Мета: повторити та закріпити знання учнів з географії України, розширити їх географічний світогляд, формувати такі якості особистості як кмітливість і винахідливість.
Форма проведення: гра КВК
Хід гри
І. Організаційна частина
Вступне слово вчителя
Діти, сьогодні на дружньому полі зустрічаються дві команди 9 кл.
Шановні уболівальники! Чи готові ви до витримки й відносного спокою?
Сьогодні нашу зустріч судитимуть учителі й найкращі знавці географії зі старшокласників. Кількість членів журі – 3.
Усі учасники гри повинні знати такі правила:
Отже, у нас усе готове до початку КВК, залишилося побажати успіхів учасникам гри та їх уболівальникам. Я запрошую капітанів потягнути жереб і визначити, кому починати гру.
ІІ. Основна частина
Команда протягом 1 хв. Повинна дати якомога більше правильних відповідей на запропоновані запитання. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Якщо команда не знає відповіді на запитання, вона може пропустити його та відповідати на наступні запитання.
4 Конкурс «Картографічний»
5 Конкурс уболівальників
Запрошуються по одному учаснику від кожної групи уболівальників. Вони по черзі називають і показують на карті України обласні центри. Той, хто припустився помилки або не може назвати і показати обласний центр, вибуває із гри.
6 Конкурс капітанів
Завдання: визначити координати міст Дніпро (35°08' сх..д, 48°30'пн.ш); Запоріжжя (35°01'сх.д., 47°45'пн.ш)
7 Конкурс «Геоморфологів»
Завдання: за 1 хв. Записати якнайбільше форм рельєфу, розміщених на території України (Дві назви – один бал)
8. Конкурс «Піраміда міст»
Завдання: за 2 хв. З назв міст України складіть піраміду таким чином, щоб кожна наступна назва була на одну букву довша за попередню. (Кожна назва – 1 бал, але зараховуються назви, що ідуть підряд)
1.Чоп
2.Київ
3. Львів
4. Харків
5. Донецьк
6. Луганськ
7.Запоріжжя
Конкурс уболівальників
Завдання: заповнити пусті клітинки таким чином, щоб отримати географічні назви (Одна назва – один бал)
__А__А__А Відповідь: Парана, Панама, Канада,Гавана, Самара і т.д.
10 Конкурс «Хід коня»
Добр |
и охо |
|
одає до |
|
тий д |
й ще |
ти але |
ува |
е чо |
весн |
|
+лю |
|
ти вз |
боти |
(Лютий додає до весни охоти, але ти взувай ще добре чоботи)
11 Конкурс «Детектор»
Учитель зачитує коротке повідомлення про певний географічний об’єкт, що містить помилкові дані. Завдання учнів: зупинити вчителя під час читання помилкових даних (виділені курсивом і виправити їх)
Дніпро – друга за довжиною та площею басейну річка Європи. Бере початок з боліт Аксенінський мох на південних схилах Валдайської низовини,впадає в Дніпровський лиман Азовського моря. Дніпро – типова рівнинна річка з широкою долиною, звивистим річищем і швидкою течією. Найбільші притоки: праві - Прип’ять, Сула, Рось; ліві – Десна, Ворскла, Тетерів.
Живлення Дніпра мішане. На берегах Дніпра розміщені такі обласні центри України: Київ, Черкаси, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Херсон.
ІІІ. Заключна частина
Підбиття підсумків гри ( Журі оголошує результати гри. Нагородження переможців