Гра-конкурс "Я - майбутній господар"

Про матеріал

Обладнання : музичний запис, мультимедійна презентація, аркуші, роздруківки меню, набір продуктів харчування, пластикові пляшки , ножиці,ножі, набір ґудзиків для оздоблення, ватмани.

Перегляд файлу

Мета : Формувати працелюбну  особистість; розвивати трудові навички  і навички самообслуговування;  виховувати  цивілізованого господаря.

Обладнання : музичний запис, мультимедійна презентація, аркуші, роздруківки меню, набір продуктів харчування, пластикові пляшки , ножиці,ножі, набір ґудзиків для оздоблення, ватмани.

Хід заходу

Вихователь :

Доброго дня ! Всіх присутніх вітаю

Щастя й здоров’я щиро бажаю.

Конкурс сьогодні я вам пропоную

Працю й наснагу в грі цій я  шаную.

 

«Я - майбутній господар» таку назву має ,

Серед хлопчиків сьогодні конкурс  починаєм.

Слід завдання всі пройти , труднощі здолати

Майбутнього господаря найкращого обрати.

 

Шановні учасники гри веселі й молоді,

Роботящі й вправні,   господарі славні

Від серця щиро вам бажаю,  добре  всім трудитись,

Щоби ваші мами й тата могли вами гордитись.

Праця людину звеличує, робить її стійкою і сильною, багатою і незалежною.      Бо, як кажуть у народі: «На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить».   Бо про тих, хто до роботи ставиться з відповідальністю, хто любить працювати, вміє все робити, кажуть: «І коваль, і швець, і кравець, і на дуду гравець».                І всім зрозуміло, яка це вправна, роботяща людина. Такому ніколи не буває сумно, бо він завжди знайде улюблену справу для розуму і рук. А от, хто до роботи не привчений, не любить працювати, то йому день роком стає, бо нічим зайнятись. І тоді починає людина займатись аби чим, від чого ні серцю, ані розуму нема користі.

Тому девізом нашого сьогоднішнього виховного заходу нехай стануть такі  слова: «Щоб вогник змагання не згас, на зайві розмови не гаймо свій час.»

Вихователь: Проведемо ми виховний захід у вигляді конкурсної програми, де змагатимуться шість учасників за право називатися «Я - майбутній господар».

Учні які  виявили бажання приймати участь в цьому конкурсі,  пройшли попередній відбір.

Давайте привітаємо учасників  оплесками. 

 Оцінювати наш конкурс буде журі .(Представлення журі )

Дозвольте нагадати правила конкурсу – гри :

  1. Говоримо по черзі.
  2. Рахуємо бали чесно.
  3. Поважаємо один одного.
  4. Будьмо активними.
  5. Не забуваємо про техніку безпеки.

За тлумачним словником  «професія» -  рід занять, трудова діяльність, що вимагає певних знань і навичок і є джерелом існування.

Отже, перший конкурс називається «Відгадай професію»  він буде проходити у вигляді бліц – опитування. Я задаватиму вам питання, а учасники повинні  написати  правильну відповідь на аркуші паперу. Якщо учасник не знає правильної відповіді – ставить прочерк.  Кожна правильна відповідь – 1 бал.

 

Перед ким всі люди знімають шапки ? (Перукарем)

Кому дозволяється повертатися до короля спиною? учеру, а тепер шоферові)

Хто горить на роботі?    (Пожежники)

Хто працює зі смаком? (Дегустатори)

Хто грає на публіку?   (Актори)

Людина, що працює з напругою, - це ... Хто?  (Електрик)

Хто збирає будинок по цеглинці?    (Будівельник)

Який фахівець м'яко стелить? (Покоївка в готелі)

Які працівники транспорту мають “вовчий нюх”?  (Контролери)

Найсолодший майстер - це... ( Кондитер)

Зоряний бухгалтер - це... Хто? ( Астроном)
Хто не сіє, не оре, а за врожай відповідає?  ( Агроном)
Професіонал з працевлаштування грошей - це...  (Банкір)

«Звірячий» доктор - це...  (Ветеринар)

Представник  якої професії  задає  дітям  питання, на які сам знає відповіді?    (Вчитель.)

Вихователь  виводить правильні відповіді на дошку , а конкурсанти рахують бали.

 

Вихователь:  Другий  конкурс « Сніданок »

Учасникам пропонується набір продуктів для виготовлення бутерброду. Журі визначає у кого з учасників був найоригінальніший сніданок. І за це отримає 5 балів. Пам’ятайте про правила техніки безпеки. На конкурс вам відводиться 3 хв.

 А поки наші учасники творять свої шедеври   для вболівальників буде завдання зробити   колаж «Сніданки» Вболівальникам потрібно  зі  старих журналів  вирізати кольорові замітки і на ватмані оформити колаж на тему:  що б вони могли б запропонувати на сніданок крім бутерброду  членам своєї родини і друзям.

 

Свої сніданки учасники віддають журі для оцінювання.

 А нашим майбутнім господарям  слід  братися за наступну роботу.

 

Вихователь: Наступний конкурс «Туфелька для Попелюшки».

 Хлопчикам пропонується зробити взуття для Попелюшки, але матеріал буде незвичайний.  За допомогою ножиць, шнурка,  ґудзиків , пластикової пляшки і вашої фантазії Попелюшка може отримати нову туфельку. На все вам відводиться   3 хвилини. Поспішати не потрібно. Пам’ятайте про техніку безпеки . Оцінюватися буде креативність і естетичний вигляд. Кожен учасник демонструє своє творіння, дає короткий коментар. Конкурс оцінюється в 5 балів .

Гра проводиться з вболівальниками.

Ваше завдання шановні вболівальники  продовжити  прислів’я.

  1.               Праця чоловіка годує,  ( а лінь марнує).
  2.               Бджола мала,  ( а й та працює ).
  3.               Діло майстра ( величає).
  4.               Де господар добре робить, ( там і поле добре родить)
  5.               На дерево дивись, як родить  ( а на людину, як робить)
  6.               Не одежа красить людину, а ( добрі справи)
  7.               Терпіння і труд ( все перетруть)
  8.               Сім раз відміряй, ( а раз відріж)
  9.               Зробив діло – ( гуляй сміло)
  10.          Тяжко тому жити, ( хто не хоче робити)
  11.          Мала праця  краща ( за велике безділля)
  12.          Без терпіння ( нема вміння)
  13.          Хочеш їсти калачі – ( не сиди на печі)
  14.          Хто рано підводиться, ( за тим і діло водиться)
  15.      Зароблена копійка краще краденого  ( карбованця)

Відгадай загадку»  

Все пробує на зуб: і сосну, і клен, і дуб     (пила )

Вранці, як лежить роса, постриже траву...  (коса)

Маленька,гостренька, всім потрібна, усіх обшиваю, сама одягу не маю   (голка)

Маю ручку та залізні зуби, ні одного листочка на доріжці не забуду     (граблі)

З гострим лезом, не задира,  нарубає дров… ( сокира)

Нагостри його і ріж - все поділить рівно…        (ніж)

Дерев'яна шия, залізний дзьоб, стукає: «Тук, тук, тук!»     ( молоток)  

Хоча і гостра, не зубата! Копає землю нам…    (лопата)

Два кільця, два кінця, а посередині цвяшок        (ножиці)

Треба чималенька сила, щоб підняти з гноєм...    (вила)

Пострибає, наче жабка, по рядочках поля…     (сапка)

Я в полі виріс, до вас в гості прийшов, по двору потанцював і під лавку упав. (віник

Хлопчики дарують  туфельки дівчаткам.

Вихователь: Четвертий  конкурс «Ваш рахунок» 

Уявіть собі , що ви запросили знайому дівчинку на побачення, довго гуляли в парку і зголодніли і вам в голову прийшла чудова думка, запросити її в кафе. Завдання:  у кожного з вас у кишені 89 грн. вам треба зробити замовлення для себе і своєї подружки так , щоби вкластися в суму 89 грн або вам доведеться мити посуд в кафе. На замовлення  у вас є лише 2,5 хвилини.  Звучить музика.

 

Вихователь: П’ятий конкурс  нашої  гри «Закрути шуруп» учасникам пропонується закрутити шуруп в дерев’яний брусок. Робота має бути виконана швидко і якісно. У кого шуруп буде закручено рівненько отримує 5 балів. Звучить музика.

Вихователь : Наступний конкурс «Do you speak English

Учасникам я пропоную відвернутися, не дивитися на дошку і лише уважно слухаючи, полічити кількість професій, які будуть звучати в дитячій пісеньці. Завдання ускладнюється тим, що пісенька буде звучати на англійській мові.

А якщо ви ще й зумієте назвати ці професії ви отримаєте додатково бал.  Домашнім завданням було саме повторити професії на англійській мові.

 

Вихователь :  Нарешті ми підійшли до останнього випробування.  Всім вам знайомі трудові операції пов’язані з обробкою городу і збором врожаю. Кожному з учасників по черзі я пропоную показати:

              прополку  редиски, 

              полив моркви ,

              обгортання картоплі,

              збір помідорів,

              копання грядки,

              збір  кукурудзи.

 Не просто показати,  а станцювати під ламбаду .  У  вас є можливість продемонструвати всі свої акторські здібності і вміння красиво рухатися під музику.

Шановні друзі , всі присутні

Мені бракує теплих слів,

Щоб привітати щиро й сутно

Того хто в грі  цій переміг.

Журі підраховує бали,  оголошує кількість балів кожного учасника  і  оголошує переможця. Я переконана , що всі хлопчики нашого классу обов’язково стануть гарними господарями , але в сьогоднішньому конкурсі ми маємо обрати найкращого. Зараз ми дізнаємося хто переміг в цій нелегкій боротьбі і по праву може сказати :  «Я - майбутній господар.»

Надається слово журі. Нагородження переможця.

Вихователь :  Щоб життя було цікавим і повноцінним, треба з самого малку вчитись працювати, привчати себе до порядку і дисципліни, гартувати волю і силу. Бо для будь-якої роботи потрібні ще й знання і вміння. І не треба зразу впадати у відчай, якщо з першого разу щось не виходить, не треба казати: «не вмію», а наполегливо вчитись, старатись, бо кожна людина спочатку чогось не вміла, а потім навчилась. І ви теж навчитеся. Як казав К.Д. Ушинський  «Разом зі звичкою до праці зявиться любов до неї і жадоба праці». Тільки під лежачий камінь вода не тече, тому треба до всього братись, пробувати все робити, навчатись терпляче і наполегливо.

Учениця  :

Тож дай вам Боже  у мирі прожити,

Щоб завжди руки мали ремесло,

Щоб працювали в нашій Україні,

Щоб легко і щасливо вам було.

 

Якщо ти хочеш більше мати,

Тоді працюй, працюй дитино,

І не жалій  ні сил, ні рук.

Доколи в грудях серця стук.

 

Бо лиш у праці є дужі крила

Ті, що підносять людину ввись,

А без діла слабіє сила,

Тому вік свій трудись і вчись.

Звучить пісня «Головна професія » гурт «Непоседи»

docx
Додано
1 листопада 2018
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку