Вчити дітей користуватися LEGO конструктором ; будувати башточку, викладати геометричні фігури, будувати будиночки. Закріпити вміння рахувати в межах 6, знати цифри 1 – 3, співвідносити їх з предметами, закріпити геометричні фігури, порядкову лічбу в межах 3, вміння орієнтуватися в просторі.
Розвивати логічне мислення, творчість, пам'ять ,розумову активність.
Виховувати допитливість, самостійність, інтерес до заняття
Конспект заняття
з логіко – математичного розвитку
«Чарівні цеглинки»
з використанням LEGO – конструктора
середня група
2020
МЕТА: вчити дітей користуватися LEGO конструктором ; будувати башточку, викладати геометричні фігури, будувати будиночки. Закріпити вміння рахувати в межах 6, знати цифри 1 – 3, співвідносити їх з предметами, закріпити геометричні фігури, порядкову лічбу в межах 3, вміння орієнтуватися в просторі.
Розвивати логічне мислення, творчість, пам'ять ,розумову активність.
Виховувати допитливість, самостійність, інтерес до заняття.
ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: читання казок «Колобок», «Котик і Півник», «Троє поросят», конструювання будиночків, башточки.
МАТЕРІАЛ: LEGO – 6 цеглинок, ілюстрації до казок, цифри, рибки, мотузки, картки з геометричними фігурами, загадки, іграшки – герої казок.
ХІД
Чи усе гаразд в нас в групі?
Ви довкола озирніться,
Одне одному всміхніться,
Щоб ніхто не сумував,
З усіма радів і грав.
В – ль. Від ваших гарних усмішок мені стало дуже тепло. А тепер подаруємо свої усмішки та часточку свого тепла нашим гостям. – посміхніться.
В – ль. Діти, сьогодні ми потрапимо у LEGO – світ, світ чарівних цеглинок. Але щоб потрапити туди, потрібна перепустка – квиток.
(Діти сідають за столи)
На небі світить сонечко (показують жовту)
Травичка хай росте ( зелена)
Пливе хмаринка в небі (голуба)
І річка хай тече (синя)
Любов'ю вас зігріємо (червона)
У дружбі краще жити (біла)
Ми до вершин крокуємо
Нехай усім щастить.
Чарівні цеглинки поведуть нас діти, у світ знайомих казок і ми пригадаємо їх героїв.
Вовка зовсім не боявся
І ведмедю не дістався,
Але лисиці на зубок
Все ж потрапив «Колобок»
Сидить півник на печі,
Їсть смачненькі калачі.
Тут лисичка прибігає
Мерщій півника хапає.
Біжить котик рятувати
В лиски півника забрати.
Три веселі братики
Пустуни веселі
Вовка не боялись
Все грались і грались.
Давайте позначимо героїв казок цеглинками.
А тепер позначте героїв цифрами.
Робота з картками. Діти ставлять на фігури цеглинки.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Ця рибка не проста,
До нас із казки припливла.
Дід у морі рибку ловив
Бажання вона виконувала вмить.
Давайте збудуємо вудочку з цеглинок. Поставте цеглинки вузькою стороною одна до одної в довжину. Добавте мотузки та рибки.
Побудуйте для них будиночки з цеглинок та повеселіться з ними, а потім за допомогою чарівних цеглинок повернемося до своєї групової кімнати