Гра-заняття в молодшій групі.

Про матеріал

Гра-заняття в молодшій груп. Написання листа Діду Морозу. Складання речень з поданих малюнків. Розвиток зв'язного мовлення.

Перегляд файлу

Гра-заняття в молодшій групі

IMG_256

 

 Підготувала і провела

                                                                 вихователь  

                                                           Максатова Т. В.

2019р.

 

 

Хід заняття:

 

  1. Організаційна частина

 

 Вступне слово вихователя

 Добрий день, діти!

Сьогодні у нас незвичайний урок
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну цікаву, країну чудову,
Де наша уява чекає нас знову.
Тож мерщій рушаймо в путь,
Щоб у неї зазирнуть

Я пропоную вам відгадайте загадку.

            Кружляє ніжно білий пух,
            Міняє зайчик свій кожух,
            Вдягає лиска рукавички,
            Співають весело синички,
            Ведмідь в барлозі вже дріма,
            Яка пора скажіть? …(Зима)

 

Вихователь: Сьогодні ми зібралися, відвідати країну, яка називається "Зима". Для цього ми беремо із собою гарний настрій. А зараз давайте посміхнемось один одном.

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Асоціативний кущ «Зима»

- Яка зима?

Сніжна, біла, холодна, чарівна, морозна, весела, казкова.

(Складання речень з поданих малюнків)

 

 

 

Вихователь: Ой, які дітки молодці та які розумні. А тепер нас всіх чекає сюрприз. 

 

2. Перегляд відео «Коли приходить Дід Мороз»

2. Бесіда за змістом

Вихователь: Чи сподобався вам мультфільм? Так? Зараз ми це перевіримо.

- Хто ж такий Дід Мороз?

- Коли він приходить?

- Що приносить із собою?

Вихователь: Ви всі молодці, спритні, веселі, активні хлопчики і дівчатка. Зараз ми з вами маємо змогу написати листа Діду Морозу і попросити все, чого ми бажаємо. Після цього ми кинемо листи у чарівну поштову скриньку. Дід Мороз обов’язково отримає цей листи.

 

Craft envelope - Letter to Santa Claus -Border Sleigh Stamp-16

  1. Інструкція по написанню листа

4. Написання листа Діду Морозу

 

Вихователь: З давніх часів відомо, що Дід Мороз приносить подарунки лише спритним, веселим, а головне, слухняним дітям.

 Отже, сьогодні ми спробуємо довести, що заслуговуємо на подарунки.

 

 

Конкурс «Сніжинки»

 Команди встають по колу. Поки лунає музика діти танцюють. На підлозі лежать сніжинки. Як тільки мелодія затихла діти повинні встигнути схопити сніжинку. Той, хто не встиг виходить із гри. Виграє та команда, гравець якої останнім вийде з гри.

(Конкурс проходить під мелодію «У леса на опушке»)

 

Вихователь: Ми зібрали доволі багато снігу. А що можна із нього зробити? (варіанти відповідей)

Конкурс «Поціль сніжком у корзину»

 

 Діти вишикуються у дві команди. Перед кожною командою на відстані 3-5 кроків ставиться кошик. Кожний учасник команди отримує по паперовому сніжку. Під музику діти повинні поцілити у кошик. Виграє та команда, яка більше закине сніжків.

(Конкурс проходить під мелодію «Jingle Bells»)

 

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія

  1. Відправлення листа

Вихователь: Ось і завершилось наше заняття. А чи було цікаво, вам малята, писати лист ст діду морозу?

Який був настрій у хлопчиків і дівчаток у чарівній країні? Давайте промовимо три рази весело : «Веселий настрій! Веселий настрій! Веселий настрій! Веселий настрій? Так, веселий настрій». (Діти повторюють за вихователем.)

 

doc
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку