Гра-квест
«Ми за здоровий спосіб життя»
Мета: закріпити раніше набуті знання дітей про значення здоров'я, необхідності вести здоровий спосіб життя. Прищеплювати гігієнічні навички, бажання дітей бути здоровими. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я, повагу до здоров'я інших людей, сприяти підвищенню інтересу дітей до занять фізичною культурою та спортом.
Місце проведення: актова зала школи, навчальні кабінети
Хід гри
Лунає спортивний марш.
Ведучий: Доброго дня всім. Раді вітати вас на сьогоднішній грі-квесті ««Ми за здоровий спосіб життя».
Ведучий: 7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. Вперше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.
Хто здоровий, той сміється
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини
– Це ж чудово для людини.
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача,
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Бо здоров’я – це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно.
І доступні для людини
Всі дороги і стежини.
Ведучий: Дозвольте пригадати, декому і розказати: квест – це спортивно-розважальна та інтелектуально-командна гра. Під час неї команди змагаються один з одним за перемогу та головний приз. Команди виконують різноманітні завдання.
Ведучий: Цей квест присвячений здоров’ю та всьому, що з ним пов’язане.
Ведучий: Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Бажаємо успіхів!
Для початку нам потрібно утворити команди. Для цього вам потрібно витягнути з мішечка емблему вашої команди.
Для оформлення емблем командам вам дається 5 хв.
Отже, команди, слухайте уважно перше ваше завдання.
1. Завдання «Зрозумій мене» або «Крокодил»
Капітанам пропонується показати своїй команді за 2 хвилини вид спорту, який вони отримають на жеребкуванні. Правильна відповідь принесе команді – 2 бали.
2. Завдання «Без права на помилку»
Учасникам команд пропонується відповісти на запитання. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Чи правда що…
Всі ми знаємо, що не тільки відмова від шкідливих звичок, а і правильне харчування може продовжити життя людини.
3. Завдання «Спортивна»
1. Командам пропонується відповісти на питання. За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Андрій Шевченко – футбол.
Майкл Тайсон – бокс.
Сергій Бубка – стрибки з жердиною.
Девід Бекхем – футбол.
Майкл Джордан – баскетбол.
Яна Клочкова – плавання.
Дієго Марадонна – футбол.
Міхаель Шумахер – гонки.
Зінедін Зідан – футбол.
Шакіл О’Ніл – баскетбол.
Лілія Подкопаєва – гімнастика.
Євгеній Коноплянка –футболіст
Ганна Безсонова – гімнастка
Віталій Кличко – боксер
Андрій Ярмоленко – футболіст
Віктор Коваленко – Херсонський футболіст Гравець ШАХТЕР та збірної України
Капітан команди пробігає між кеглями і утворює потяг з вагончиками кожного разу чіпляючи по дному.
Дитина веде баскетбольний м'яч до визначеного місця на майданчику, кидає м'яч в кошик. Дається три спроби за кожну спробу 2 бали.
Команди шикуються в шеренги. Учасники запам’ятовують, хто де стоїть. Коли заграє музика, всі розбігаються. Поки музика грає - всі бігають. Як тільки музика перестане грати - займають своє місце в шеренгах. Виграє та команда, учасники якої швидше вишикувалися.
Діти просуваються вперед стрибками з обруча в обруч, потім стрибають через скакалку, назад повертаються «змійкою» між обручами.
4. Завдання «Здоров’яки »
Зробити фото на яких 3 різні незвичайні фігури за здоровий спосіб життя.
Кожне фото оцінюється 2 балами.
5. Завдання « Талантів» (Виконати правильність рухів ранкової зарядки). 5 бальній системі
(зарядка «Черепаха – аха-аха»)
https://www.youtube.com/watch?v=KxUbm8jCyPw
(фізкультхвилинка «А Рам Зам-Зам»)
https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU
Ведучий говорить початок прислів’я, діти серед запропонованих картинок знаходять завершення прислів’я і продовжують його:
Наша станція називається Айболить. Вже він точно знає щошкідливо, а що корисно.
Дайте відповідь на питання. Якщо шкідливо кричимо - шкідливо, і навпаки, корисно - кричимо - корисно!
Читати лежачи
Дивитися на яскраве світло
Вмиватися вранці
Дивитися близько телевізор
Довго сидіти за комп'ютером
Вживати в їжу моркву, цибулю.
Терти очі брудними руками
Займатись фізкультурою
Палити цігарки
Вести здоровий спосіб життя.
Загадки про спорт і здоров’я.
Команда за 2 хвилин має до кожної букви слова «ЗДОРОВЯ» підібрати найбільше інших слів які відносяться до здорового способу життя.
- Наприклад, буква «З» - зарядка, загартовування, задор и т.д.
Д - дієта, душ, доріжка и т.д.;
О - обід, оптимізм и т.д.;
Р - режим, робота и т.д.;
О - операція, олімпіада, облік і т.д.;
В - вода, вітаміни, витривалістьі т.д.;
Я - яблуко.)
На кожному столі стоїть кошик з назвою вітаміну А, В, С, D; на столі картинки: морква, молоко, капуста, горох, редиска, часник, лимон, апельсин, риба, петрушка, сир, цукерки, шипшина, чіпси, гарбуз, тістечко, риб'ячий жир, помідор, хліб, яблуко і т. д. ( завдання команд, покласти в свою корзину тільки той продукт, який відповідає букві на кошику).
Закінчення квесту
По проходженню всіх етапів квесту учасники команд збираються в актовій (спортивній) залі для оголошення результатів. Нагородження переможців.
1