Гра-квест "Стежинами рідної школи"

Про матеріал
гра-квест розвиває пізнавальний інтерес до вивчення історії рідної школи, її традицій; формує вміння учнів орієнтуватися та читати маршрут за допомогою карти; виховує почуття любові до рідної школи, почуття взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Гра-квест

«Стежинами рідної школи»

(для учнів 5-9 класів)

 

        Мета. Продовжувати знайомство з квестом як активною формою роботи; розвивати пізнавальний інтерес до  вивчення історії  рідної  школи, її традицій; формувати вміння учнів орієнтуватися та читати маршрут за допомогою  карти; виховувати почуття любові до рідної школи, почуття взаємодопомоги.

        Обладнання: маршрутні листи, підписи станцій, конверти із завданнями,  пазли для нагородження за правильні відповіді.

 

 Вчитель. Школа це не тільки стіни. Насамперед, це – дух, пам’ять, традиції, наступність поколінь. Це педагоги і ті, хто щодня переступають  поріг, це ви учні.

 Нашій Alma-mater – 65 років!

    Сьогодні ми всі ювіляри.  І першокласники, і вже   сивочолі   колишні   учні.  

Бо   це   не звичайний ювілей,  а  ювілей  домівки  поколінь. Одні навчили, інші навчились. А дехто спочатку навчився сам, а згодом навчав наступні покоління …І так за днями дні, за роками роки, за десятиріччями десятиріччя.

 

- Рада вітати учасників квесту .

- Сьогодні наші команди здійснять цікаву подорож.

 Будь ласка, команда,  представте себе.( придумати назву та девіз)

1.Козачата

Девіз: Ми веселі і завзяті українські козачата.

2.Прометей

Девіз:  Ми зумієм без вагання

Виконати будь-яке завдання.

 Зараз ви отримаєте маршрутний лист та конверт  для пазлів, які ви будете отримувати за правильне виконання завдань.

  • На вашому шляху буде 4 станції, які перевірять ваші знання і уміння. На 5 станції «Творча» ви повинні скласти свій пазл, написати побажання школі і презентувати.  Не забувайте про безпеку під час подорожі та взаємодопомогу і дружбу.
  • Отож бажаємо вам успіхів!

Станція 1. «Історична»  (Людмила Василівна)

1. Хто був першим ініціатором побудови школи у нашому селі? (Гордієнко Микола Васильович)

2. Хто продовжив розпочату справу? (Курченко Іван Андрійович)

3. У якому році розпочато будівництво школи? (1954 рік)

4. У якому році школа прийняла перших учнів? (1 вересня 1956 рік)

5. Першим директором школи був …….. (Тесленко Іван Вікторович)

 

Станція 2. «Гордість школи» (Галина Василівна)

  1. Хто написав гімн рідній школі? (Курченко-Мальцева В.І.)
  2. Хто був начальником відділу освіти і науки Чорнобаївської районної державної адміністрації з 2005 року? (Романій Віталій Васильович)
  3. В 2004 році нагороджена орденом княгині Ольги за високі здобутки у праці. (Гонтар Валентина Олексіївна)
  4. Народилась 24 квітня 1966 року в селі Григорівка, закінчила Веселохутірську школу, а потім працювала вчителем біології у Веселохутірському НВК. (Наконечна С.В.)
  5. Генеральний директор державного підприємства «Златодар» (Лук’янець Володимир Лукич)

Станція 3. « Статистична» (Наталія Іванівна)

  1. Скільки директорів працювало у нашій школі? (12 директорів, Любов Дмитрівна -13)
  2. В якому році  народилася наша школа? Скільки їй років? (1956 рік, 65 років)
  3. Скільки поверхів в школі? (Два)
  4. Скільки сходинок ведуть до дверей школи? (Три)
  5. Скільки  учнів в школі? (40)
  6. Скільки початкових класів в школі? (Три)
  7. Скільки учнів у першому класі? (6)

Станція 4. «Спортивна» (Андрій Вікторович)

1. Особливо активний період розвитку фізкультури і спорту припадає на період … (1961-1964)

2. Хто працював вчителем фізкультури в цей період (Вовк Григорій Євгенович)

3. Вчитель фізкультури – жінка  (Бліщ Марія Михайлівна)

4. З 1933 року ро 1999 рік у Веселохутірській школі вчителем фізкультури працював … ( Моложавий Анатолій Федорович)

5. З 1999 року вчителем фізкультури працює … (Потапов Андрій Вікторович)

 Станція 4. «Творча»

Скласти свій пазл, написати побажання школі і презентувати. 

docx
Додано
16 вересня 2022
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку