Практична робота «Змінювання значень властивостей об’єкта»

Про матеріал
Практична робота до уроку з теми «Змінювання значень властивостей об’єкта» в 6 класі (середовище Scratch) з крітеріями оцінювання
Перегляд файлу

1

 

Практична робота «Змінювання значень властивостей об’єкта»

 

Завдання: користуючись таблицею 1 та інструктивними підказками створити проект, в якому об’єкти  Кіт і три круги різного кольору та розміру постійно переміщуються по сцені та відбиваються від границь. При цьому, коли об’єкт Кіт доторкається круга певного кольору та розміру, його колір і розмір змінюється. Результат виконання завдань 1-6 можна переглянути на відео. 

Таблиця 1

Завдання до практичної роботи

Завдання

Кількість балів

Відмітка про виконання

  1.  

Створити змінну rand

1

 

  1.  

Намалювати три об’єкти та налаштувати розмір

4

 

  1.  

Створити скрипт для Об’єкт1

4

 

  1.  

Створити копії образа Об’єкт1 та налаштувати їх властивості

2

 

  1.  

Доповнити скрипт для Об’єкт1, обираючи колір відповідного об’єкта

3

 

  1.  

Створити скрипти для об’єктів 2, 3, 4

4

 

  1.  

Додати нового виконавця (об’єкт) та створити для нього скрипт, який передбачає змінювання його властивостей при доторканні до об’єктів 1, 2, 3, 4

6

 

 

Рисунок 1 Підказка до завдань 1-2

Рисунок 2 Підказка до завдання 3

 

Рисунок 3 Підказка до завдання 4

Рисунок 4 Підказка до завдання 5

 

Рисунок 5 Підказка до завдання 6

 

docx
Додано
30 січня 2021
Переглядів
4663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку