Тренінг "Молодіжні субкультури"

Про матеріал
Представники різноманітних субкультур намагаються показати свою індивідуальність, сказати сірій масі: "Я — особистість", кинути виклик світу з його нескінченними буднями та вистроюванням усіх в один рядок. Все більше підлітків кожного дня у всіх країнах світу приймають ту чи іншу субкультуру. Тому необхідно знати про цю культурне явище, розуміти його та бути готовим зустрітися з представниками у реальному житті.
Перегляд файлу

 

Тренінг:

”Молодіжна

субкультура, як

фактор

впливу

на

становлення

підлітка”

І. Оголошення теми тренінгу.

” Молодіжна субкультура, як фактор впливу на становлення підлітка ”.

ІІ. Вправа «Знайомство» - «Хто я, чому я тут».

Назвати свої імена та відповісти на запитання , чому ви берете участь в цьому тренінгу?

ІІІ. Повторення правил групи.

ІV. Вправа «Очікування».

Записати на стікерах свої очікування, сподівання від тренінгу і прикріпити до Плакату «Берег сподівань».

V. Робота в групах.

Учні заздалегідь поділені на дві групи.

1 група - визначає проблеми підлітків;

2 група - визначає наслідки, до яких призводять проблеми підлітків.

VІ. Вступне слово тренера. Презентація.

Кожному з нас доводилося йти по вулиці, їхати в транспорті або просто дивитись телевізор і бачити людей, які у чомусь не схожі на інших. У когось на голові ірокез, хтось увесь в металі, а хтось у чорній шкірі проноситься повз вас на мотоциклі. Найчастіше це і є представники сучасних субкультур.

 

Представники різноманітних субкультур намагаються показати свою індивідуальність, сказати сірій масі: — особистість", кинути виклик світу з його нескінченними буднями та вистроюванням усіх в один рядок. Все більше підлітків кожного дня у всіх країнах світу приймають ту чи іншу субкультуру. Тому необхідно знати про цю культурне явище, розуміти його та бути готовим зустрітися з представниками у реальному житті. 

VІІ.Вправа «Слухати, розуміти, взаємодіяти». Робота в групах.

Учні поділяються на 4 групи. Заздалегідь учнями обрані субкультури, з якими вони знайомлять гостей.

1 – Байкери

2 – Готи

3 – Хіпі

4 – Емо

VІІІ. Вправа «Перетворення» Домашнє завдання.

ІX. Робота в групах.

Учні поділені на дві групи: 1-  визначає позитивне в молодіжних субкультурах;

2 -  визначає негативне в молодіжних субкультурах.

X. Вправа «Займи позицію».

XІ. Прикінцеве слово «Все залежить від тебе».

Молодіжні субкультури — особлива частина суспільної культури. Молодіжних неформальних рухів багато.

- З віком потяг до тієї чи іншої субкультури мине. Неформальний спосіб життя притаманний людям підліткового віку. А належність до тієї чи іншої субкультури - це своєрідний спосіб продемонструвати дорослим свої власні погляди на життя. Тим більше, що підліткам взагалі характерне протиставлення себе дорослим. І тому тінейджери об'єднуються з іншими однодумцями та демонструють те, що у них є власні життєві позиції. Зазвичай бажання належати до певної субкультури з віком зникає. До цього потрібно ставитися лише як до одного з етапів життя. А батькам таких підлітків я б порадила не реагувати бурхливо на таке волевиявлення їхніх дітей. Між іншим, практично всі підлітки проходять через певні групи, хай то якісь гуртки, секції чи ті ж неформальних рухи. У психології навіть вважається, що це сприятиме їхньому подальшому нормальному розвитку.

На думку психологів багато людей упереджено ставляться до представників молодіжних субкультур, зовсім не знаючи, що більшість з них не мають ні найменшого відношення до криміналу, сексуальної розбещеності, сатанизму. А навпаки — це звичайні у спілкуванні підлітки, більшість з яких початківці - музиканти, письменники, художники та досить обдаровані люди. Вони виступають проти деяких чинних правил і для цього збираються в групи, створюючи тим самим свою маленьку систему (зі своїм одягом та законами) на противагу системі великій.

Кожен має право бути індивідуальним. І молодіжні організації існували завжди, лише самовиражалися по-різному.

 

XІІ. Вправа «Очікування».

Чи справдилися ваші очікування, наскільки ви перемістите свій листочок до берега звершень?

XІІІ. Вправа «Моє послання у світ».

Учні на стікерах записують побажання, попередження, застереження майбутнім поколінням і прикріплюють до плаката «Голуб».

XІV. Вправа «Прощання».

Запропонуйте сісти прямо, заплющити очі і розслабитись. Проказуйте тихим спокійним голосом: «Друзі, уявіть, що над вашою головою світить промінчик. Дивіться, як легко ви можете ним управляти. Ось він повільно освітлює вас з голови до п'ят. Вам приємно дивитися на себе, ви чудово виглядаєте, ви спокійні і впевнені у собі. А тепер обведіть промінчиком тих, хто сидять у цьому колі. Подумайте, як вам добре разом. Підніміть промінчик вище й осяйте ним своїх маму, тата, інших людей, кого любите. Подякуйте їм за те, що вони люблять і підтримують вас. А тепер піднесіть промінчик ще вище й обведіть ним усе навкруги. Подякуйте долі за те, що вам даровано життя, що ви можете ним щодня насолоджуватися і здійснити свої мрії». За кілька секунд розплющіть очі', візьміться за руки і тихо скажіть: «До побачення».

 

 

 

docx
Додано
19 вересня 2022
Переглядів
1090
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку