
Редактор |
Електронне |
Повідомлення |
Графічний |
ПРАВИЛЬНО
|
НЕПРАВИЛЬНО
|
Procedure …..; var a, y: real; Begin a:=strtofloat (Edit1.Text); y:= 2*x+a; Label1.Caption:= floattostr (y); end; end. |
Procedure …..; Begin var : a, x: real; a: strtofloat (label1.Text) y:= 2 x+a; Edit1. Caption:= strtofloat (y);
end.
|
До вправи «Знайдіть 10 відмінностей»
Підписи команд