Гра-тренажер "Математичне доміно з Фіксиками" (табличне множення)

Про матеріал
Гра-тренажер «Математичне доміно з Фіксиками» (табличне множення) – це один із найпростіших і захоплюючих способів вивчити і запамʼятати таблицю множення з допомогою улюблених героїв мультфільму. Ця гра також допоможе розвинути памʼять і увагу. Гру можна використовувати не лише на етапі ознайомлення з таблицею множення, але і під час відпрацювання й закріплення здобутих знань. Гра містить 64 картки на всі табличні випадки множення.
Перегляд файлу

Гра-тренажер

«Математичне доміно

з Фіксиками»

(табличне множення)

C:\Users\user\Desktop\149713523_images_19920997366.jpg

Ідея гри

вчителя початкових класів

Повчанського ліцею

Наконечної Марії Михайлівни

 

 

Наконечна М.М. Гра-тренажер «Математичне доміно з Фіксиками» (табличне множення). Для здобувачів освіти початкових класів.

 

Гра-тренажер «Математичне доміно з Фіксиками» (табличне множення) – це один із найпростіших і захоплюючих способів вивчити і запамʼятати таблицю множення з допомогою улюблених героїв мультфільму. Ця гра також допоможе розвинути памʼять і увагу.

Гру можна використовувати не лише на етапі ознайомлення з таблицею множення, але і під час відпрацювання й закріплення здобутих знань.

Гра містить 64 картки на всі табличні випадки множення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила гри

Ціль гри

Переможцем стає той гравець, в кого закінчилися картки доміно і хто набрав найбільшу кількість балів.

Підготовка до гри

Всі картки доміно переверніть донизу та ретельно перемішайте. Перед тим, як вибрати картки, потрібно визначити, хто почне гру: той, хто витягне картку з найменшою цифрою – починає. Гравці витягують по 7 карток. Вони тримають картки таким чином, щоб суперники їх не побачили. З решти карток складають банк, з якого поповнюють свої запаси гравці.

Хід гри

Гру починає гравець, який володіє карткою з найменшим числом. З неї він і починає свій хід. Під час гри гравець знахо-дить картку з відповіддю до прикладу і складається ланцюжок з карток. Якщо гравець не має картки, яку може приєднати до ланцюжка, він бере картку з банку до тих пір, доки не витягне ту, яку зможе приєднати. Всі витягнуті картки гравець залишає собі. Якщо у банку немає карток, хід переходить до наступного гравця.

Фініш гри

Гру закінчено, коли один з гравців приєднує до ланцюжка свою останню картку. Всі гравці підраховують кількість балів на своїх картках, додаючи цифри і добутки. Бали всіх гравців додаються та переходять до переможця.

C:\НУШ\Фейсбук\Фіксіки\FB_IMG_1563536616319.jpgC:\НУШ\Фейсбук\Фіксіки\FB_IMG_1563536626649.jpg 

 


 

 



 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василинчук Людмила
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
1079
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку