Курс за вибором Ми – громадяни України Практичні завдання

Про матеріал

Презентація 10 клас. Курс за вибором:

Ми – громадяни України

Практичні завдання. Розділи 1 - 6. Може використовуватися під час вивчення курсів Людина і світ, Громадянська освіта
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Курс за вибором: Ми – громадяни України. Практичні завдання

Номер слайду 2

Розділ1 Я і ми: як жити разом?

Номер слайду 3

Заповніть схему

Номер слайду 4

Визначте і вкажіть головні елементи суспільних відносин, поясніть ваш вибір

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Переваги. Мобільність ?Недоліки Залежність від машин ?Впишіть в таблицю головні переваги і недоліки інформаційного суспільства

Номер слайду 6

Розділ 2 На шляху до демократії

Номер слайду 7

Доповніть список піраміди

Номер слайду 8

Стаття 1: Визначення (дефініція) дитини. Диминою є кожна людська істота до досягнення нею 18-річного віку, якщо за законом, застосовуваним до такої дитини, вона не досягає повноліття раніше. Стаття 2: Принцип не дискримінаціїКожна дитина повинна бути наделена всіма правами без дискримінації. Всі діти без винятку повинні перебувати під захистом держави. Держава має обов’язок захищати дитину від усіх форм дискримінації. Стаття 3: Якнайповніше забезпечення інтересів дитини. У всіх діях щодо дітей першочергова увага повинна приділятися якнайповнішому забезпеченню інтересів дитини. Стаття 4: Здійснення прав. Обов’язок держави – забезпечити здійснення прав дитини, викладених у цій Конвенції. Стаття 5: Права та обов’язки батьків, сім’ї та громади. Держава повинна поважати право батьків та сім’ї на виховання дитини. З Конвенції про права дитини

Номер слайду 9

. Права людини захищають не лише державні, а й недержавні громадські правозахисні організації. Вони здійснюють різні дії та заходи, спрямовані на захист прав людини, серед них:- контролюють державні органи та збирають відомості про порушення прав людини;- готують звіти щодо порушень прав людини і доводять їх до відома засобів масової інформації, широких кіл громадськості, державних органів та міжнародних організацій;- організовують різні масові заходи з метою привернути увагу громадськості до фактів порушення прав людини; Встановіть значення захисту прав людини правозахисниками:

Номер слайду 10

Розділ 3 Сучасне обличчя демократії та демократичної держави

Номер слайду 11

централізоване керівництво і управління у сфері економічної політики; система загального контролю над поведінкою індивідів у сфері соціальної політики; визнання керівної ролі однієї партії у сфері політичній і здійснення її диктатури; панування офіційної ідеології у сфері духовній і примусове нав'язування її членам суспільства; Повна або часткова заборона на діяльність опозиції. Сильно централізована моністична структура влади. Збереження обмеженого плюралізму, наявність диференційованих відносин між суспільством і державою. Встановіть, які з цих ознак належать до тоталітарної, а які до авторитарної держави

Номер слайду 12

Система місцевого самоврядування включає:• територіальну громаду:• сільську, селищну, міську раду;• сільського, селищного, міського голову;• • районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст;• • органи самоорганізації населення. Вставте в список пропущені елементи

Номер слайду 13

• Обслуговування політичної системи шляхом надання інформації для заохочення до дискусій та дебатів з питань, що стосуються державних справ.• Просвіта широкого загалу, з тим щоб громадяни були здатними до самоврядування.• Захист прав особи, для чого преса бере на себе роль "сторожового пса" щодо секретної діяльності уряду.• Заборона рекламної діяльності на сторінках преси• Збереження своєї фінансової незалежності, щоб бути вільною від груп з особливими інтересами, які могли б справляти вплив задля прибутку або політичної вигоди. Визначте, яка функція тут зайва і неправильна

Номер слайду 14

Розділ 4 Як громадяни можуть впливати на владу в демократичному суспільстві

Номер слайду 15

Тип виборчої системи залежить від комбінації низки елементів:1) кількісного критерію визначення результату виборів (переможця визначають більшістю голосів чи пропорційним представництвом);2) типу виборчих округів (одномандатні чи багатомандатні);3) форми висування кандидатів і способів голосування;4) типу виборчого списку. Визначте значення цих елементів:

Номер слайду 16

Запитання для самоконтролю. Яку класифікацію виборів ви можете назвати?У чому полягають суспільні функції виборів?Наявність яких демократичних принципів виборів ви можете назвати?Які ви знаєте основі різновиди виборчих систем?У чому полягають недоліки й переваги мажоритарної та пропорційної виборчих систем?Яку еволюцію пройшла виборча система України з дня проголошення незалежності до сьогодення?

Номер слайду 17

Заповніть таблицю:«Форми впливу громадян на політичні рішення»Форми впливу громадян      {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Позитивні зміни Негативні зміни

Номер слайду 18

Розділ 5 Людина та економіка в демократичному суспільстві

Номер слайду 19

Придумайте цікаві історії на тему зображених малюнків

Номер слайду 20

Заповніть схему до кінця

Номер слайду 21

Розділ 6 Україна – наша Батьківщина

Номер слайду 22

Зразком переліку національних цілей може служити такий їх набір:o створення соціально-економічних і правових умов у країні для якнайповнішої реалізації прав і свобод людини;o забезпечення глобальної і регіональної безпеки, запобігання війн і озброєних конфліктів, забезпечення готовності до відбиття і припинення агресії проти країни та її союзників;o зміцнення державності;o реформування економіки пріоритету соціальної сфери;o попередження злочинності, зокрема організованої та корупції;o нейтралізація міжнаціональних суперечностей на основі об'єднуючих народи країни загальнонаціональних цінностей;o раціональне використання природних ресурсів країни;o формування пошани до пам'яті предків, національної історії, культури і традицій;o затвердження рівноправної, взаємовигідної співпраці із зарубіжними країнами. Проаналізуйте національні цілі розвитку держави

Номер слайду 23

Висновки1. Нині зростає роль цінностей в державному управлінні, які виконують функції соціалізації, оцінювання, контролю, зразка, цілепокладання, регулювання, комунікації, інтеграції, прогнозу і конфлікту.2. Спостерігається стійке посилення різноманіття цінностей і ціннісних систем у державному управлінні; йде стрімкий розвиток ліберальних, національно–патріотичних, корпоративних та інших ціннісних систем.3. Виникає необхідність формування цілого пласта культури ціннісної культури суспільства та його найважливішої складової ціннісної системи влади. Перспективи подальших розвідок. Істотною проблемою поки залишається оздоровлення ціннісних аспектів державного управління, боротьби з корупцією, а також розробки і реалізацій технологій ціннісної трансформації державного управління в аспекті європейської інтеграції. Прочитайте висновки. Чи згодні ви з цими твердженнями?

Номер слайду 24

Дякую за увагу!

pptx
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
1343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку