Назвіть три основні види ляльок –мотанок
2б.
|
Назвіть основне оздоблення одягу ляльок-мотанок
2б. |
Назвіть призначення ляльки- мотанки
2б.
|
Назвіть матеріали, з яких виготовляється лялька-мотанка
2б. |
Назвіть правила, яких слід дотримуватися під час виготовлення ляльок-мотанок
2б.
|
Назвіть ляльки-мотанки, які ви навчилися виготовляти
2б. |
Поясніть, чому для виготовлення ляльки-мотанки використовують тільки натуральні матеріали
5б.
|
Поясніть, чому при виготовленні обрядової ляльки не можна користуватися ножицями та голкою
5б. |
Поясніть, чому ляльку-мотанку вважають оберегом
5б.
|
Поясніть, чому під час виготовлення ляльки-мотанки потрібно мати гарнй настрій
5б. |
Поясніть, як розрахувати кількість матеріалів для виготовлення ляльки-мотанки
5б.
|
Поясніть, як розрахувати собівартість ляльки-мотанки
5б. |
Припустимо, що ви можете дуже добре виготовляти ляльок-мотанок. Чи зможете ви заробити на цьому гроші? Яким буде ваш план дій?
7б.
|
Ситуація: мала дитина не може заспокоїтися. Чи може в цьому допомогти лялька-мотанка? Як саме?
7б. |
Придумайте рекламу для ляльки –мотанки (будь-який вид)
7б.
|
Поясніть технологічну послідовність виготовлення ляльки-дзвіночка
7б. |
Чи варто осучаснити ляльку-мотанку? Запропонуйте, сучасний вигляд ляльки-мотанки
7б.
|
Придумайте казку за участю вашої ляльки - мотанки
7б. |
Вставте пропущені слова: «__________ як такого у ляльки немає, воно досить символічне. Вважається, що лялька-мотанка повинна бути ____________, а та, яка служить берегинею – ще й з ___________замість обличчя – символом ___________. Не можна малювати __________ляльці, вона не повинна ні на кого бути подібна, щоб не завдати _____________.
4б.
|
Вставте пропущені слова: «Коли нездужала дитина, батьки спеціально робили ________ і клали її під ___________ або прикріплювали до хворого місця, сподіваючись, що мотанка ___________________
4б. |
Вставте пропущені слова: «Спосіб творення і внутрішня основа ляльки має ________ характер і робиться шляхом ________ і __________ шматочків тканини без допомоги голки.
4б.
|
Визначте за описом вид ляльки – мотанки: цю ляльку виготовляли при народженні дитини. Її клали в ліжко поруч з дитиною для охорони його сну і здоров'я
4б. |
Визначте за описом вид ляльки-мотанки: Ця лялька нагадує іконописний образ Богородиці. Її дарують новоствореним сім'ям.
4б.
|
Визначте за описом вид ляльки-мотанки: Її зображують із руками, піднятими вгору в молитовному жесті або з опущеними вниз. Коли руки підняті вгору –закликає небо допомогти засіяти ниву, зачати нове життя на землі. Коли руки опущені вниз –благословляє землю на народження, принесення плодів, дарів. На спідниці ляльки –вишитий мотив безконечника
4б. |
Добиріть назву ляльки мотанки
3б.
|
Добиріть назву ляльки мотанки 1. Мішок, крупи; 2. Дівчина, придане, білий колір
3б. |
|||||||||||||
Добиріть назву ляльки мотанки 1. Рід, безкінечник, благословення; 2. Молодь, пара, кутасик
3б.
|
Добиріть назву ляльки мотанки 1. Лікарські рослини, аромат; 2. Весела новина
3б. |
|||||||||||||
Знайдіть слово:
3б.
|
Знайдіть слово:
3б. |
Завдання: За допомогою пантоміми покажіть один з етапів виготовлення ляльки «Масляної»
6б.
|
Завдання: Складіть вірш про ляльку-мотанку
6б. |
Завдання: Заропонуйте завдання команді навпроти
6б.
|
Завдання:
БОНУС 6б. |
Завдання: Привітайте зі святом масляної використовуючи свої ляльки-мотанки
6б.
|
Завдання: Запропонуйте, що треба змінити у проекті, для більш ефективних результатів
6б. |
Правила гри «Лялька-мотанка подорожує»
Мета гри: узагальнення знань учнів за проєктом «Лялька-мотанка». Гравці мають «подолати» шлях, привівши ляльку-мотанку до хатинки, де вона буде жити
Грати можуть окремі учасники або групи.
Для ігрової діяльності необхідні: гральний кубик, фішки, ігрове поле, картки з питаннями
Хід гри:
1. Учасники або команди кидають гральний кубик
2. На випавший колір маршруту отримують відповідного кольору картку з запитанням (картки разкладені купками за кольором)
3. Відповівши правильно на запитання (правильність підтверджує учитель і однокласники), пересувають на певну кількість ходів фішку. Якщо гравці відповіли неправильно – залишаються на місці
4. Якщо на шляху фішка потрапляє на зображення, учні мають пояснити яке значення зображеного об’єкта для нашого народу.