Графічне відображення даних

Про матеріал
Як у мові програмування створюють полотно для малювання? Які геометричні примітиви можна створювати за допомогою модуля Canvas? Як додавати малюнки та підписи до малюнків?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькякі інструменти малювання використовують у середовищі графічного редактора;як створюють і змінюють формат малюнків у середовищі текстового процесора;чим відрізняються малюнки, створені у векторному та растровому графічному редакторах;засоби для малювання в навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч.

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як у мові програмування створюють полотно для малювання. Які геометричні примітиви можна створювати за допомогою модуля Canvas. Як додавати малюнки та підписи до малюнків

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовища програмування

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Створення полотна для малювання. У мові програмування Python ви вже використовували модуль побудови зображень turtle. У вікні побудови можна було виконувати різні зображення у вигляді піксельної графіки. Для побудови графічних об’єктів, що складаються з геометричних примітивів і готових малюнків, викликають відповідний метод модуля tkinter, який імпортують до проекту.tkinter. Canvas(<назва форми>, width=<значення>, height=<значення>)Створення полотна

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Створення полотна для малювання. Розмір полотна. Width. Height

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Геометричні примітиви{5 FD0 F851-EC5 A-4 D38-B0 AD-8093 EC10 F338}лініяline(x1,y1,x2,y2)прямокутникrectangle(x1,y1,x2,y2)многокутникpolygon(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)ламанаpolyline(x1,y1,x2,y2,x3,y3)еліпсoval(x1,y1,x2,y2)дугаarc(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)Створення зображень на полотні викликається методом:<Ім’я_об’єкту_полотно>. create_ <об’єкт>Об’єкти можуть мати параметри: fill — колір заливки, dash — тип заливки, width — ширина лінії та інші

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §19 стор. 182-187 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Модуль tkinter, створення полотна, геометричні примітиви

Номер слайду 9

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ГРАФІКАРозгадай ребус

Номер слайду 11

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Стрілка. Завдання. Створіть малюнок стрілки за зразком

Номер слайду 12

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Прямокутники. Завдання. Створіть малюнок двох прямокутників за зразком

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Багатокутники. Завдання. Створіть малюнок геометричних фігур за зразком

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 4. Тінь. Завдання. Створіть малюнок за зразком

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 5. Елементи круга. Завдання. Використовуючи модуль Canvas, створіть зображення за зразком.

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
14 серпня 2023
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку