1
Практична робота «Змінювання значень властивостей об’єкта»
Завдання: користуючись таблицею 1 та інструктивними підказками створити проект, в якому об’єкти Кіт і три круги різного кольору та розміру постійно переміщуються по сцені та відбиваються від границь. При цьому, коли об’єкт Кіт доторкається круга певного кольору та розміру, його колір і розмір змінюється. Результат виконання завдань 1-6 можна переглянути на відео.
Таблиця 1
Завдання до практичної роботи
№ |
Завдання |
Кількість балів |
Відмітка про виконання |
|
Створити змінну rand |
1 |
|
|
Намалювати три об’єкти та налаштувати розмір |
4 |
|
|
Створити скрипт для Об’єкт1 |
4 |
|
|
Створити копії образа Об’єкт1 та налаштувати їх властивості |
2 |
|
|
Доповнити скрипт для Об’єкт1, обираючи колір відповідного об’єкта |
3 |
|
|
Створити скрипти для об’єктів 2, 3, 4 |
4 |
|
|
Додати нового виконавця (об’єкт) та створити для нього скрипт, який передбачає змінювання його властивостей при доторканні до об’єктів 1, 2, 3, 4 |
6 |
|
Рисунок 1 Підказка до завдань 1-2 |
Рисунок 2 Підказка до завдання 3 |
Рисунок 3 Підказка до завдання 4 |
Рисунок 4 Підказка до завдання 5 |
Рисунок 5 Підказка до завдання 6 |