Гра-конкурс «Подорож у країну Уявляндію»

Про матеріал
Гра-конкурс «Подорож у країну Уявляндію» Мета: активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію, вміння працювати у групі; розвивати художньо естетичний смак, емоційну чутливість, практичні творчі вміння; формувати загальнокультурні компетентності, стійкий інтерес до образотворчої діяльності.
Перегляд файлу

Гра-конкурс

«Подорож у країну Уявляндію»

Мета: активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію, вміння працювати у групі; розвивати художньо естетичний смак, емоційну чутливість, практичні творчі вміння; формувати загальнокультурні компетентності, стійкий інтерес до образотворчої діяльності.

Матеріали до заходу: назви зупинок, зображення потяга, зображення країни Уявляндії, квітка-семицвітка (2 шт.), емблеми команд, запитання для команд, чисті аркуші для учнів, кольорові олівці, пазли для будинків, аудіо записи пісень: «Кольорова пісенька», «Я малюю мрію», «Олівці-малівці», подяки.

Хід заходу

У центрі дошки прикріплено зображення потягу, біля нього вивіски з написами зупинок: Кольорова зупинка, Загадкова, Домалюй, Винахідливий художник, Зашифрована, Архітектори.

І ведучий. Добрий день, вітаєм вас,

                                   Настає дозвілля час!

Любі наші вже сідайте,

Добру казку починайте.

 

ІІ ведучий.              Хай пісня тут лине,

                                  Хай сміх крізь лунає.

   У кожного усмішка радісно сяє!

   А зараз усіх нас мандрівка чекає!

 

І ведучий.  Сьогодні ми з вами помандруємо країною Уявляндією.

Ось станції на яких буде зупинятися наш потяг під час подорожі.

Але потрапити до цієї  країни не так просто. Для цього ми утворимо дві команди, і обиремо їм провідників.

 

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270093.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ ведучий. А хочете ми станемо вашими провідниками? Адже нам жити у цій казковій країні. А як нас звати, то ви відгадайте самі.

 

І ведучий.   Дерев’яний та довгенький,

Маю носик я гостренький!

На білому слід лишаю

І всіх діток потішаю.

                                                (Олівець)

 

ІІ ведучий.                 Стрункий, гладенький,

                                     Із чубом маленьким,

                                    Воду й фарбу я шаную,

                                    На папері все малюю.

                                    Хто я, друзі, відгадайте,

                                   Світ зі мною пізнавайте.    

(Пензлик)

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270098.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І ведучий.  Правильно, молодці! А коли ви вже з нами познайомились і впізнали, то, можливо, продемонструєте емблеми, які ви нам приготували?!  Так нам веселіше буде мандрувати.

Пензлик.                   В казку вирушим всі разом,

 Перешкоди всі пройдем.

А хто буде сумувати,

 То з собою не візьмем.

А спостерігатиме за нашою мандрівкою шановне журі у складі:

Чернишової Т.М., Кравець І.А., Покорук Т.О.

 

Олівець.  А зараз посміхніться і починаємо подорож. І перша наша зупинка - «КОЛЬОРОВА РОЗМИНКА».

 

Пензлик.  У нас є дві квітки-семицвітки: одна для команди Пензлики, а інша – для команди Олівці. Кожен з учасників буде відривати від квітки пелюстку, і відповідатиме на питання, що на звороті.

  За кожну правильну відповідь команда отримає 1 бал.

 

 

Запитання І команді

Олівці

Запитання ІІ команді Пензлики

1

Що таке живопис?

1.

Які кольори основні? Чому?

2

Які кольори похідні? Чому?

2.

Які кольори називаються хроматичними?

3

Які кольори називаються ахроматичними?

3.

Які кольори холодні? Чому їх так називають?

4

Які є види образотворчого мистецтва?

4.

Які є жанри образотворчого мистецтва?

5

Які кольори теплі? Чому їх так називають?

5.

Як утворити зелений колір?

6

Як утворити фіолетовий колір?

6.

Що таке натюрморт?

7

Хто такий художник-мариніст?

7.

Хто такий художник–анімаліст?

 

 

 

 

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270103.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Олівець. Молодці, справились. Що ж, мандруємо далі. 

І наступна наша зупинка  - «ЗАГАДКОВА».

 

Я запрошую по одному учаснику з кожної команди.

(Виходять учасники).

Ваше завдання: розшифрувати малюнок і розфарбувати його.

Максимальна оцінка 3 бали.

 

Пензлик. А поки наші учасники працюють, я попрошу інших членів команди не розслаблятися.

 Ми їдемо дальше, і наша наступна зупинка –«ДОМАЛЮЙ».

 

 

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270104.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кожен з учасників обох команд має окреме завдання. Ви отримаєте аркуші з зображенням геометричних фігур. Їх потрібно перетворити на малюнки .

Починаємо за командою  і малюємо поки звучить пісня «Я МАЛЮЮ МРІЮ».

Оцінюється оригінальність роботи. Максимальна оцінка 3 бали.

 

Олівець. Прошу учасників зупинки „Загадкова” та „Домалюй”, здати роботи членам журі.

(Діти здають роботи)

Що ж ви знову всі разом у одному вагоні. І ми продовжуємо нашу подорож.

Наступна зупинка - « ВИНАХІДЛИВІ  ХУДОЖНИКИ».

У нас на дошці прикріплений папір. Ви повинні по-черзі, на одну і туж букву намалювати різні предмети. Я говоритиму в умі алфавіт, а ви мене зупините. На якій букві я зупинюсь, та буква ваша. (Коли ви зупиняєте мене на букву д, то ви малюєте, ен -д: дуб, дим, дятел, дупло...)  А вболівальники вас підтримають. У вас 3 хв. Починаємо за сигналом. Максимальна оцінка 3 бали.

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270107.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270106.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пензлик. А поки журі підведе підсумки по усіх чотирьох конкурсах, зробимо розминку під пісню -

«КОЛЬОРОВА ПІСЕНЬКА»

 

Пензлик. А зараз надаємо слово журі.

Виступ журі.

 

 Олівець. Дякуємо журі. А нам час продовжувати нашу подорож. І наступна зупинка – « ЧОМУЧКА».

 

На ній можна вийти тільки тоді, коли добре знаєш образотворчі терміни. Для цього кожна  команда повинна вибрати правильні відповіді на запропоновану тему. Для виконання завдання команді дається 5 хв.  За кожну правильну відповідь  1 бал.

 

Вибрати правильні відповіді на запропоновані запитання.

 

1.Які кольори є основними?

а) червоний, жовтий, синій;

б)жовтий, зелений, оранжевий.

 

2.Якщо змішати синю і жовту фарбу , який колір отримаємо?

а)зелений;

б) оранжевий;

в)фіолетовий.

 

3.Що є основним виражальним засобом у живописі?

а)лінія;

б)колір;

в)штрих.

3.Як називається художник, що зображує тварин?

а)пейзажист;

б)анімаліст;

в)мариніст.

 

4.І.Шишкін, І.Левітан – це…

а)пейзажисти;

б)портретисти.

 

5.Який традиційний вид декоративно-прикладного мистецтва?

а) монотипія

б) гратографія;

в) витинанка.

 

6. Чорний, білий і всі відтінки сірого – це кольори…

а)хроматичні;

б) ахроматичні.

 

7.  Картина, де намальована людина чи група людей  це…

а) пейзаж;

б)портрет;

в) натюрморт.

 

 

 

 

 

 

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270112.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пензлик. Що ж молодці, справились. І ми можемо продовжувати нашу подорож. Наступна зупинка: «ЗАШИФРОВАНА».

 

Я запрошую по троє учасників з кожної команди.  На картках написані жанри образотворчого мистецтва. Але був сильний вітер і усі літери у цих словах попереплутував. Вам потрібно буде скласти слово  і пояснити його значення.    Ви по-черзі вийматимете одну з цих карток. За кожну правильну і повну відповідь ви отримаєте по 2 бали.

ХІД  КОНКУРСУ

ЙИОПВОТУБ    побутовий

ТРОАНМРЮТ – натюрморт

ЖАЕПЗЙ –  пейзаж

ТЕРОПТР – портрет

ЙИН СІ ЧИРОТ– історичний

ЙИТНАСІЛАМІ – анімалістичний

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270115.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Олівець. А зараз поки журі підведе підсумки, послухайте вірші про жанри, які є в образотворчому мистецтві.

 

  1. Смуток, радість та любов –

Все художник зображає.

     І красу людей у праці

Він чудово розкриває.

Все що діється навколо,

Відтворить завжди готовий,

Ці роботи потрапляють

В жанр, що зветься ПОБУТОВИЙ.

  2.  Як художник зобразив

Лицарів, що у поході,

Або війни чи стихію,

Що колись була в природі,

Чи принцес та королів,

Воїнів з мечем незвичним,

Жанр цей зветься ІСТОРИЧНИМ.

 

3.  Якщо  бачиш на картині

Намальована ріка,

Чи ялинка в білій шубці,

 А чи яблунька струнка,

 Може, навіть на узліссі

Побудований шалаш,

 Звісно ж, ця картина зветься 

Не інакше, як ПЕЙЗАЖ.

 

4.  Ось ти бачиш на картині

Вовк з вовчицею сидить,

Лев – цар звірів – у савані

З левенятами лежить.

 Бачиш іншого ти звіра,

Дуже він незвичний.

Як назвати жанр робіт цих?

 Звісно ж – АНІМАЛІСТИЧНИЙ.

 

5.  Якщо бачиш, що з картини

Жінка дивиться на нас,

Чи мужчина у камзолі,

Чи моряк, чи верхолаз,

Може, учень-першокласник,

Що трима в руках букет,

      Знайте, діти, ця картина,

Називається ПОРТРЕТ.

 

6.  Якщо бачиш на картині

Склянку чаю на столі,

Чи компот в склянім графині,

Чи троянди в кришталі.

Може й керамічну вазу,

Або грушку, або й торт,

Навіть все оце відразу,

Це звичайно , – НАТЮРМОРТ.

 

Олівець. А зараз слово журі.

 

ВИСТУП ЖУРІ

 

Пензлик. А наша подорож продовжується. І зараз ми потрапимо на зупинку - «АРХІТЕКТОРИ»

На аркуші паперу, з шаблонів ви повинні створити казковий будинок, чи будинки.

Максимальна оцінка за конкурс 3 бали.

 

Олівець. А поки наші майстри працюють, я запрошую із залу 4хлопчики і 4 дівчинки.

Ми проведемо конкурс « Веселі архітектори».

 У нас буде дві команди – хлопців і дівчат. Ви будете малювати будинок із заплющеними очима. Кожний по черзі буде домальовувати потрібний елемент. Оцінюється кінцевий результат.

 

 

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270119.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Подяка учасникам із залу).

 

Пензлик. Я попрошу наших майстрів-архітекторів здати свої роботи.

 

Олівець. А поки журі буде підводити підсумки нашої мандрівки, послухайте пісеньку «Я МАЛЮЮ МРІЮ».

Олівець. А зараз слово журі.

 

ВИСТУП  ЖУРІ, НАГОРОДЖЕННЯ  УЧАСНИКІВ.

 

 

 

 

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270124.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\ШКОЛА\Тиждень обр мист\PB270121.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

Подорож у країну здоров’я

 Виховний захід

 

 

 

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
1103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку