Подано план гри-квесту з усіма завданнями ( фото, аудіозаписи). Під час квесту діти в ігровій формі можуть перевірити, чи знають вони походження тієї чи іншої страви, чи можуть впізнати видатних політично-громадських діячів та міста України, чи знають прислів’я, чи орієнтуються в сучасній українській естраді.
Гра-квест «Мій край чудовий - Україна»
Мета: залучити учнів до активної пізнавальної діяльності; забезпечити самовираження і саморозвиток кожного учасника квесту; розвивати логічне мислення, вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати і критично оцінювати різну інформацію; виховувати вміння працювати в команді.
Обладнання: маршрутні листи, карта України і картки з українськими стравами, портрети видатних постатей України, фото міст, які відвідали учні класу, аудіозаписи пісень.
Перебіг квесту
Квест відбувається у приміщенні школи, у різних кабінетах. Учням заздалегідь оголошено про початок квесту та місце збору. Спочатку відбувається жеребкування, під час якого діти об’єднуються в команди, вибирають собі назву і командира. Кожна група отримує маршрутний лист, який в процесі гри заповнюють відповідальні вчителі. Перемагає команда, яка набере найбільшу кількість балів.
Учитель. Мій край чудовий – Україна!
Тут народились ти і я.
Тут над ставком верба й калина,
Чарівна пісня солов’я.
Кожна людина найбільше любить той край, де народилась і живе. Кожен пишається своєю рідною країною. І усі ви ще раз переконаєтесь у тому, яка загадкова наша ненька-Україна.
Ми з вами багато подорожуємо, і сьогодні на одній із зупинок ви дізнаєтеся, де побуваєте влітку. Тож бажаю вам успіху.
Команди за маршрутними листками по черзі розгадують завдання на різних пунктах, відповідальні заповнюють маршрутний лист.
Пункт №1 «Музична».
Необхідно відгадати пісню і виконавця. За кожну правильну відповідь учасники отримують 1 бал. Максимальна кількість балів – 10 .
Пункт № 2 «Видатні постаті»
Необхідно по фото впізнати особу, назвати прізвище. За кожну правильну відповідь учасники отримують 1 бал. Максимальна кількість балів – 12.
Пункт № 3 «Віднови прислів’я». Необхідно з’єднати прислів’я. Максимальна кількість балів – 10 .
Пункт №4 «Цікаві місця». Необхідно по фото впізнати місце, яке відвідували під час екскурсій. Максимальна кількість балів – 10 .
Пункт №5 «Гастрономічна карта». Необхідно створити гастрономічну карту, розмістивши фото українських страв по регіонах.
Пункт № 6 «Майбутня подорож». Зашифроване слово – «Копальня кави».
15 19 20 1 16 31 18 33
15 1 3 11
Кожній цифрі відповідає буква за номером алфавіту . У мене цифри були на карті Полтавської області.
Після проходження всіх пунктів команди збираються на місці збору. Учитель підводить підсумки і визначає переможців.
Маршрутний лист
учасників гри-квесту
команди ________
№ пункту |
К-сть набраних балів |
Підпис вчителя |
№1 «Музична» |
|
|
№ 2 «Видатні постаті» |
|
|
№ 3 «Віднови прислів’я» |
|
|
№4 «Цікаві місця» |
|
|
№5 «Гастрономічна карта» |
|
|
№ 6 «Майбутня подорож»
|
|
|
Подано план гри-квесту з усіма завданнями ( фото, аудіо записи). Під час квесту діти в ігровій формі можуть перевірити, чи знають вони походження тієї чи іншої страви, чи можуть впізнати видатних політично-громадських діячів та міста України, чи знають прислів’я, чи орієнтуються в сучасній українській естраді.
Віднови прислів’я
І. Знайди другу половину прислів’я:
1. Не шукай правди в других,
2. Брехнею світ пройдеш,
3. Хліб – сіль їж,
4. Кожному мила
5. Шануй старших –
6. Одна розумна голова – добре,
7. Пташка красна своїм пером,
8. Який народ,
9. За рідний край
10. Всюди добре,
Віднови прислів’я (друга частина)
ІІ. Знайди другу половину прислів’я:
коли в тебе її немає.
та назад не повернешся.
а правду ріж.
своя сторона.
молодші тебе пошанують.
а дві ще ліпше.
а людина своїми знаннями.
такий порядок.
хоч помирай.
а дома найліпше.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|