28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Гра як дидактичний засіб навчання на заняттях з хореографії

Про матеріал

Матеріал підійде педагогів, які проводять уроки чи заняття з хореографії для дітей молодшого шкільного віку. Використання гри як дидактичного засобу навчання на заняттях з хореографії має велике значення.

Перегляд файлу

Гра як дидактичний засіб навчання на заняттях з хореографії має велике значення.

В основі навчання дітей молодшого шкільного віку повинна бути гра як необхідний компонент уроку. Правильно підібрані і організовані у процесі навчання ігри викликають інтерес до уроку, до навчальної роботи. Для педагога дуже важливо уважно ставитися до підбору репертуару для учнів молодшого шкільного віку, постійно його оновлювати. Слід використовувати ігрову форму проведення уроку хореографії в молодших школярів, залучати дітей до виконання творчих завдань, метою яких є викликати в дітей відповідні почуття, допомогти увійти їм в уявну ситуацію є важливим етапом у розвитку творчих здібностей. Найбільше сприяють розвитку творчих здібностей сюжетно-рольові ігри. Вони дають дітям можливість пофантазувати, створити конкретний образ самостійно. Беручи участь в таких іграх, молодші школярі розширюють знання, набувають авторських навичок, перевтілюючись у героя, показують його характер. Дитина набуває здатності мислити так, як мислить сам герой. Різноманітність поєднання танцювальних рухів в іграх створює враження чогось нового, і тим самим розвиває творчу фантазію дітей. З метою розвитку творчих здібностей доцільно під час занять хореографії пропонувати тести та ігри.

Гра для дітей молодшого шкільного віку на уроках хореографії активізує їхній творчий розвиток, розкриває перед кожною дитиною найпростіші уявлення про близький світ, пробуджує рухливість та бадьорість. Створюючи музично-ігровий репертуар для молодших школярів, педагог повинен звертатися також і до українського ігрового фольклору, який увібрав у себе жартівливі сценки, трудові процеси, природні явища, звички тварин. Як свідчить досвід роботи, застосування такої форми навчання сприяє розвитку творчих здібностей молодших школярів.

Тому використання гри як дидактичного засобу навчання є невід’ємною частиною на заняттях з хореографії.

doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку