Гра-квест «Хімія та біологія»
Цілі заходу:
- впровадження нових форм роботи;
- розвиток в учнів творчих здібностей, самореалізації;
- виховання в учнів ініціативності, взаємодопомоги, толерантності, згуртованості, дружби, самостійності.
Форма роботи: гра-квест.
Підготовчий етап
Вступ
«Природа так про все подбала,
що повсюди ти знаходиш, чому вчитися».
Леонардо да Вінчі.
Квест – це пригоди. «Квест» (англ. Quest) – пошук, пошук предметів, пошук пригод. Це ігрова форма групового виконання завдань, яка має тривалу історію розвитку. У міфології та літературі поняття «квест» початково означало один із побудови сюжету – подорож персонажів до певної цілі через подолання труднощів (наприклад, міф про Геракла).
Зазвичай під час цієї подорожі героям доводиться долати багато труднощів, але в результаті добиватися своєї цілі. Цей вид активного дозвілля стрімко набирає популярності за рахунок ефективності, видовищності й цікавої гри та поєднання сили з розумом.
План гри
Правила гри.
- КП (каб. біології);
- КП (спортзал);
- КП (кабінет інформатики);
- КП (кабінет біології, хімії);
- КП (бібліотека);
- КП (каб. історії, укр. мови та зарубіжної літ.)
- КП (кабінет директора).
- Дотримуватися дисципліни;
- Учасникам гри заборонено порушувати правила поведінки, шуміти;
- Заборонено обмінюватися завданнями;
- Повідомляти журі про різні суперечки;
- Застосовувати під час виконання завдань усю вашу енергію та креативність;
- Мати медичні маски.
Хід гри.
Учитель: Шановні наші учасники! У нашому закладі заховано скарб. Цей скарб буде ваш, але вам потрібно його знайти!
Нехай вам допоможуть ваші знання, ваша ерудиція, ваша кмітливість.
Проведення жеребкування позначення команд….1, 2 …. 4
Кабінет біології (всі команди)
Завдання для КОМАНДИ 1.
Ботанічний сад (відповідь - бібліотека)
У бібліотеці…..
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
In1,2 |
F1,4,5 |
Mn ’’’’ |
Ti ’’’
|
К1,2 |
(відповідь - каб. інформатики)
У кабінеті інформатики….
Виконується у смартфоні, комп’ютері (за посиланням):
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=30b364433727 (відповідь - каб. хімії)
У кабінеті хімії…
У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Коли учні розгадають вчитель-предметник каже куди йти.
У кабінеті біології….
Розгадайте кросворд, і виділене слово-пароль укаже назву, де захована підказка.
|
|
|
|
1 |
с |
и |
л |
і |
ц |
і |
й |
|
|
2 |
к |
у |
п |
р |
у |
м |
|||
3 |
к |
а |
р |
б |
о |
н |
|||||
|
|
4 |
ф |
е |
р |
у |
м |
||||
|
|
5 |
н |
і |
т |
р |
о |
г |
е |
н |
|
|
|
6 |
ц |
е |
з |
і |
й |
||||
|
|
|
7 |
м |
а |
г |
н |
і |
й |
||
|
|
8 |
к |
а |
л |
і |
й |
||||
У спортзалі…
П |
З |
А |
М |
М |
Л |
Е |
Т |
О |
Н |
Ь |
Е |
Е |
Р |
Я |
Р |
В |
І |
І |
Т |
З |
У |
С |
У |
Х |
Ь |
Л |
В |
И |
Б |
П |
О |
У |
Р |
Т |
О |
Н |
А |
Е |
Ж |
П |
О |
С |
У |
Х |
А |
Ж |
А |
(відповідь - каб. Олександра Миколайовича)
____________________________________________________________________________________
Завдання для КОМАНДИ 2.
Білки (відповідь – каб. іноземної мови на 2 пов)
У кабінеті іноземної мови…
|
|
|
|
1 |
о |
к |
с |
и |
г |
е |
н |
|
|
|
|
|
2 |
к |
у |
п |
р |
у |
м |
||
|
|
|
|
3 |
б |
і |
о |
х |
і |
м |
і |
я |
|
|
|
|
4 |
ф |
е |
р |
у |
м |
|||
5 |
к |
о |
б |
а |
л |
ь |
т |
|||||
|
|
|
|
6 |
ц |
е |
з |
і |
й |
|||
|
|
|
|
|
|
7 |
а |
н |
е |
м |
і |
я |
|
|
|
|
8 |
с |
е |
л |
е |
н |
|||
(відповідь – спортзал)
У спортзалі…
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
U 1 |
Cu 1, 4 |
Mg 1 |
W 2, 1, 7
|
(відповідь – каб. укр.. мови)
У кабінеті укр. мови…
Виконується у смартфоні, комп’ютері (за посиланням):
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=163e5f44cd3e
(відповідь – каб. хімії)
У кабінеті хімії…
У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Коли учні розгадають вчитель-предметник каже куди йти.
1. Розпушувач тіста. Сода
2. Солодка складова чаю. Сахароза або цукор
3. Найпоширеніший розчинник. Вода
4. Чумацький промисел. Сіль
5. Антисептик бурого кольору. Йод
(відповідь – каб. біології)
У кабінеті біології…
П |
З |
А |
М |
М |
Л |
Е |
Т |
О |
Н |
Ь |
Е |
Е |
Р |
Я |
Р |
В |
І |
І |
Т |
З |
У |
С |
У |
Х |
Ь |
Л |
В |
И |
Б |
П |
О |
У |
Р |
Т |
О |
Н |
А |
Е |
Ж |
П |
О |
С |
У |
Х |
А |
Ж |
А |
(відповідь - каб. Олександра Миколайовича)
____________________________________________________________________________________
Завдання для КОМАНДИ 3.
Ознаки живого. Чи правильні твердження?
(відповідь – каб. біології)
У кабінеті біології…
|
|
|
|
1 |
с |
и |
л |
і |
ц |
і |
й |
|
|
2 |
к |
у |
п |
р |
у |
м |
|||
3 |
к |
а |
р |
б |
о |
н |
|||||
|
|
4 |
ф |
е |
р |
у |
м |
||||
|
|
5 |
н |
і |
т |
р |
о |
г |
е |
н |
|
|
|
6 |
ц |
е |
з |
і |
й |
||||
|
|
|
7 |
м |
а |
г |
н |
і |
й |
||
|
|
8 |
к |
а |
л |
і |
й |
||||
1. Мікроелемент міцності та еластичності, структурний елемент сполучної тканини, який надає еластичності судинним стінкам.
2.Цей елемент обумовлює блакитний колір крові деяких безхребетних тварин, має велике значення в процесах кровотворення.
3.Цей елемент – «скелет», на якому будується будь-яка органічна молекула.
4.Основний елемент клітинного дихання. Він входить до складу молекул гемоглобіну та міоглобіну.
5.У перекладі з грецької означає «неживий». Проте це несправедливо, тому що немає «живішого» за цей елемент.
6.Цей елемент виявлений майже в усіх живих організмах, доведено, що він сприяє збереженню гомеостазу людини, відновлює тонус пригніченого симпатичного відділу у НС, надає адреностимулюючу дію ( в чистому вигляді надзвичайно активний, може розгорітися від дотику руки).
7.Елемент хлорофілу та найважливіший мінерал для серця.
8.Елемент, який можна різати ножиком, знаходиться в першій групі, має металічний блиск.
У спортзалі …
П |
З |
А |
М |
М |
Л |
Е |
Т |
О |
Н |
Ь |
Е |
Е |
Р |
Я |
Р |
В |
І |
І |
Т |
З |
У |
С |
У |
Х |
Ь |
Л |
В |
И |
Б |
П |
О |
У |
Р |
Т |
О |
Н |
А |
Е |
Ж |
П |
О |
С |
У |
Х |
А |
Ж |
А |
(відповідь – каб. історії)
У кабінеті історії…
Виконується у смартфоні, комп’ютері (за посиланням):
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=22f5e284874e
(відповідь – каб. хімії)
У кабінеті хімії…
У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Коли учні розгадають вчитель-предметник каже куди йти.
1. Розпушувач тіста. Сода
2. Солодка складова чаю. Сахароза або цукор
3. Найпоширеніший розчинник. Вода
4. Чумацький промисел. Сіль
5. Антисептик бурого кольору. Йод
(відповідь - каб. інформатики)
У кабінеті інформатики…
П |
З |
А |
М |
М |
Л |
Е |
Т |
О |
Н |
Ь |
Е |
Е |
Р |
Я |
Р |
В |
І |
І |
Т |
З |
У |
С |
У |
Х |
Ь |
Л |
В |
И |
Б |
П |
О |
У |
Р |
Т |
О |
Н |
А |
Е |
Ж |
П |
О |
С |
У |
Х |
А |
Ж |
А |
)
(відповідь - каб. Олександра Миколайовича)
_____________________________________________________________________________________
Завдання для КОМАНДИ 4.
Органели клітини.
(відповідь – каб. математики)
У кабінеті математики…
П |
З |
А |
М |
М |
Л |
Е |
Т |
О |
Н |
Ь |
Е |
Е |
Р |
Я |
Р |
В |
І |
І |
Т |
З |
У |
С |
У |
Х |
Ь |
Л |
В |
И |
Б |
П |
О |
У |
Р |
Т |
О |
Н |
А |
Е |
Ж |
П |
О |
С |
У |
Х |
А |
Ж |
А |
1. Явище, при якому вода виходить з берегів річок і затоплює все навколо (6 букв).
2. Раптові струси земної поверхні (9 букв).
3. Тривалий снігопад з вітром (9 букв).
4. Коли більше місяця немає дощу (6 букв).
5. Сильний тривалий вітер (4 букви).
6. Наслідок небезпечної гри дітей з вогнем чи сірниками. (6 букв).
7. Явище природи, яке відбувається внаслідок сильного вітру і снігопаду (8 букв).
Відповідь – каб хімії
У кабінеті хімії…
У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Коли учні розгадають вчитель-предметник каже куди йти.
1. Розпушувач тіста. Сода
2. Солодка складова чаю. Сахароза або цукор
3. Найпоширеніший розчинник. Вода
4. Чумацький промисел. Сіль
5. Антисептик бурого кольору. Йод
(відповідь – каб. інформатики)
У кабінеті інформатики…
|
|
|
|
1 |
о |
к |
с |
и |
г |
е |
н |
|
|
|
|
|
2 |
к |
у |
п |
р |
у |
м |
||
|
|
|
|
3 |
б |
і |
о |
х |
і |
м |
і |
я |
|
|
|
|
4 |
ф |
е |
р |
у |
м |
|||
5 |
к |
о |
б |
а |
л |
ь |
т |
|||||
|
|
|
|
6 |
ц |
е |
з |
і |
й |
|||
|
|
|
|
|
|
7 |
а |
н |
е |
м |
і |
я |
|
|
|
|
8 |
с |
е |
л |
е |
н |
|||
1. Цей елемент вважають втіленням самого життя. Входить до складу органічних речовин, який окиснює ці речовини.
2. Цей елемент обумовлює блакитний колір крові деяких безхребетних тварин, має велике значення в процесах кровотворення.
3. Наука, що вивчає хімічний склад живих організмів, перетворення хімічних речовин, їхні функції і перерозподіл їх в організмі.
4. Основний елемент клітинного дихання. Він входить до складу молекул гемоглобіну та міоглобіну.
5. Входить до складу вітаміну В 12 і необхідний для нормального функціонування нервової системи, печінки, задіяний у процесах кровотворення.
6. Цей елемент виявлений майже в усіх живих організмах, доведено, що він сприяє збереженню гомеостазу людини, відновлює тонус пригніченого симпатичного відділу у НС, надає адреностимулюючу дію ( в чистому вигляді надзвичайно активний, може розгорітися від дотику руки).
У спортзалі…
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
Be 1 |
I 1, 2 |
Cl 2, 3 |
N 6, 2
|
Я |
(відповідь – біології)
У кабінеті біології…
Виконується у смартфоні, комп’ютері (за посиланням):
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3041c0ec4032
(відповідь - каб. Олександра Миколайовича)
___________________________________________________
У кабінеті директора….
Завдання для команди ____
Тут ви знайдете цю рослину, я дам вам підказку:
Назва рослини перекладається, як «здоров’я», що говорить про наявність цілющих властивостей.
Хто знайде рослину, той знайде скарб
«Природа – це найкраща з книг, написана на особливій мові. Цю мову треба вчити.»
Журі визначає переможців і вручає – солодкий приз.
ЗАВЕРШАЛЬНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ
Дорогі учасники, вам сьогодні довелося чимало попрацювати – розгадувати різноманітні інтелектуальні завдання, просуватися від однієї станції до іншої.
Багато часу веселощів, азарту, гарного позитивного настрою, духу співпереживання, перемоги – ось результат нашої гри. Спасибі Вам! Усім Вам бажаю добра!
Етап 1
Завдання команді 1.
Розгадайте кросворд, і виділене слово-пароль укаже назву, де захована підказка.
|
|
|
|
1 |
с |
и |
л |
і |
ц |
і |
й |
|
|
2 |
к |
у |
п |
р |
у |
м |
|||
3 |
к |
а |
р |
б |
о |
н |
|||||
|
|
4 |
ф |
е |
р |
у |
м |
||||
|
|
5 |
н |
і |
т |
р |
о |
г |
е |
н |
|
|
|
6 |
ц |
е |
з |
і |
й |
||||
|
|
|
7 |
м |
а |
г |
н |
і |
й |
||
|
|
8 |
к |
а |
л |
і |
й |
||||
Етап 1
Завдання команді 2.
Розгадайте кросворд, і виділене слово-пароль укаже назву, де захована підказка.
|
|
|
|
1 |
о |
к |
с |
и |
г |
е |
н |
|
|
|
|
|
2 |
к |
у |
п |
р |
у |
м |
||
|
|
|
|
3 |
б |
і |
о |
х |
і |
м |
і |
я |
|
|
|
|
4 |
ф |
е |
р |
у |
м |
|||
5 |
к |
о |
б |
а |
л |
ь |
т |
|||||
|
|
|
|
6 |
ц |
е |
з |
і |
й |
|||
|
|
|
|
|
|
7 |
а |
н |
е |
м |
і |
я |
|
|
|
|
8 |
с |
е |
л |
е |
н |
|||
Завдання команді _____ .
Розгадайте кросворд, і виділене слово-пароль укаже назву, де захована підказка.
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
4 |
|
|
|
|
|
||||
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
8 |
|
|
|
|
|
||||
Завдання команді _____ .
Розгадайте кросворд, і виділене слово-пароль укаже назву, де захована підказка.
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|||
Завдання для команди ____ .
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
In1,2 |
F1,4,5 |
Mn ’’’’ |
Ti ’’’
|
К1,2 |
Завдання для команди ____ .
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
U 1 |
Cu 1, 4 |
Mg 1 |
W 2, 1, 7
|
Завдання для команди ____ .
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
Be 1 |
I 1, 2 |
Cl 2, 3 |
N 6, 2
|
Я |
Завдання для команди ____ .
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
Si 4, 1 |
Na 3 |
N 5, 4, 2 |
Я
|
Завдання для команди ____ .
У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Коли учні розгадають вчитель-предметник каже куди йти.
Завдання для команди ____
У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Коли учні розгадають вчитель-предметник каже куди йти.
Складете слово і будете знати, куди йти.
1.Розпушувач тіста.
2.Солодка складова чаю.
3.Найпоширеніший розчинник.
4.Чумацький промисел.
5.Антисептик бурого кольору.
Завдання 6 для команди ____
Тут ви знайдете цю рослину, я дам вам підказку:
Назва рослини перекладається, як «здоров’я», що говорить про наявність цілющих властивостей.
Хто знайде рослину!?
Завдання 6 для команди ____
Тут ви знайдете цю рослину, я дам вам підказку:
Назва рослини перекладається, як «здоров’я», що говорить про наявність цілющих властивостей.
Хто знайде рослину!?
П |
З |
А |
М |
М |
Л |
Е |
Т |
О |
Н |
Ь |
Е |
Е |
Р |
Я |
Р |
В |
І |
І |
Т |
З |
У |
С |
У |
Х |
Ь |
Л |
В |
И |
Б |
П |
О |
У |
Р |
Т |
О |
Н |
А |
Е |
Ж |
П |
О |
С |
У |
Х |
А |
Ж |
А |
Ботанічний сад
Білки
Ознаки живого. Чи правильні твердження?
Органели клітини
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОКИТНІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Методична розробка
гри-квесту на тему
«Хімія і біологія»
Викладач Оксана НИЧИПОРЧУК
Рокитне
2021