Гра-подорож "Конституція України в малюнках"

Про матеріал

Гра-подорож "Конституція України в малюнках" розрахована на учнів початкової школи. Ведучими слід обрати учнів 9 - 10-го класів, які відповідно вивчають навчальні предмети "Основи правознавства" і "Громадянську освіту". Для старшокласників участь у позакласному заході це можливість показати свої знання, вміння та навички, а для учнів початкової школи отримати базові знання змісту Конституції України у доступній та нетрадиційній ігровій формі. Крім того діти матимуть змогу показати свої таланти у образотворчому, музичному мистецтвах, танцю. Важлива роль відводиться національно-патріотичному вихованню.

Перегляд файлу

9 – 10 класи. Основи правознавства. Громадянська освіта.   ………………..

Тема: Конституція України в малюнках.

(гра-подорож)

Мета:

  •    формувати знання про Конституцію України, як Основний Закон держави; звернути увагу на Розділ ІІ Конституції, що проголошу­є права, свободи та обов'язки людини і громадян;
  •    розвивати у дітей навички аналізу, порівняння, систематизації;
  •    виховання громадянина, патріота своєї Батьківщини.

Обладнання: карта України, державні символи України, книж­ка «Конституція України», роздатковий матеріал, виставка ма­люнків, фотоілюстрацій, аудіо-запис пісень, картки, короткий зміст стат­ей 23, 27, 47, 49, 53, 66, 67.

Місце проведення: читацький зал шкільної бібліотеки чи інше пристосоване приміщення.

Учасники: учні 3 – 4-х класів — гравці, учні 9-10-х класів — ведучі в ук­раїнських костюмах.

 

Хід гри:

(Звучить мелодія пісні про Ук­раїну.)

Ведучий 1.

Україно! Ти для мене диво!

І нехай пливе за роком рік,

Буду. мамо. горда і вродлива,

З тебе дивуватися повік.

(В.Симоненко)

Ведучий 2.

Є багато країн на землі

В них — озера, річки і долини.

Є країни великі й малі,

Ти найкраща завжди —Батьківщино!

Ведучий 3.

Є багато квіток запашних. Кожна квітка красу свою має, Та гарніші завжди поміж них — Ті. що квітнуть у рідному краї. Ведучий 1.

Є багато пташок голосних, Любі, милі нам співи пташині, Та завжди наймилішими з них Будуть ті, що у рідній країні. Ведучий 2.

І тому найдорожчою нам є і буде у кожну хвилину Серед інших країн лиш одна — Дорога нам усім Україна? (По­казує карту України.)

Учитель. Ми живемо в пре­красній державі — Україні. Украї­на — чарівний край зі славетною історією, працьовитими і талановитими людьми.

24 серпня 1991 року було ух­валено Акт проголошення неза­лежної України і створено самостійну Українську державу. Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава (ст. 1 КУ). Україна є республікою (ст. 5 КУ). Вона має свої державні символи: герб, прапор, гімн (показати сим­воли).

28 червня 1996 року Верховна Рада ухвалила Конституцію нової держави. Конституція — це Основ­ний Закон України. Цей день став нашим національним святом. У Конституції України відображено принципову позицію щодо захис­ту прав і свобод людини.

(Діти групами ознайомлюються з книжкою (Конституція України».)

Ведучий 1. Зараз ми складе­мо пам'ятку:

«Кожна дитина має право:

  • на життя;
  • на охорону здоров'я;
  • на освіту;
  • на житло;
  • на вільний розвиток особис­тості.»

(Пам'ятку заповнюють по­слідовно, після ознайомлення зі статтею та малюнком до неї.)

Ведучий 2. У Конституції Ук­раїни є стаття 27, в якій написано «Кожна людина має невідємне право на життя ...»

Ведучий 3. Стаття 49: «Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування...»

Ведучий1. Стаття 53: «Кожен має право на освіту. Повне загальна середня освіта є обов'язковою ...»

Ведучий 2. Стаття 47: «Кожен має право на житло...»

Ведучий 3. Стаття 23: «Кож­на людина має право на вільний розвиток своєї особистості...»

(Діти розглядають малюнки, картки зі статтями Конституції Ук­раїни.)

Учитель. Чи всі права зро­зумілі вам? Але є в Конституції такі статті, де записано обов'язки.

Стаття 66: «Кожен зобов'язаний не заподіювати шкоду природі...»

Стаття 67: «Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Консти­туції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей...»

Ведучий 1. Наші діти добре використовують право на вільний розвиток своєї особистості. Вони займаються в танцювальному гур­тку і добре танцюють.

(Оголошує танець «Українсь­кий».)

Ведучий 2. Зараз ми запро­шуємо вас намалювати те, що ви запам'ятали про свої права. Зробіть підпис, яку статтю ви відобразили в своєму малюнку.

(Діти малюють групами або поодинці.)

Ведучий 1. Ми відкриваємо виставку малюнків. Малюнки роз­ташовуємо на карті України.

Ведучий 2. (Читає вірш біля карти України.)

Україно наша мила!

Неозорий рідний край.

Наче сонечко, привітна

і прекрасна, мов розмай.

Ведучий 3.

Україно, рідна, мила,

Я дочка твоя щаслива

Все. що ти мені дала,

Я віддам тобі сповна.

Учитель. Закінчилася наша гра-подорож, під час якої ми оз­найомилися з Конституцією Украї­ни. Ми гадаємо, що вона допомог­ла вам дізнатися й зрозуміти свої права та обов'язки.

 

 

doc
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
3268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку