Гра "Математична кав"ярня"

Про матеріал

Мета гри:

  • показати красу математики, її роль в нашому житті;
  • розвивати пізнавальну активність, творчі здібності, кмітливість і спритність в учнів;
  • виховувати зацікавленість до математики.
Перегляд файлу

Вендичанська СЗШ І-ІІІст., гімназія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(гра для учнів 5-х класів)

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\i.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала та провела

                                                                                     вчитель математики

                                                                         Буланюк О.С.

 

 

 

 

 

Мета гри:

  • показати красу математики, її роль в нашому житті;
  • розвивати пізнавальну активність, творчі здібності, кмітливість  і спритність в учнів;
  • виховувати зацікавленість до математики.

Обладнання: плакати, таблиця.

Для гри необхідно 3 команди  по 4 учні.

 

Ведуча: Доброго дня шановні відвідувачі Математичної кавярні. Як бачите у нас є три вільні столи для наших відвідувачів тож просимо зайняти свої місця за кольором який ви обрали.

 

 

Ведучий: Любі, діти! Ви знаходитесь в « Математичній кавярні », де я вам пропоную пообідати і трішки  відпочити, але відпочинок у вас буде активним.

    І так, познайомимося  з меню.

МЕНЮ

 

Салати

Вінегрет із анограми.

Салат із загадок з числівником.

 

 

Перша страва

Борщ з математичними обгонялками.

 

 

Друга страва

    Плов з математичних кмітливостей.  

 

 

Солодка страва

Морозиво із  ребусів  

 

Ведуча: Отже переходимо до обіду! Спочатку спробуємо салати

1.Вінегрет із анограми - завдання 1:

 

Розв’яжіть анаграму. Переставте букви так, щоб вийшов математичний термін.

           ІВЯНРЯНН, КОЧТА, ВАРТАДК  ( рівняння, точка, квадрат) 3 бали отримає та команда яка швидше розгадає, 2 бали і 1 бал ті команди які пізніше розгадають

 

Ведучий 

2.Салат із загадок с числівником – завдання 2:

Відгадайте по три загадки с числівником. Кожній команді пропонується по три загадки за кожну вірну відповідь команда отримує один бал. Отже  починаємо…

Запитання для першої команди

  1. Дванадцать братів один за одним ходят, один одного не обходять.  

   (12 місяців)

  1.               Сім братів: роками рівні іменами різні. (Дні тижня)
  1.               Лежить брус на всю Русь. На тім брусі 12 гнізд. І в кожному гнізді по 4 птаха. ( Рік)

Запитання для другої команди

  1.               П’ять, п'ятнадцять, без двох двадцять, семеро, троє ще й малих двоє (П’ятьдесят)
  1.               Два брати купаються, а третій насміхаеться. (Дві цеберки і  коромисло)
  1.               Сім соколят на одній подушці сплять (Соняшник)

Запитання для третьої команди

  1.               В одній скрині сімсот козаків (Мак)
  1.               Що має два кінця, але не має початку? (Ножниці)
  1.               Барило без обручів, без дна, а в нім два сорти вина(Яйце)

Молодці гарно справились з завданнями!!!!

 

Ведуча  А доки не схолонув борщ, займемося математичними обгонялками   - завдання 3 .

( бал отримує та команда, яка першою відповість на питання але приймаэться лише піднята рука)

1.Назвіть автора вашого підручника із математики.

2.Що важче  1 кг вати або 1 кг заліза?

3.Шість картоплин звариться за 30 хвилин, за скільки хвилин звариться одна картоплина?

4.Півень, стоячи на одній нозі важить 5 кг, скільки він важитиме, якщо встане на обидві  ноги?

5.У одній сім'ї у кожного з трьох братів є сестра. Скільки дітей в сім'ї?

    6.Що більше добуток  усіх чисел, чи їх сума?

    7.Двоє грали в шахи 4 години, скільки годин грав кожен шахіст?  (4 год)

    8.Бігла трійка коней. Кожен кінь пробіг 5 км. Скільки кілометрів проїхав   ямщик? (5 км)

   9. Йшли троє дітей в ліс і двоє із лісу. Скільки всього дітей йшло в ліс? (троє)

 

Молодці . дуже розумні відвідувачі нашої кавярні. Поки наше шановне журі підведе підсумки трьох конкурсів пропонуємо переглянути цікавинки з математики.

(перегляд відео )

Сподобалось??? А тепер слово надається нашому шановному жюрі……….

 

І так, прийдемо до наступної страви.

 

 

Ведучий  Плов  із математичних кмітливостей– завдання 4.

 

Кожній команді даються однакові завдання на 3 хвилини.

  1. Супутники, що мають одну орбіту, роблять оберт навколо Землі один за 1год 40хв, а інший за 100 хвилин. Як це пояснити?
  2. Батько з синами каталися на велосипедах. У них були триколісні і двоколісні   велосипеди, а всього було 7коліс. Скільки велосипедів було триколісних і двоколісних? (1 -триколісний,  2 - двоколісні)
  3. Коля і Саша  носять прізвища Гвоздєв і Шилов. Яке прізвище носить кожен з них, якщо Саша з  Шиловим живуть в сусідніх будинках?
     

Ведуча  Переходимо до солодких страв

 Морозиво з ребусів 5 завдання

Вам будуть пропонуватися ребуси. Завдання якнайшвидше їх розгадати. Відповідає та команда яка перша підніме руку. Отже починаємо…….

 

D:\Лени робота\МАТЕМАТИЧНА КАВЯРНЯ\відсотокs.jpg

 


D:\Лени робота\МАТЕМАТИЧНА КАВЯРНЯ\добуток.jpg 


D:\Лени робота\МАТЕМАТИЧНА КАВЯРНЯ\мінус.jpg 

         D:\Лени робота\МАТЕМАТИЧНА КАВЯРНЯ\піфагор.jpg                                  D:\Лени робота\МАТЕМАТИЧНА КАВЯРНЯ\плюс.jpgD:\Лени робота\МАТЕМАТИЧНА КАВЯРНЯ\часткпs.jpgD:\Лени робота\МАТЕМАТИЧНА КАВЯРНЯ\число.jpg

 

Ведучий Ось і добігає кінця наш святковий обід. Чи сподобався він вам? (Вислухати відповіді)

 

 

Ведуча  Поки журі визначає переможців ми проведемо вікторину з глядачами.

Викторина з глядачами:

  1. На озері росли лілії. Щодня їх число подвоювалося, і на 20 - ий день заросло усе озеро. На який день заросла половина озера? (на 19 - ий)
  2. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
  3. Трійка коней  пробігла за 1 годину 24 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь? (24)
  4. На складі було 5 цистерн з пальним  по 6 тонн в кожній. З двох цистерн пальне  видали колгоспам.Скільки цистерн залишилось? (5)
  5. .Горіло 7 лампочок, 2 згасли. Скільки лампочок залишилося? 7
  6. У трьох трактористів був брат Андрій, а у Андрія братів не було. Як це вийшло? (Трактористи-жінки)
  7. Коли ми дивимося на 2, а говоримо 10? (На годиннику хвилинна стрілка на 2, а говоримо 10 хвилин)
  8. Що йде не рухаючись з місця? ( Час)
  9. Горіло 5 свічок 2 з них загасимо скільки свічок залишиться? (2 свічки)
  10. Четверо грали в доміно 4 години. Скільки годин грав кожен? (4 години)
  11. Два батька і два сина застрелили трьох зайців, кожен застрелив по одному. Як це вийшло? (Дід, батько, син)

 

Ведучий .  Підводимо підсумки нашої гри.

Ведуча Ми вдячні Вам за активність та віримо що відвідини нашої кавярні принесли вам гарний настрій позитивні емоції та нові знання. До нових зустрічей !!!!

Ведучий Бувайте!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позакласний захід з математики для учнів 5-х класів

C:\Users\user\Desktop\кавярня.jpg«Математична кав’ярня»

C:\Users\user\Desktop\кав.jpg

 

 

 

Конкурс малюнків «Математика в моєму житті» та випуск газети «Наша математика»

C:\Users\user\Desktop\гз.jpgC:\Users\user\Desktop\газ.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\г.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\apjiXsSQpig.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\AyQaKlQMm64.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\94I7DtBAFPw.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\cyrAyNYv1aQ.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\hpODcnljRHk.jpg

 

 

 

docx
Додано
3 вересня 2018
Переглядів
1978
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку