Гра-квест для класних керівників "Чарівна кнопка"

Про матеріал

Методична гра-квест "Чарівна кнопка" адаптована та розширена з російської версії матеріалу та проведена під час Методичного вояжу для класних керівників "Нові форми роботи класного керівника у сучасній школі". У цій розробці поєднано модну зараз квест технологію з методичними формами роботи. Даний матеріал буде корисний для класних керівників та заступників директорів закладів загальної середньої освіти.

Перегляд файлу

Юлія ЮРЄВА,

заступник директора з навчально-виховної роботи

Пересадівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Воскресенської ОТГ

Вітовського району Миколаївської області

 

ГРА-КВЕСТ «ЧАРІВНА КНОПКА»

Завдання гри-квесту:

  •                   зняття психологічного напруження педагогів;
  •                   створення умов для неформального спілкування колективу вчителів;
  •                   демонстрація можливостей квест-гри у розв’язанні складних педагогічних завдань;
  •                   підтримка бажання шукати індивідуальний підхід до кожної дитини;
  •                   розвиток уміння мислити нестандартно;
  •                   підвищення самооцінки педагогів

 

Примітка: квест проводять з мінімальними підказками та втручаннями ведучого. Головні дійові особи – педагоги, перед якими стоїть завдання – знайти «чарівну кнопку». Якщо деякі завдання виявляться складними або незвичними для учасників, можна давати вчителям незначні підказки.

Новий Закон України «Про освіту», Концепція нової української школи ставить багато вимог перед сучасними педагогами. Одним із найважчих умінь є вміння знаходити індивідуальний підхід до кожної без виключення дитини. У зв’язку з цим виникає необхідність у застосуванні нових форм роботи і неформальних підходів до взаємодії з педагогами.

Сьогодні ми з вами маємо пройти непростий, але захоплюючий і цікавий шлях. Шлях пошуку чарівної кнопки. Ну, що там говорити, дійсно, нам іноді не вистачає такої  кнопочки. Натиснув – і найзапекліший бешкетник заспокоївся… натиснув – і всі без винятку діти стали веселими, щасливими, але при цьому слухняними та розумними…

Всі ми пам’ятаємо чудовий фільм «Приключения Электроника»,в якому один з героїв ставив перед собою вічне питання «І все ж таки, де у нього ця чарівна кнопка?», відповідь на який знайти йому так і не вдалося.

Ось уже не перше століття чарівну кнопочку намагаються знайти педагоги та психологи. І не знаходять, бо в кожній епосі вона своя.

Наприклад, відомий американський психоаналітик Ллойд ДеМоз зазначив у своїй книзі, що «Історія дитинства – це жах, від якого ми нещодавно почали прокидатися»

Ллойд ДеМоз виділяє шість епох і шість стилів виховання:

  1. Стиль дітовбивства (античність до ІV cт. н. е.)

Цьому етапу відповідає образ Медеї, яка вбиває своїх дітей. Коли батьки побоювалися, що дитину буде важко виховати чи прогодувати, вони просто вбивали її.

  1. Залишаючий стиль (IV-XIII cт. н. е.)

Дорослі поступово почали усвідомлювати те, що дитина – це не річ, у неї є душа. Батьки вважали, що найкращий спосіб виховання – відмовитися від дитини та відправити її до годувальниці, чи в монастир

  1. Амбівалентний стиль (XIV – XVII ст.)

Завданням батьків на цьому етапі було викувати із дитини людину, немов із граніту вирізьбити правильний гарний обеліск. Багатьох дітей регулярно били. Навіть короновані особи не могли уникнути цієї участі.

  1. Нав’язливий стиль (XVIII ст..)

На цьому етапі батьки намагалися набути влади над розумом дитини і тим самим контролювати його внутрішній стан.

  1.  Соціалізуючий стиль (XIX ст. – середина XX )

Насилля поступово відходить. батьки починають соціалізувати своїх дітей. У цей час батько став більш активним учасником виховного процесу.

  1. Допомагаючий стиль (з середини XX ст..)

Цей стиль припускає, що дитина краще знає свої потреби на кожному етапі розвитку. Батьків почали цікавити причини певної поведінки дитини. Дорослі почали створювати умови для розвитку інтересів та нахилів своїх дітей.

 

Що ж відбувається у нас зараз? Чи можемо ми сказати , що на даний час у нашому суспільстві є єдина концепція виховання? І чи потрібна вона?І де ж все-таки знаходиться заповітна чарівні кнопка?

Мені одній її не знайти! Шановні колеги, надія тільки на вас! Ви мені допоможете?

Отже, приступаємо до пошуків!!!

 

 

Етапи проходження квесту:

  1. Психологічна кімната

Перша кімната, в якій ми зараз знаходимося, називається – ПСИХОЛГІЧНА

Пропоную Вам до початку певного вислову чи крилатої фрази підібрати закінчення. Коли підберете, на зворотньому боці отримаєте шифр з кодом-підказкою, яка сховалася під літерами на нашій дошці.

Всі фрази  дуже знайомі – це вислови нашого видатного педагога Василя Сухомлинського, які визнані психологами всього світу як взірець навчання і виховання.

 Бажаю успіху ! Розпочинаймо!

(Музика)

1

У

П

Роки дитинства 

це насамперед виховання серця.

2

о

Ш

Виховуючи свою дитину,

ти виховуєш себе.

3

у

К

Знання без виховання –

меч в руках божевільного.

4

а

Х

Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням

їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя.

5

ч

А

Людина народжується на світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою,

людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний.

6

р

І

Совість 

це емоційний страж переконань.

7

в

Н

Дитина — дзеркало родини; як у краплі води відбивається сонце,

так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька.

8

о

Ї

Поважайте дитяче бажання бути хорошим, бережіть його як найтонший рух людської душі,

не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрості батьківської влади в деспотичне самодурство.

9

к

Н

Школа - не комора знань,

а світоч розуму.

10

о

П

Якщо люди говорять погане про твоїх дітей 

вони говорять погане про тебе.

11

к

И

Усі діти не можуть мати однакові здібності,

і найважливіше завдання школи — виховання здібностей.

12

д

О

Головний зміст і мета сімейного життя -

виховання дітей.

13

п

о

Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх стосунках з вихованцями,

той вже досягнув половини успіху.

 

14

м

О

Думка, що народжена, збуджена, витончена в праці,

стає радісною, оптимістичною.

15

ж

Е

Для того щоб виховати справжніх чоловіків,

потрібно виховувати справжніх жінок.

16

р

о

У наших школах не повинно бути нещасливих дітей,

душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні.

17

з

В

Головною потребою кожного школяра мають стати праця,

самостійна думка, відкриття істини.

18

и

т

Залізо іржавіє, не знаходячи собі застосування, стояча вода цвіте, а на холоді вкривається кригою,

розум же людини, не знаходячи собі застосування, хиріє.

19

о

к

Праця – це одне з найчистіших і найшляхетніших джерел емоційного стану,

радості діяння, творення.

 

Молодці! Із завданням впоралися блискуче! Отримайте символ цієї кімнати (СЕРЦЕ- малюнок)

Пройдіть, будь ласка в наступну кімнату

  1. Кімната розвитку

Ми знаходимося у другій кімнаті – кімнаті РОЗВИТКУ

На столах у Вас розміщені кольорові малюночки-пазли. Запрошуємо усіх учасників долучитися до складання пазлів. Але вони незвичайні. Вам необхідно скласти уривок із відомого твору відомого письменника .
Якого? – вам потрібно буде визначити, а потім знайти на нашій дошці. Відкрити скриньку і знайти код – цифри, які є порядковими номерами літер, що розміщені в повітряних кульках.  Ці літери і є словом-підказкою  до наступної кімнати (Слово ВІДПОЧИНОК)

...Маленькі дітлахи / граються ввечері / на величезному полі /

в житі... / А я стою / на самому краю скелі,/ над прірвою,

розумієш?/ І моє діло/ — ловити дітлахів,/ щоб вони не / зірвалися

в прірву./ Розумієш, вони граються/ і не бачать,/ куди біжать/, а

тут я підбігаю/ та ловлю їх, /щоб вони не зірва-лися./ От і вся /

моя робота. /Стерегти дітей/ над прірвою в житі.

Дж. Д. Селінджер

Ви всі молодці!

Завдання виконали, отримайте емблему і цієї кімнати (РУКИ (віддаю)

Нас із вами вже чекають в наступній кімнаті. Тож, ходімо!

 

  1. Кімната відпочинку

Ми перейшли з вами до КІМНАТИ ВІДПОЧИНКУ

На одному столі знаходяться назви форм роботи, а на іншому – ілюстрації до них.

Ваше завдання: підібрати малюнок до відповідної форми.

Після цього вам треба звернутися до нашого шифру, виділити літери у відповідних словах і скласти назву останньої кімнати. Бажаю вам успіху, розпочинайте»

Отримайте, будь ласка, символ цієї кімнати (Діти-малюнок)

Ми вирушаємо з вами до останньої кімнати.

 

  1. Фінішна кімната

 

Прошу вас об’єднатися в групи за кольорами капелюшків:

 

 Проводиться тест «Який капелюшок ви  обрали»

  1. Володарі жовтих капелюшків! Ви станете великими людьми. Факти, цифри, вчасна здача звітів для вас — найголовніше!
  2. Володарі зелених капелюшків! Ви завжди будете виділятися з натовпу. Усе піддавати сумніву й критиці, звичайно, крім вказівок вашого директора.
  3. Володарі синіх капелюшків — справжні філософи. Ви йтимете лише вам відомими шляхами, не відступаючи від мети, не поспішаючи, але й не зупиняючись, ви можете обґрунтувати будь-який наказ відділу освіти та адміністрації.
  4. Володарі червоних капелюшків живуть керуючись емоціями. Для вас навколишній світ — загадка. Та і самі ви –загадка, яку навіть самі не можете відгадати .

Наша завершальна кімната – фінішна!

В якій ми пропонуємо скласти по порядку символи всіх кімнат – і прийти до загального висновку: то де ж знаходиться наша чарівна кнопка?

Серце віддаю дітям     В.О. Сухомлинський

(ведуча роздає всім учасникам сердечки)

Вітаю, ви чудові педагоги, вам вдалося знайти чарівну кнопку. Як і у вихованні: шлях ваш був важкий, але цікавий, чи не так?

Хочу побажати вам успіху у вихованні ваших дітей і нехай чарівна кнопка не ховається від вас далеко, а знаходиться у прекрасному, чуйному, люблячому серці кожного педагога!

Дякую вам за роботу!

Роки дитинства 

це насамперед виховання серця.

Виховуючи свою дитину,

ти виховуєш себе.

Знання без виховання –

меч в руках божевільного.

Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням

їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя.

Людина народжується на світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою,

людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний.

Совість 

це емоційний страж переконань.

Дитина — дзеркало родини; як у краплі води відбивається сонце,

так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька.

Поважайте дитяче бажання бути хорошим, бережіть його як найтонший рух людської душі,

не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрості батьківської влади в деспотичне самодурство.

Школа - не комора знань,

а світоч розуму.

Якщо люди говорять погане про твоїх дітей 

вони говорять погане про тебе.

Усі діти не можуть мати однакові здібності,

і найважливіше завдання школи — виховання здібностей.

Головний зміст і мета сімейного життя -

виховання дітей.

Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх стосунках з вихованцями,

той вже досягнув половини успіху.

 

Думка, що народжена, збуджена, витончена в праці,

стає радісною, оптимістичною.

Для того щоб виховати справжніх чоловіків,

потрібно виховувати справжніх жінок.

У наших школах не повинно бути нещасливих дітей,

душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні.

Головною потребою кожного школяра мають стати праця,

самостійна думка, відкриття істини.

Залізо іржавіє, не знаходячи собі застосування, стояча вода цвіте, а на холоді вкривається кригою,

розум же людини, не знаходячи собі застосування, хиріє.

Праця – це одне з найчистіших і найшляхетніших джерел емоційного стану,

радості діяння, творення.

 

В  І  Д  П

О  Ч  И  Н

О  К

9  4  7  2  6  1  8  3  10  5

 

А

Б

В

Г

Г

Д

Е

Є

Ж

З

И

І

Ї

Й

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь

Ю

Я

 

 

 

Едгар По

Марк Твен

Джек Лондон

Джон Стейнбек

Теодор Драйзер

Вільям Фолкнер

Ернест Хемінгуей

Рей Бредбері

Стівен Кінг

Джером Девід Селінджер

Театралізовані форми роботи - найскладніші й найцікавіші форми. Вони розкривають тему за допомогою художніх образів, засобів театралізації, використання творчих здібностей. Під час їх підготовки відбувається креативна діяльність педагогів та учнів.

Літературно-музична композиція - композиційно побудоване подання літературного матеріалу (у нашому випадкові - необхідної інформації) у музичному оформленні. Намагайтеся подавати інформацію не в лекційній, розповідній манері, а з допомогою виразних сценічних прийомів.

Концерт - поєднання різних за жанром художніх номерів у одній програмі.

Публіцистична вистава (раніше дана форма роботи мала назву агітбригада) - цей жанр народився як можливість вести агітаційну роботу за допомогою сценічних прийомів. Віршовані тексти, відомі пісні які набули нового змісту, використання прийому "апорт" (яскраві словесні заклики, звернення до глядача), театралізовані мініатюру - ось ознаки цього жанру.

Пластично-хореографічна вистава. Це вистава, де основним засобом вираження інформаційно-просвітницького матеріалу є пластика: рухи тіла, міміка, жест. Така вистава ведеться мовою символів і потребує виразних костюмів, реквізиту, можливо гриму, яскравих театральних атрибутів (свічки,  тканини, стрічки тощо).  Сюжет такої вистави повинен бути ясним і зрозумілим навіть без слів, у ньому має бути яскраво виражена боротьба позитиву й негативу.

Інтерактивна вистава. Цей жанр обов'язково передбачає включення в події вистави глядачів, які цю виставу дивляться (interaction - взаємодія). Хід інтерактивної вистави потребує від глядача певних дій (можливо, голосування, відповідей на поставлені питання, виконання певної ролі в окремих сценах). Така вистава, як і всі інші, повинна розвиватися за чітким сюжетом, але тут сюжет передбачає й участь глядача, який, можливо, впливає й на розвиток самого сюжету.

Вистава форум-театру. Форум-театр - методика інтерактивної роботи серед різних шарів суспільства, направлена на вирішення соціальних проблем. Сценічна вистава форму-театру пропонує для розгляду соціальну проблему, а кожен персонаж гри виконує певну соціальну роль. Головний герой – "жертва" ситуації, інші персонажі – його оточення: сім'я, школа, члени суспільства.

Змагання команд КВН - найпопулярніший серед молоді жанр. Він легкий, рухливий, емоційний, гумористичний. Дуже важливим у цьому жанрі є "здоровий" гумор, який має викривати вади легковажної поведінки, сценічна культура, жвавість, гнучкість мислися.

Художньо-прикладні форми. Ідеться про відомі конкурси малюнка, виставки квітів, захист технічних проектів тощо. Ці форми здатні містити візуальну інформацію, впливати на свідомість завдяки образотворчим засобам, до того ж адресовані великій і різнорідній аудиторії.

Читацька конференція — важливий засіб пропаганди художньої та науково-популярної літератури серед учнів. Конференція допомагає учням глибоко зрозуміти зміст та образи твору, особливості мови та стилю, більше знати про особистість письменника, дати правильну естетичну оцінку подіям, описаним у творі. Структура проведення читацької конференції залежить від теми, класу.

Тематичні вечори — присвячуються суспільно-політичним подіям, державним святам, пам'ятним і знаменним датам у житті народів України. Цінність тематичного вечора полягає в тому, що в його підготовці та проведенні беруть участь самі учні, вони проявляють ініціативу, самостійність, ерудованість у доборі теми, запрошують гостей, оформляють приміщення, готують книжкові виставки, художню самодіяльність, підбирають кінофільми тощо..

Інтерактивні ігрові форми передбачають обов’язкове включення аудиторії, яка стає учасником дійства, і його умови потребують від глядача певних дій, знань, вчинків. Інтерактивні форми дають змогу одночасно як подавати інформацію й формувати певні навички, так перевіряти наявний рівень знань та вмінь.

Ігрова програма є основним засобом вираження у цій формі є гра.   Саме через гру подається зміст, за допомогою неї моделюються різні ситуації, у яких формуються й відпрацьовуються необхідні навички. Ця форма у допомагає створити атмосферу активних, позитивних дій, яскраво виразити ідею програми.  Сюжет ігрової програми (як і у випадку тематичного концерту) потребує певної логіки і сценічного рішення.

Інтерактивна акція. На відміну від ігрової програми, не мають певного сценарію, а лише сценарний план.   Це низка заходів інформаційно-просвітницького спрямування (наприклад, розповсюдження спеціальної літератури,  буклетів, пам'яток, тематичних календарів, наліпок; "обмін" знань на "товар"; презентація організацій, діяльність яких спрямована на попередження негативних явищ в освітньому середовищі тощо).

Ток-шоу. Інтерактивна програма (від англ. talk show — розмовне шоу), в якій один або декілька запрошених учасників ведуть обговорення запропонованих ведучим тем. Як правило, при цьому присутні запрошені у студію глядачі. Іноді глядачам надається можливість задати питання або висловити свою думку.

Тематична дискотека. Розважальний захід пізнавально-профілактичного спрямування. Для отримання "вхідного квитка" на дискотеку висуваються певні умови, пов'язані з тематикою заходу (наприклад, дати відповідь на питання; пригадати приказку тощо).

Гра станціями (квест). Інтерактивний жанр, де учасникам пропонуються рухатися від "станції" до "станції" і, зупиняючись, отримувати чи демонструвати свої  знання, набувати чи демонструвати певні навички. Для проведення превентивної та профілактичної роботи можна влаштовувати станції, які за темою відповідають різним аспектам соціальних проблем та негативних явищ в освітньому середовищі.

Фут-квест. Гра, яка включає в себе послідовність пунктів (чекпоінтів або чеків), що знаходяться десь у місті/селищі, і в яких гравцям треба побувати під час гри. Кожен чек хитро зашифрований і отримати орієнтир на наступний можна тільки з попереднього. Команди формуються або самими учасниками, або агентом, який знаходиться на старті. Склад команди повинен включати не менше 3-х осіб, максимальна кількість учасників визначається організаторами гри.

Флеш-моб (англ. flash mob — "спалахуючий натовп") — це заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через Інтернет або інші сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість людей оперативно збирається у громадському місці, протягом декількох хвилин виконує заздалегідь узгоджені дії (сценарій), і потім швидко розходяться. Найважливіші типові правила руху флешмобу:

Інтелектуально-пізнавальні форми. Найчастіше це варіанти інтелектуально-пізнавальних телевізійних програм. Стандартний підхід: використання сценаріїв вже існуючих інтелектуально-пізнавальних телевізійних програм: "Що? Де? Коли?", "Слабка ланка", "Брейн-ринг", "Найрозумніший" тощо. Незмінним залишається зміст, основа якого "запитання – відповіді" та винахідницький підхід до підбору форм постановки запитань:

Вечори запитань і відповідей — одна з ефективних форм організації виховання учнів, це цікавий і живий засіб роз'яснення учням різноманітних питань внутрішнього і міжнародного життя України, виробництва, науки, техніки, культури, спорту, явищ природи.

Сократівські бесіди — колективні роздуми над життєво важливою світоглядною проблемою. Сократ пропонував учням систему запитань, послідовні відповіді на які приводили до істини. Запитання для обговорення також можна взяти з бесід Сократа (Платон. Твори. Т. II) та з сучасного життя.

Відкритий мікрофон — це форма публіцистичної діяльності учнів у школі. Звичайно учні критикують негативні сторони життя школи, розмірковують над життєво важливими проблемами. Вчитель повинен допомогти учням добре підготуватися, взяти участь у відкритому мікрофоні. Теми виступів можуть бути сформульовані таким чином: "Що я хочу сказати... ", "Чому в мене болить душа", "Увага, проблема", "Прошу слова". Виступи можуть бути побудовані за схемою: "Теза — аргумент — ілюстрація". Для організації відкритого мікрофона створюється робоча група, яка бере на себе організаційну, технічну та естетичну підготовки, встановлює кількість ораторів, забезпечує тишу під час виступів.

Публічні лекції - це лекції для школярів, на яких присутні вчителі, іноді батьки. Вони тривають 15—20 хв. і проводиться під час великої перерви. Щоб зацікавити слухачів, лекція повинна бути інформаційно-насиченою, з яскравими прикладами, впливати на настрій слухачів, мати продумане оформлення. Тематика лекцій може бути найрізноманітнішою: "Людина і природа", "Людина і краса", "Людина і гроші", "Людина і одяг", "Людина і мода", "Людина і мистецтво", "Життя і смерть" та інші.

C:\Users\Школа\Desktop\chapeu-19353.jpgПроекти (дослідження) - це самостійне дослідження різних тем, що проводиться учнями протягом тривалого періоду часу, в кінці якого вони представляють певний результат.

 

 

Володарі жовтих капелюшків!

C:\Users\Школа\Desktop\chapeu-19353.jpgВи станете великими людьми. Факти, цифри, вчасна здача звітів для вас — найголовніше!

 

 

 

C:\Users\Школа\Desktop\chapeu-19353.jpgВолодарі зелених капелюшків! Ви завжди будете виділятися з натовпу. Усе піддавати сумніву й критиці, звичайно, крім вказівок вашого директора.

 

 

C:\Users\Школа\Desktop\chapeu-19353.jpgВолодарі синіх капелюшків — справжні філософи. Ви йтимете лише вам відомими шляхами, не відступаючи від мети, не поспішаючи, але й не зупиняючись, ви можете обґрунтувати будь-який наказ відділу освіти та адміністрації.

 

 

 

Володарі червоних капелюшків живуть керуючись емоціями. Для вас навколишній світ — загадка. Та і самі ви –загадка, яку навіть самі не можете відгадати.

 

 

C:\Users\Школа\Desktop\images.jpg...Маленькі дітлахи  граються ввечері  на величезному полі в житі...  А я стою  на самому краю скелі,  над прірвою, розумієш?  І моє діло — ловити дітлахів, щоб вони не  зірвалися  в прірву.  Розумієш, вони граються  і не бачать, куди біжать, а  тут я підбігаю  та ловлю їх,  щоб вони не зірвалися.  От і вся моя робота. Стерегти дітей над прірвою в житі.

 

C:\Users\Школа\Desktop\ne-bez-dobrih.jpgКласний керівник - це особа, яка за дорученням

народу має повсякденний

доступ до найдорожчого народного

багатства - душі, розуму, почуттів дітей,

підлітків і юнаків.

Перед ним, з одного боку, моральні цінності,

створені,вистраждані протягом століть,

з другого - багатство народу, його майбутнє,

його надія - молоде покоління.

Класний керівник творить найбільше

багатство суспільства - Людину...

 

                                                          В. О. Сухомлинський

 

Нестандартні прийоми спілкування

«9 порад» від В. О. Сухомлинського:

Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненим, найдорожчим, що є в житті людини.

  1. Місія школи – боротися  за людину.
  2. Виховувати людину – це передусім знати її душу, бачити і відчувати її індивідуальний світ.
  3. Справжнє виховання – це самовиховання.
  4. Немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у навчанні це річ відносна: для одного високий рівень, для іншого й середній рівень — велике досягнення.
  5. Успіх у навчанні – це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним.
  6. Бережіть цей вогник і цю стежку.
  7. Уміння володіти собою, тримати себе в руках — одна із найнеобхідніших умов, від яких залежить успіх педагога та його здоров'я.
  8. Слово – могутній борець за людську душу.
  9. C:\Users\Школа\Desktop\1430234261.jpgНіяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця.

 

«Золоті  правила»   класовода

1. Налаштуй  дитину  на  виховання.

2. Зроби  радістю  її  спілкування з  тобою.

3. Середовище  дорослого  спілкування  - зразок.

4. Першооснова  - віра  в дитину.

5. Піклування  один  про  одного, про  людей.

6.Не  вивищуй  і  не  принижуй  штучно.

7. Зрозуміти  людину  треба  нам.

8. Проникливість, послідовність, терплячість.

9.Доброта, любов + вимогливість, відповідальність.

10. Геть  авторитарність, грубість, примус.

 

       Класний  керівник-майстер – це  людина  творча,  як будь – який  дослідник,  створює  свою творчу  лабораторію, яка  допомагає   побудувати  виховний  процес  захоплюючим

Картинки по запросу психологіяПсихологічна кімната

Картинки по запросу психологія 

 

C:\Users\Школа\Desktop\puzzle.jpg 

Кімната

розвитку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Школа\Desktop\1311767281.jpgКімната

відпочинку

 

 

 

Фінішна

кімната

 

 

 

 

 

 

Модель класного керівника

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАРШРУТ ГРИ:

 

  1.          Психологічна кімната  - !

 

  1.          Кімната розвитку

 

  1.          Кімната відпочинку

 

  1.          Фінішна кімната

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виділіть у назвах понять літери:

 

  1. – першу
  2.  – п’яту
  3.  – сьому
  4.  – восьму
  5.  – четверту

 

 

 

 

 

 

ФЛЕШ – МОБ

 

ПУБЛІЧНІ ЛЕКЦІЇ

 

ГРА СТАНЦІЯМИ (КВЕСТ)

 

ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ

 

ТОК-ШОУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чабан Світлана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Котовська Оля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
9297
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку