25 червня о 18:00Вебінар: Компетентнісні завдання з природничої грамотності: від документів PISA до розширеного світогляду

Графічні технології представлення інформації. Використання інфографіки на уроках музичного мистецтва.

Про матеріал
В даній методичній розробці представлені безплатні інструменти для створення інфографіки,а також вже готові зразки,які дають можливість відтворити за короткий час великий за обсягом матеріал та подати його в незвичному аспекті.
Перегляд файлу

Графічні технології представлення інформації. Використання інфографіки на уроках музичного мистецтва.

Порівняно новим засобом викладення та пояснення інформації є інфографіка. Ця технологія тільки починає завойовувати освітній простір. Тому вважаю за потрібне більш детально зупинитись саме на цій технології.

   Саме по собі поняття «Інфографіка» має на увазі візуальний, художній, намальований

 виклад тексту або будь-якої інформації. Науково термін «інфографіка» розшифровується як інструмент подання інформації в більш лаконічній формі. Це один з видів викладення певної інформації засобами створення художніх замальовок, графіків, діаграм та інших графічних обєктів на папері та в електронному вигляді.

   Історія інфографіки нараховує біля 25 років. Вперше використовувати прийоми інфографіки наважилися американські спеціалісти в області створення відомих друкованих видань. Яскравим представником в області візуалізації будь-якої інформації став Едвард Тафт. Він написав по цій темі ряд книг, давав лекції, семінари. Принципи візуалізації ,виділені Едвардом Тафтом, використовуються зараз більшістю авторів сучасної інфографіки.

Освітня інфографіка – це візуальне представлення навчального матеріалу ,нових знань ,які не потребують додаткових коментарів.

На паперовому аркуші або слайді(якщо це комп’ютерна інфографіка) матеріал зібрано таким чином, коли не тільки все зрозуміло ,але й учень в такій інфографіці може знаходити додатковий сенс, аналізувати, робити власні висновки.

 Доцільність використання інфографіки на уроках заключається в наступних аспектах:

  • наочність сприймається легше ніж друкований текст;
  • лаконічність викладення великого об’єму інформації;
  • розвиток наочно-образного мислення.

Інфографіку можна використовувати на різних етапах уроку. Наприклад при засвоєнні нового матералу, зокрема творчості композиторів, систематизації та узагальненні знань.         

 Безплатні інструменти для створення інфографіки:

- Visual.lyCreate (visual.ly)

- Piktochart (piktochart.com/)

- Google Chart Tools (code.google.com/apis/chart/)

Таким чином застосування на уроках графічних технологій представлення інформації дозволяє:

  • збільшити ефективність сприйняття інформації;
  • Збільшити інтерес до матеріалу, який вивчається і до самого  процесу навчання;                                                  
  • Придбати  вміння співпрацювати з іншими;
  • Оволодіти навичками самостійної роботи;

     Засвоїти великий об’єм інформації, встановити зв’язки з окремими елементами і бути здатним відтворити інформацію навіть після довготривалого терміну.

Використання мультимедійних засобів навчання надає уроку специфічної новизни, яка за змістом і формою викладення має можливість відтворити за короткий час вели­кий за обсягом матеріал, а також подати його в незвичному аспекті, викликати в учнів нові образи, деталізувати нечітко сформовані уявлення, поглибити здобуті знання.

 

 

 

Біографія М.В.Лисенка в інфографіці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Інші матеріали
Додано
18 жовтня 2020
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку