Мета: | навчальна – повторити і закріпити основні поняття, вміння, навички з теми «Графіка»; розвивальна – розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; активізувати роботу учнів на уроці за рахунок залучення до гри; виховна – виховувати інтерес до предмету, акуратність, дисциплінованість, вміння працювати в команді. |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Відділ освіти Бородянської РДА
Клавдіївська загальноосвітня ім. О. Рибалка
Підготувала
вчитель інформатики
Мельник Любов Іванівна
2016 р.
Дата: |
24.10.2016 рік |
Тема: |
Графіка – урок повторення та узагальнення з теми |
Тип уроку: |
урок-гра
|
Мета: |
навчальна – повторити і закріпити основні поняття, вміння, навички з теми «Графіка»; розвивальна – розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; активізувати роботу учнів на уроці за рахунок залучення до гри; виховна – виховувати інтерес до предмету, акуратність, дисциплінованість, вміння працювати в команді. |
Обладнання: |
комп’ютери (ноутбуки), комп’ютерна презентація до уроку, роздатковий матеріал для виконання завдання «Естафета» |
Структура уроку
№ п/п |
Етапи уроку |
Час, хв. |
|
Організаційний момент |
1 |
|
Вступне слово учителя |
2 |
|
Пояснення правил гри |
2 |
|
Виконання завдань гри |
20 |
|
Фізкультхвилинка |
2 |
|
Виконання завдань за комп’ютером |
15 |
|
Підведення підсумків уроку |
2 |
|
Виставлення оцінок за урок |
1 |
Хід уроку:
І. Організаційний момент:
Привітання учителя.
Добрий день! Вітаю всіх присутніх.
ІІ. Вступне слово учителя:
Ми з вами освоювали ази комп’ютерної графіки: вчилися користуватися електронними картами, ставити мітки на своїх картах, дізналися про призначення схем та діаграм, вчилися редагувати зображення та створювати колажі. І сьогодні ми підведемо підсумки нашої роботи. Для цього проведемо цікаве змагання. І побачимо на скільки добре ви засвоїли дану тему.
ІІІ. Пояснення правил гри:
Гра складається з декількох завдань, для проходження яких, нам потрібно дві команди, які ми напередодні уроку вже сформували. За правильно виконані завдання ви будете отримувати фішки. Переможе та команда, яка отримає більше фішок.
Але перш ніж переходити до виконання завдань, вам потрібно обрати капітанів команд, які визначають доповідача, на кожному з етапів гри.
ІV. Виконання завдань гри:
Командам по черзі задаються терміни по темі. Якщо учень правильно розказує його визначення, то команда отримує фішку. (Електронна карта, Мітка на карті, Схема, Діаграма, комп’ютерна графіка, колаж із зображень)
Учням потрібно в правильному порядку розставити послідовність дій для:
а) відкрити програму Paint (Пуск – Всі програми – Стандартні – Paint);
б) зберегти зображення в програмі Paint (Файл – Зберегти як – Ввести ім’я файлу – Зберегти).
Створити колаж із фото однокласників у програмі Picasa 3.
Переможе команда, яка за 15 хв, зробить більшу кількість цікавих колажів з підписами.
VІ. Підведення підсумків уроку:
Діти сідають за парти.
Проводиться підрахунок фішок команд. Перемагає та команда, яка отримала більше фішок.
VІІІ. Виставлення оцінок за урок:
Учні які перемогли, отримують за урок наклейку в щоденник у вигляді радісного «Смайлика».
Дякую за ваші знання та активну участь у грі. Урок закінчено. До побачення.
Мельник Л.І |
1 |