Гра "Щасливий випадок"

Про матеріал
Позакласний захід, гра "Щасливий випадок" з теми "комютерні презетації", для учнів 6 - х класів.
Перегляд файлу

Гра

«Щасливий випадок»

Девіз гри. «Через гру та творчість до пізнання»

Тема. «Презентації в PowerPoint»

Мета . Узагальнити знання з теми: «Комп’ютерні презентації в PowerPoint», проаналізувати рівень засвоєння основних понять і можливостей редактора учнями. Розвивати і формувати вміння створювати презентації на конкретну тему,використовуючи всі можливості даного редактора.(Текст, графіку, таблиці, малюнки, діаграми, Інтернет і. т.д.). Виховувати комп’ютерну компетентність з даної теми,уміння працювати в групі.

Обладнання:програма«PowerPoint»,комп’ютери,мультимедійне обладнання, Інтернет,олівці,роздатковий матеріал.

Хід гри.

І Організаційний момент.

Учитель. Сьогодні ми проводимо позакласний захід з теми «Комп’ютерні презентації  в програмі PowerPoint». Гра ім’я якої «Щасливий випадок».

Турнір інформативний-це лише гра,

А скільки пристрасті й бажання!

Вже перемога ніби і близька,

Все ж неможливо вгамувати хвилювання!

І так розпочинаємо…

На грі присутні учні 6 – го класу -  це ви.

 Ще на грі присутні гості - вчителі нашої школи:

1. Директор школи.

2. Завуч школи.

3. Учитель англійської мови.

4. Учитель української мови.

5. Учитель математики.

6. Учитель образотворчого мистецтва.

7. Учитель фізики.

Сьогоднішній наш трибій судитиме шановне журі у складі:

  1. Учителя фізики ;
  2. Учителя образотворчого мистецтва;

Система оцінювання десятибальна (10)

А зараз я вам поясню порядок проведення гри. Вона складається з чотирьох геймів, які мають свою назву. Для виконання геймів ми об’єдналися в 3  команди (робота в групах).

Учитель. Тож бажаю вам успіху , щасти усім!

Для проведення І – го гейму, який  називається «Відгадай назву команди» кожна група  отримала домашнє завдання.  (Учні заздалегідь отримали картки з пропозиціями щодо назв команд і підготували їх в віршованій формі і своє запрошення на гру  створене в програмі Pablisher.)

Перший гейм. «Відгадай назву команди»

Учитель. Журі оцінює гейм по змісту віршів, починаючи з десяти балів. Надаємо слово командам по черзі. Хто перший візьме на себе виклик?

I-ша команда.   Вкладку я чудову маю

                             Як відкрию вибираю.

                             Заголовок, текст друкую

                             Якщо хочу намалюю.

                             Графіку додати зможу.

                             Слайди в дев’ять раз помножу.

(Макет.)

ІІ – га команда . Я презентація любесенька,

                               По екрану плетусь тихесенько.

                               Хто мене переглядає,

                               Той мерщій хай відгадає,

                               З чого я складаюся?

(Слайд)

 

III - тя команда. Мене складати просто:

                              Макет я відриваю,

                              І слайд я вибираю.

                              Картинку і малюнок вставлю,

                              Купу головоломок …

                              А що забув я?

(Заголовок)

Учитель. Отже з нами грають три команди з назвами що входять до основних об’єктів програми «Power Рoint»:

  • Макет.
  • Слайд.
  • Заголовок.

Другий гейм. «Гонка за лідером» (Хто швидше і правильно  відповість на запитання). В цьому геймі  ми будемо говорити про основні терміни, поняття, об’єкти, правила що стосуються даної теми «Презентації в Power Point».

Відповідати на запитання чітко з дозволу вчителя і піднятої руки (за правильну відповідь команда одержує 2 бали)

І - ша команда:

  1. Що таке комп’ютерна презентація?
  2. Назвіть об’єкти з яких складається презентація.
  3. Які властивості має об’єкт слайд?
  4. Які властивості має об’єкт текст?
  5. Які властивості  має графічний об’єкт?
  6. Які властивості має звук і відео?
  7. Які бувають режими демонстрації слайдів?

ІІ-га команда:

  1.  Способи запуску програми PowerPoint?
  2. З яких елементів складається вікно програми  PowerPoint?
  3. Макети тексту, їх кількість, призначення.
  4. Макети введення тексту на слайд, їх кількість.
  5. Що таке редагування тексту, способи редагування?
  6. Списки, види списків у презентації, їх перетворення.
  7. Що таке форматування тексту?

ІІІ - тя команда:

  1. За допомогою якої команди меню додається графічне зображення?
  2. Макети графіки, їх кількість та призначення.
  3. Як змінити розміри графічного зображення на слайді?
  4. Що таке анімація, її застосування.
  5. Що таке ефекти переходу, їх застосування.
  6. Способи вилучення слайдів.
  7. Способи збереження презентації.

Але перед початком другого гейму надамо слово журі, щоб повідомили про результати першого гейму.

Слово журі:________________________________________________________

Третій гейм.  «Заморочки з бочки» Від команди треба обрати 2 учня, які будуть створювати презентації на конкретну тему, яку отримають з горщика методом жеребкування.(умова гейму:слайди повинні відповідати темі, їх повинно бути п’ять, мати текстову і графічну інформацію, анімацію) замовниками  цього гейму   будуть учителі наші гості. Гейм оцінюється в 10 балів, 2 бала додається за оригінальність.

Теми презентацій:

  1. Українська мова - мова моя калинова.
  2. Англійська мова - мова міжнародного спілкування.
  3. Математика - цариця наук.

Учитель. Поки учні від  команди будуть створювати слайди інші члени команди працюють за своїми столами над виконанням наступного гейму.

Четвертий гейм.  «Темна конячка»

 При виконанні його вам надасть допомогу наша гостя, вчитель який:

- дарує нам знання прекрасного;

- її уроки цікаві і пізнавальні;

- предмет який вона викладає полюбляють усі учні молодших класів.

Давайте відгадаємо який предмет викладає наша гостя?

Правильно, образотворче мистецтво.

І так ви зараз отримуєте слова з яких повинні будите створити кросворд-це одне завдання. Друге – його  треба відформатувати  так, як би ви працювали за комп’ютером (для цього на столах є папір,олівці, фломастери, лінійка, тощо) Допомагає оцінювати цей конкурс учитель малювання. Гейм оцінюється в 10балів.

Слова для кросворду:

І-ша команда. Режим, довідка, макет, заливка, зберігати як, рамка, вид, список, орфографія, автозаміна, маркер, малюнок, колонтитул.

ІІ-га команда. Структура, область завдань, вставка, колір, друк, формат, автофігура, автозаміна, нотатки, картинка, діаграма, гіперпосилання, ефект.

ІІІ - тя команда. Слайд, файл, фон, текстура, заголовок, написи, шрифт,сортувальник, нумерація, кліп, об’єкт, анімація, примітка.

Але перед тим як приступимо до роботи давайте послухаємо журі щодо результатів другого гейму, а також першого і другого разом.

Слово журі:___________________________________________________

А щоб нашим гості не скучали, запропонуємо їм загадки.

Загадки для гостей


А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це … (клавіатура)

 

Я показую об’єкти,

Фото, відео, проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний (блок)

 

 

 

Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

 

Я не нишпорю в коморах,                                                                                                               

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка) 

 

Ця всесвітня мережа

Стільки знає — просто жах!

З нею вчись ти працювати —

Теж багато будеш знати. (Інтернет.)

 

 

 

3 ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть, про що іде тут мова —

Назвіть одне англійське слово. (Windows.)

 

Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає.

(Вірус.)

Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен (Word)


(Під час роботи учнів в командах звучить легка музика.)

Учні презентують свою роботу, відбувається оцінювання презентацій  по мірі їх закінчення, а також підводяться підсумки роботи над кросвордом. Журі,оголошує кількість балів за III і IVгейми, і всього разом.

 Гра завершується.

Учитель. Сьогодні ми провели гру з теми «Комп’ютерні презентації» і я хочу запропонувати бали які ви отримали працюючи в командах врахувати при виставленні тематичної оцінки за дану тему. Команді яка зайняла І-ше місце додати по 2 бали, ІІ-ге  і ІІІ – тє місце по 1 балу.

 Висновок: створення презентації це сучасно і корисно, але ця робота потребує комп’ютерної грамотності і компетентності яку ми сьогодні і продемонстрували.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня 2021
Переглядів
947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку