Презентація "Консолідація даних. Зведені таблиці."

Про матеріал
Презентация до уроку "Консолідація даних. Зведені таблиці." Теоретичний матеріал, Приклад завдання, Практичне завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок №10 10 клас. Сікорська Христина Олексіївна. Консолідація даних. Зведені таблиці

Номер слайду 2

Консолідація даних. Зведені таблиціMicrosoft Excel має засіб для об'єднання однотипних таблиць в одну із проведенням додаткових розрахунків. Такий засіб називають консолідацією даних. Консолідація даних – це об’єднання однотипних таблиць в одну з проведенням додаткових розрахунків.

Номер слайду 3

Розглянемо консолідацію результатів 3 етапів спортивних змагань що розміщені на окремих аркушах. Консолідація даних на прикладі

Номер слайду 4

1. Створіть новий аркуш та перейменуйте його на Результати.2. Впишіть у комірку А1 аркуша Результати заголовок «Результати змагань».3. Виділіть на аркуші Результати комірку А2 і на вкладці «Данные» у групі «Робота с данными» натисніть кнопку «Консолидация» Мал. 1.4. У вікні Консолидация зі списку оберіть Функция виберіть функцію Сума. Мал.2 Алгоритм консолідаціїМалюнок 1 Малюнок 2

Номер слайду 5

5. Встановіть всі прапорці для відображення заголовків і зв’зку вихідних таблиць із підсумкової таблиці. Мал. 36. Сформуйте список діапазонів: Установіть курсор у в полі Ссылка, перейдіть на аркуш І етап і виділіть діапазон А2: В10; натисніть кнопку «Добавить». Повторіть ці дії для аркушів ІІ етап і ІІІ етап.7. Натисніть кнопку ОК. Алгоритм консолідаціїМалюнок 3

Номер слайду 6

Консолідація даних. Вигляд підсумкової таблиці

Номер слайду 7

Зведені таблиці Excel – це інструмент, який за даними таблиці формує звіт за заданим алгоритмом. Зведена таблиця дозволяє розбити табличну базу даних на групи і вивести проміжні підсумки з будь яким рівнем деталізації. За допомогою зведених таблиць можна швидко опрацьовувати великі обсяги інформації : відфільтровувати, порівнювати, групувати дані. Це значно полегшує працю багатьом фахівцям (менеджерам, соціологам…)Зведені таблиці

Номер слайду 8

Виділіть будь яку комірку в середині таблиці і виберіть команду «Вставка»/»Сводная таблица» (мал. 4)У вікні «Сводная таблица» , поставте галочку «На новий лист» і натисніть кнопку ОК (мал. 5). До книги буде додано новий аркуш, на якому буде розміщено макет створюваної зведеної таблиці, список полів та панель інструментів зведеної таблиці. Алгоритм побудови зведеної таблиці в Excel. Малюнок 4 Малюнок 5

Номер слайду 9

3. Панель інструментів містить чотири вікна. Алгоритм побудови зведеної таблиці в Excel1 –до вікна Фильтр отчета потрібно претягти назву поля, за яким відображатиметься фільтрація. В області даних будуть відображені підсумкові дані для значення, що вибране зі списку Фильтр отчета.2- до вікна Название строк потрібно перетягти назви полів, які стануть заголовками роядків у зведеній таблиці.

Номер слайду 10

3- до вікна Название столбцов потрібно перетягти назви полів, за якими проводитиметься групування і підведення підсумків.4- до поля Значения слід помістити назви стовпців, над якими виконуватиметься обчислення. Значення полів використовується для заповнення комірок зведеної таблиці підсумковими даними. Алгоритм побудови зведеної таблиці в Excel

Номер слайду 11

Дано таблицю, що містить дані про площу й населення деяких країн. Побудова зведеної таблиці

pptx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
6709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку