Актуальність обраної теми дослідження зумовлена необхідністю формування у підростаючого покоління дбайливого ставлення до власного здоров’я як до найважливішої людської цінності. Щоб зберегти своє здоров’я, зміцнити його, реалізувати всі можливості, які надає людині природа, учні мають знати, як розпізнавати стан власного здоров’я, як запобігти хворобі, дії яких чинників потрібно уникати. Актуальність обраної теми
Мета проєкту:формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров'я, оволодіння навичками здорового способу життя та безпечної для здоров'я поведінки;розвивати уміння керувати власними емоціями, настроями, почуттями відповідно до конкретних умов та оцінювати їх;виховувати турботу про своє здоров’я та здоров’я рідних, друзів та навколишніх. Завдання проєкту:формування уявлення про те, що здоров'я розглядається як єдине ціле;розвивання вмінь керувати собою і розв'язувати життєві конфлікти; вміння контактувати з людьми в соціумі, протистояти негативному впливу оточення;виховання потреби в здоров'ї як умови для розвитку гармонійно досконалої особистості учня у сучасному середовищі загальноосвітнього навчального закладу;організація співпраці з батьками з питань збереження та зміцнення здоров'я дітей.
вміння керувати власними емоціями, настроями, почуттями відповідно до конкретних умов та оцінювати їх;сформованість в учнів здорового способу життя, подолання перешкод на шляху до реалізації життєвої мети;уміння працювати над проектами, працювати в групах;використання в навчальному процесі власного досвіду дітей. Прогнозований результат:
Показник результативності: Сформували:поняття про взаємозв’язки людського організму з природним середовищем та вплив на нього соціального середовища;активну мотивацію щодо збереження і здоров'я і його самовдосконалення;уміння керувати своїми емоціями;стаття «Формування в молодших школярів уявлень і понять про здоровий спосіб життя засобами здоров’язбережувальних технологій»