Конспект заняття " Чарівні цеглинки"

Про матеріал

Вчити дітей користуватися LEGO конструктором ; будувати башточку, викладати геометричні фігури, будувати будиночки. Закріпити вміння рахувати в межах 6, знати цифри 1 – 3, співвідносити їх з предметами, закріпити геометричні фігури, порядкову лічбу в межах 3, вміння орієнтуватися в просторі.

Розвивати логічне мислення, творчість, пам'ять ,розумову активність.

Виховувати допитливість, самостійність, інтерес до заняття

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                Конспект заняття

                  з логіко – математичного розвитку

                                  «Чарівні цеглинки»

                  з використанням  LEGO – конструктора

             середня група

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2020

 

МЕТА: вчити дітей користуватися LEGO конструктором ; будувати башточку, викладати геометричні фігури, будувати будиночки. Закріпити вміння рахувати в межах 6, знати цифри 1 – 3, співвідносити їх з предметами, закріпити геометричні фігури, порядкову лічбу в межах 3, вміння орієнтуватися в просторі.

Розвивати логічне мислення, творчість, пам'ять ,розумову активність.

Виховувати допитливість, самостійність, інтерес до заняття.

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: читання казок «Колобок», «Котик і Півник», «Троє поросят», конструювання будиночків, башточки.

МАТЕРІАЛ: LEGO – 6 цеглинок, ілюстрації до казок, цифри, рибки, мотузки, картки з геометричними фігурами, загадки, іграшки – герої казок.

 

                                           ХІД

  •                                                                           Добрий ранок, діти любі:

Чи усе гаразд в нас в групі?

Ви довкола озирніться,

Одне одному всміхніться,

Щоб ніхто не сумував,

З усіма радів і грав.

В – ль. Від ваших гарних усмішок мені стало дуже тепло. А тепер подаруємо свої усмішки та часточку свого тепла нашим гостям. – посміхніться.

В – ль. Діти, сьогодні ми потрапимо у LEGO – світ, світ чарівних цеглинок. Але щоб потрапити туди, потрібна перепустка – квиток.

  •                                                                           Як ви гадаєте, що може бути квитком?(цеглинки)
  •                                                                           Зараз кожен вибере цеглинку і скаже, якого кольору і що буває схоже на такий колір.

(Діти сідають за столи)

  •                                                                           Давайте порахуємо та побудуємо з чарівних цеглинок башточку – привітання.

На небі світить сонечко (показують жовту)

Травичка хай росте ( зелена)

Пливе хмаринка в небі (голуба)

І річка хай тече (синя)

Любов'ю  вас зігріємо (червона)

У дружбі краще жити (біла)

Ми до вершин крокуємо

Нехай усім щастить.

  •                                                                           Скільки цеглинок у башточці? (діти рахують)

Чарівні цеглинки поведуть нас діти, у світ знайомих казок і ми пригадаємо їх героїв.

  1.                                                             Загадки від червоної цеглинки:

                   Вовка зовсім не боявся

                   І ведмедю не дістався,

                   Але лисиці на зубок

                   Все ж потрапив «Колобок»

Сидить півник на печі,

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати

В лиски півника забрати.

                      Три веселі братики

                       Пустуни веселі

                       Вовка не боялись

                       Все грались і грались.

Давайте позначимо героїв казок цеглинками.

  •                                                                           Якою цеглинкою позначимо Колобка? (жовтою)
  •                                                                           Якою цеглинкою котика? Півника? ( біла , червона)
  •                                                                           Позначте 3 поросят цеглинками.

А тепер позначте героїв цифрами.

  •                                                                           Скільки поросят? Колобків? Героїв казки «Котик і Півник».
  1.                                                             Загадки від зеленої цеглинки про геометричні фігури.

Робота з картками. Діти ставлять на фігури цеглинки.

  1.                                                             А тепер викладіть з цеглинок трикутник, квадрат, прямокутник.
  •                                                                           Скільки цеглинок у трикутника, квадрата, прямокутника?

                               ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1.                                                             Цікава загадка від жовтої цеглинки .

   Ця рибка  не проста,

   До нас із казки припливла.

   Дід у морі рибку ловив

   Бажання вона виконувала вмить.

  •                                                                           Діти, а чим можна зловити рибку?

Давайте збудуємо вудочку з цеглинок. Поставте цеглинки вузькою стороною одна до одної в довжину. Добавте мотузки та рибки.

  •                                                                           Лічба цеглинок по порядку (до 3)
  1.                                                             Я думаю, що виконали завдання добре і золота рибка виконає наші бажання: з'являться казкові герої.

Побудуйте для них будиночки з цеглинок та  повеселіться з ними, а потім за допомогою чарівних цеглинок повернемося до своєї групової кімнати

 

 

                          

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Васильєва Людмила Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
4767
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку