У презентації "Формування науково-дослідницьких умінь школярів в умовах сучасних освітніх змін" уміщено звіт керівника творчої групи вчителів навчального закладу щодо використання проектних технологій на уроках шкільних дисциплін та досягнення вихованців у конкурсах різних рівнів.
Створення умов для зацікавленості учнів предметом. Реалізація індивідуальних можливостей учня через творчість. Використання проектної технологіїРобота з обдарованими та здібними учнями Основні завдання впровадження методу дослідження на уроках української мови та літератури. Створення на уроках здорової конкуренції
Вибір теми Складання плану роботи Підбір джерел і літератури. Знайомство з джерелами і складання на їх основі плану написання дослідження Відбір та оцінка фактів. Обробка та систематизація зібраного матеріалу. Написання роботиЇї рецензування і доопрацювання. Остаточне редагування та оформлення. Захист роботи. Процес дослідження має індивідуальний характер
Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, на розвиток дитини через вирішення проблем і використання цих знань у конкретній практичній діяльності. Джон ДьюїМетод проектів був запропонований і розроблений американським філософом Джоном Дьюї у першій половині XX ст
Яка ж роль учителя у проектній діяльності учнів?Спеціаліст у багатьох галузях науки. Ентузіаст у мотивації учнів для досягнення поставленої мет. Координатор групового процесу. Консультант у плануванні та організації роботи Помічник у визначенні мети діяльностіПартнер спільної діяльностіЕксперт результатів творчої діяльностіstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr
Критерії оцінювання проекту. Якість доповідіАргументованість, — переконливість, упевненість доповідач. Обсяг і глибина знань з теми. Загальна ерудиція. Ділові й вольові якості доповідача. Лаконічність і аргументованість кожного висновку Відповіді на запитанняІмпровізований початок, утримання уваги аудиторіїКультура мови, відчуття часуstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr
• Хронологія есе – послідовність подій (але не зациклюйтесь на часі ~ есе може вийти нудним). Просто згадуйте час. Не намагайтесь у дрібницях описувати все, що відбувалося в певний період.• Оповідання — дія або історія, що триває до самого кінця есе, в якій підкреслюються якості, можливості або знання, пов’язані з темою вашого есе.• Опис – характерною рисою такого есе є яскрава образність твору, що підтверджується багатою мовою, і цікаві деталі, які залишають читача довгий час під враженням.• Порівняння – в основному цей прийом використовується щодо питання, за яким потрібно описати, наприклад, досвід або невдачу.• Фінальні компоненти – останні абзаци (абзац) мають завершувати вашу думку і залишити в пам’яті читача яскравий слід.
Шкільне наукове товариство “Думка”У ШНТ “Думка” – 12 учнів. Кількість учнівських секцій за напрямами – 4;Кількість учнів, що займаються науково-дослідницькою роботою, експериментальною роботою -12, в тому числі за напрямами: науково-технічний -2; хіміко-біологічний -2; історико-географічний – 4; філології та мистецтвознавства -4; відділення МАН – 6 учнів.
«Тепло моїх долонь, і розуму, і серця я Україні милій віддаю»2016 р. - І місце в обласному конкурсі творчих есе серед молоді Дніпропетровщини. Учитель Гусарова Л. В. Костенко Владислав, учень 11 класу. Нагородження Костенка Владислава у Дніпропетровському державному університеті внутрішніх справ
1. Формувати в учителів нове педагогічне мислення, готовність до сприйняття і використання в роботі особистісно орієнтованого, компетентнісного підходу до викладання основ наук, продуктивних, особистісно розвивальних освітніх (навчальних і виховних) технологій, сучасних педагогічних ідей, перспективного педагогічного досвіду.