Гра-подорож "Конституція України в малюнках"

Про матеріал

Гра-подорож "Конституція України в малюнках" розрахована на учнів початкової школи. Ведучими слід обрати учнів 9 - 10-го класів, які відповідно вивчають навчальні предмети "Основи правознавства" і "Громадянську освіту". Для старшокласників участь у позакласному заході це можливість показати свої знання, вміння та навички, а для учнів початкової школи отримати базові знання змісту Конституції України у доступній та нетрадиційній ігровій формі. Крім того діти матимуть змогу показати свої таланти у образотворчому, музичному мистецтвах, танцю. Важлива роль відводиться національно-патріотичному вихованню.

Перегляд файлу

9 – 10 класи. Основи правознавства. Громадянська освіта.   ………………..

Тема: Конституція України в малюнках.

(гра-подорож)

Мета:

  •    формувати знання про Конституцію України, як Основний Закон держави; звернути увагу на Розділ ІІ Конституції, що проголошу­є права, свободи та обов'язки людини і громадян;
  •    розвивати у дітей навички аналізу, порівняння, систематизації;
  •    виховання громадянина, патріота своєї Батьківщини.

Обладнання: карта України, державні символи України, книж­ка «Конституція України», роздатковий матеріал, виставка ма­люнків, фотоілюстрацій, аудіо-запис пісень, картки, короткий зміст стат­ей 23, 27, 47, 49, 53, 66, 67.

Місце проведення: читацький зал шкільної бібліотеки чи інше пристосоване приміщення.

Учасники: учні 3 – 4-х класів — гравці, учні 9-10-х класів — ведучі в ук­раїнських костюмах.

 

Хід гри:

(Звучить мелодія пісні про Ук­раїну.)

Ведучий 1.

Україно! Ти для мене диво!

І нехай пливе за роком рік,

Буду. мамо. горда і вродлива,

З тебе дивуватися повік.

(В.Симоненко)

Ведучий 2.

Є багато країн на землі

В них — озера, річки і долини.

Є країни великі й малі,

Ти найкраща завжди —Батьківщино!

Ведучий 3.

Є багато квіток запашних. Кожна квітка красу свою має, Та гарніші завжди поміж них — Ті. що квітнуть у рідному краї. Ведучий 1.

Є багато пташок голосних, Любі, милі нам співи пташині, Та завжди наймилішими з них Будуть ті, що у рідній країні. Ведучий 2.

І тому найдорожчою нам є і буде у кожну хвилину Серед інших країн лиш одна — Дорога нам усім Україна? (По­казує карту України.)

Учитель. Ми живемо в пре­красній державі — Україні. Украї­на — чарівний край зі славетною історією, працьовитими і талановитими людьми.

24 серпня 1991 року було ух­валено Акт проголошення неза­лежної України і створено самостійну Українську державу. Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава (ст. 1 КУ). Україна є республікою (ст. 5 КУ). Вона має свої державні символи: герб, прапор, гімн (показати сим­воли).

28 червня 1996 року Верховна Рада ухвалила Конституцію нової держави. Конституція — це Основ­ний Закон України. Цей день став нашим національним святом. У Конституції України відображено принципову позицію щодо захис­ту прав і свобод людини.

(Діти групами ознайомлюються з книжкою (Конституція України».)

Ведучий 1. Зараз ми складе­мо пам'ятку:

«Кожна дитина має право:

  • на життя;
  • на охорону здоров'я;
  • на освіту;
  • на житло;
  • на вільний розвиток особис­тості.»

(Пам'ятку заповнюють по­слідовно, після ознайомлення зі статтею та малюнком до неї.)

Ведучий 2. У Конституції Ук­раїни є стаття 27, в якій написано «Кожна людина має невідємне право на життя ...»

Ведучий 3. Стаття 49: «Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування...»

Ведучий1. Стаття 53: «Кожен має право на освіту. Повне загальна середня освіта є обов'язковою ...»

Ведучий 2. Стаття 47: «Кожен має право на житло...»

Ведучий 3. Стаття 23: «Кож­на людина має право на вільний розвиток своєї особистості...»

(Діти розглядають малюнки, картки зі статтями Конституції Ук­раїни.)

Учитель. Чи всі права зро­зумілі вам? Але є в Конституції такі статті, де записано обов'язки.

Стаття 66: «Кожен зобов'язаний не заподіювати шкоду природі...»

Стаття 67: «Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Консти­туції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей...»

Ведучий 1. Наші діти добре використовують право на вільний розвиток своєї особистості. Вони займаються в танцювальному гур­тку і добре танцюють.

(Оголошує танець «Українсь­кий».)

Ведучий 2. Зараз ми запро­шуємо вас намалювати те, що ви запам'ятали про свої права. Зробіть підпис, яку статтю ви відобразили в своєму малюнку.

(Діти малюють групами або поодинці.)

Ведучий 1. Ми відкриваємо виставку малюнків. Малюнки роз­ташовуємо на карті України.

Ведучий 2. (Читає вірш біля карти України.)

Україно наша мила!

Неозорий рідний край.

Наче сонечко, привітна

і прекрасна, мов розмай.

Ведучий 3.

Україно, рідна, мила,

Я дочка твоя щаслива

Все. що ти мені дала,

Я віддам тобі сповна.

Учитель. Закінчилася наша гра-подорож, під час якої ми оз­найомилися з Конституцією Украї­ни. Ми гадаємо, що вона допомог­ла вам дізнатися й зрозуміти свої права та обов'язки.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стеценко Валентина
    Гарний сценарій. Дякую автору!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
4637
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку