Гра-квест для учнів 3-4 класів

Про матеріал
квест-гра для учнів 3-4 класів Кожна команда витягує картку на якій вказана станція, з якої команда почне виконувати завдання. Після правильно виконаного завдання надається жетон і відбувається перехід на іншу станцію. Кількість станцій відповідає кількості команд.
Перегляд файлу

ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ – ЗАПОРУКА  ГАРНОГО ЗДОРОВ`Я

Гра-квест для учнів 3-4 класів

Склад команди  (5 хлопчиків + 5 дівчаток)

Мета:

- формувати в учнів поняття про раціональне харчування;

- узагальнити знання учнів про складові компоненти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров'я дорослих, і дітей;

- розвивати навички культури і гігієни правильного харчування;

-  виховувати прагнення берегти своє здоров'я, як найдорожчий скарб, вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: картка-пазл, муляжі корисної і шкідливої їжі, ілюстрації до теми, вислови про корисну їжу, стенди.

Хід гри.  (діти вишикувані по командам)

ВЕД.

  • Добрий день дорогі друзі, сьогодні ми з вами проведемо гру-квест, присвячену здоровому харчуванню.
  • А що ви знаєте про корисну та шкідливу їжу і як дбаєте про власне здоров’я, ви покажете нам свої знання у ході гри.
  • Ви готові ?
  •  тоді давайте познайомимось (команди рапортують про готовність, кожній команді дається право витягнути карточку з номером станції. Діти розходяться по станціям, виконують завдання і переходять до слідкуючої станції за номером.

Станція  № 1 «ПІРАМІДА ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ

Вед. Харчова піраміда – це простий гід, який допоможе дізнатися про здорове харчування, а також покаже, які саме продукти потрібні для нормальної життєдіяльності нашого організму.

Перший поверх, або основа піраміди. Злаки. Цільнозернові продукти: житній хліб, макарони з твердих сортів пшениці, неочищений рис, крупи. 

 Другий поверх піраміди містить овочі та фрукти.

Третій поверх – це білкові продукти. М’ясо, риба, яйця, боби, горіхи.

На четвертому поверсі  розмістилися жири.

Жири: вершкове та рослинне масло, солодощі, кондитерські вироби, газовані напої та десерти. 

Джерело: https://zhyvyaktyvno.org/blog/harchova-pramda-dlya-dtej-ta-doroslih
© ЖивиАктивно

Завдання – скласти з харчів піраміду

 

Станція  № 2 «МАЙСТЕР ШЕФ» 

Вед. Складно порахувати яку кількість їжі потрібно вживати, але те що нам з вами потрібно повноцінно снідати, обідати та вечеряти – це очевидно. Перед вами картинки з продуктами, вам потрібно скласти  своє меню на сніданок, обід і вечерю

Станція № 3  «КОРИСНЕ ШКІДЛИВЕ»

Вед.  Сьогодні не є секретом, що зовнішній вигляд людини, її самопочуття залежать від здорового способу життя і здорового харчування. Харчування – це складний процес надходження  в організм харчових речовин необхідних для поповнення його енергетичних витрат. Їжа є важливим фактором забезпечення життєдіяльності людини, росту та розвитку організму. Ви всі знаєте, що їжа буває корисною і шкідливою. (треба розібрати харчі – корисні в кошик, шкідливі в відро для сміття)

Станція № 4 «ЗАГАДКОВА  ВІТАМІНКА»

Вед. Вітаміни - це біологічно активні речовини, які є життєво важливими для нормального функціонування організму. Особливу роль вітаміни грають в зростанні і здоров'ї дітей. Крім цього, в організмі дитини вітаміни необхідні для регулювання процесів обміну речовин, кровотворення і підтримки імунітету. На нашій станції ви повинні відгадати загадки про вітаміни (витягуючи карточку) і потім скласти пазл.

Сонечко маленьке,                                                       
Кисло –солоденьке.
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу.
Здогадалися, що це?
Корисне, з вітаміном "С"?
(Апельсин)

На смак чудова, жовта, медова,
Їсть її малий Павлуша.
Здогадались, що це? _ _ _ _ _.
(Груша)

Цього фрукту по шматку
В чай добавлю для смаку.
Запашистий та кисленький,
Наче сонечко жовтенький.
(Лимон)
З мене листя обдирають,
Мене квасять, в борщ кидають,
В пирогах мене печуть
І в салат мене січуть!
(Капуста)

Той, хто їсть його, той знає –
Всіх мікробів він вбиває.
Овоч цей корисний дуже,
Та від нього сліз калюжа.
(Цибуля)

Станція № 5 «ЗДОРОВ`ЯТКО»

Вед. Ми всі добре знаємо, що здоров’я за гроші не купиш. Тому кожен із нас повинен свідомо ставитися до власного здоров’я. Бути здоровим – значить бути веселим і життєрадісним, вести здоровий спосіб життя, займатися фізичною культурою, споживати корисну їжу. На нашій станції ми поєднаємо гру із знаннями про корисну їжу (правила гри корисне-шкідливе)

 

Станція  № 6 «АНТИВІРУС»

Вед. Віруси потрапляють не тільки в організм людини, такий небезпечний вірус завітав і до нас,  знищив усі букви що позначають голосні звуки у словах ( треба вставити голосні і прочитати вислів)

СТРАВИ З РИБИ КОРИСНІ ДЛЯ РОБОТИ СЕРЦЯ ТА ГОЛОВНОГО МОЗГУ

 

Заключна частина:

Діти шикуються для підведення підсумків.

Гра  «ТАК ЧИ  НІ»

1. Корисно об’їдатися цукерками та тістечками ? Так чи ні?

2  Ви повинні їсти 20 раз на день? Так чи ні?

3.  Вам корисно їсти тільки макарони? Так чи ні?

4. Ви повинні їсти різноманітну їжу м'ясо, рибу, молоко? Так чи ні?

5.Корисно пити  «Колу», «Спрайт», воду з крана? Так чи ні?

Ну що ж ви дізналися багато корисного і за це отримайте вітаміни.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Залогина Таня
Додано
19 вересня 2022
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку