КЗО «Письмечівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Солонянської районної ради
Дніпропетровської обл..»
Вчитель: Приймак О.М.
Гра розрахована для учнів 6 класу.
Завдання гри – навчити дітей використовувати на практиці здобуті знання про напрямки, азимути, умовні знаки, розвивати творчі здібності, логічне мислення. По ходу гри учні можуть самі оцінювати свої дії в порівнянні з іншими, а саме головне – в процесі гри школярі отримують знання, отримуючи при цьому задоволення.
І. Побудуй карту за напрямками.
1 а. У центрі – школа. 2б. У центрі – луки і чагарники.
На півночі – мішаний ліс. На пн.. – кам’яний кар’єр.
На пн. – сх.. – річка. На пн.. – сх.. – пагорб з вітряком.
На пн.. – зх.. – озеро. На пн.. – зх.. – болото.
На пд.. – сад. На пд.. – рідкий ліс/вирубаний ліс.
На пд.. – зх.. – луки і чагарники. На пд.. – зх. – залізниця.
На пд.. – сх.. – кам’яний кар’єр. На пд.. сх.. – яр.
На сх.. – залізниця. На сх.. – школа.
На зх.. – стежка і криниця. На зх.. – піски.
ІІ. Склади карту за азимутами.
2 а. У центрі – болото,
Азимут 3600 – пагорб з вітряком.
Азимут 450 - хвойний ліс, просіка.
Азимут 3150 – стежка і криниця
Азимут 1800 - яр.
Азимут 1350рідкий ліс/вирубаний ліс.