Граматичні ігри на уроках англійської мови

Про матеріал
Використання ігор та їх значення під час вивчення граматики у початковій школі на уроках англійської мови .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Граматичні ігри на уроках англійської мови. Підготувала: Вчитель англійської мови. Кримківської гімназіїЛюшин І. Л.2022 – 2023н.р.

Номер слайду 2

 «Гра –простір внутрішньої соціалізації, засіб засвоєння соціальних установок»(Л. С. Виготський)«Гра – свобода особистості та уяви, ілюзорна реалізація нездійсненних інтересів»(О. М. Леонтьєв)

Номер слайду 3

Функції ігрової діяльностірозважальнанавчальнапсихологічнарелаксаційнарозвиваючавиховнакомунікативна

Номер слайду 4

Класифікація дидактичних ігор, що використовуються на уроках англійської мови 1) за змістом і цілями 2) за типом завдань3) за кількістю учасників4) за рівнем складності 5) за рівнем складності інтелектуальної діяльності 6) за способом, характером, формою проведення

Номер слайду 5

Класифікація ігор (Стронін М. Ф)За видом діяльності ігри поділяються на: 1) фізичні (рухові); 2) інтелектуальні (розумові); 3) трудові; 4) соціальні; 5) психологічні. За характером педагогічного процесу виділяються наступні групи ігор: 1) навчальні, тренувальні, контролюючі, узагальнюючі; 2) пізнавальні, виховні, розвиваючі; 3) репродуктивні, продуктивні, творчі; 4) комунікативні, діагностичні, профорієнтаційні,психотехнічні. За характером ігрової методики ігри можна розділити на: 1) предметні; 2) сюжетні 3) рольові; 4) ділові; 5) імітаційні; 6) ігри-драматизації.

Номер слайду 6

Роль та значення ігор на уроках англійської мови:1.Ігри використовують для розширення кругозору та пізнавальної діяльності.2. Ігри виховують самостійність, волю, співпрацю. 3.Ігри розвивають мотивацію навчальної діяльності, увагу, пам'ять, мову, мислення.4. Ігри прилучають до норм і цінностей суспільства, адаптують до умов певного середовища, навчають спілкуванню.5. Граматичні ігри сприяють розвитку уваги учнів, їх пізнавального інтересу, творчого мислення.

Номер слайду 7

Форми роботи: 1. індивідуальна; 2. парна; 3. групова; 4. фронтальна.

Номер слайду 8

властивості дидактичних ігор: а)ігри відкриті, тобто результат гри не можна передбачити; б) ігри повторювані, гру можна в будь-який час перервати і почати заново; в) ігри мають певні правила, які можуть бути змінені учасниками гри; г) ігри повинні приносити задоволення та радість.

Номер слайду 9

Методика проведення гри 1) вибір теми гри;2) визначення мети й завдань гри;3) підготовка і проведення гри

Номер слайду 10

Гра «Луна»Учитель промовляє правильні дієслова, а учні добавляють закінчення – ed, називають їх другу форму ( минулий час ). Якщо вчитель називає неправильне дієслово, учні повинні промовчати. Той, хто помилково додасть до неправильного дієслова закінчення – ed, вибуває. Перемагає той, хто залишився у грі.

Номер слайду 11

Гра «Як це робиться?»Мета: семантична диференціація лексики. Хід гри: Учитель роздає учням малюнки та картки, на яких написані дієслова. Учні повинні записати ті дієслова, які пояснюють намальоване

Номер слайду 12

Гра «Пантоміма»Мета: автоматизація вживання дієслів в усному мовленні. Хід гри: учні утворюють пари. Один із гравців показує дію з допомогою пантоміми чи міміки, а інший повинен прокоментувати те, що робить перший, з допомогою вже відомих дієслів.

Номер слайду 13

Гра «Ворота»(The Gate)Дає можливість повторити і закріпити в пам’яті всі види питальних речень. Два учні стають перед класом, з’єднуючи руки, й утворюють «грати». Інші учасники підходять і ставлять запитання з якоїсь певної теми. Якщо запитання поставлене правильно, звучить відповідь: The Gate is open.

Номер слайду 14

Гра «Що у мішку»Мета гри – засвоєння вживання іменників у множині. Учитель бере мішок і наповнює його предметами, англійські назви яких вже відомі дітям. Далі відбувається діалог між учителем і учнем:-What is there in the bag?- There is a pen in the bag. Учитель дістає названий предмет і кладе його на стіл. Якщо у мішку є декілька зразків одного і того самого предмета, вчитель запитує: How many pens are there in the bag?

Номер слайду 15

Гра «Укомплектуй речення»Учитель говорить речення, пропускаючи дієслова to be або to have, наприклад: «This… a ball”, “We … in the classroom”. При цьому він робить паузу після першого слова і кидає м’яча комусь з учнів. Той, хто спіймає його, повинен сказати речення повністю, вставивши потрібне дієслово. Гравець , який допустив помилку, вибуває з гри.

Номер слайду 16

Гра “Збери три форми дієслова»Мета гри – сприяти запам’ятовуванню трьох форм неправильних дієслів. Учитель заздалегідь готує картки з різними формами неправильних дієслів. На кожній з них записана тільки одна з форм. Усі учні сідають навколо столу. Картки перемішують, і кожен учень отримує їх декілька штук. За командою вчителя гравці передають один одному по одній картці і т.д. Завдання кожного учня – зібрати у себе три форми одного дієслова. Перемагає той, хто перший впорається із завданням.

Номер слайду 17

Мета гри – тренувати вміння використовувати питальну, заперечну та стверджувальну форми модального дієслова can. Клас ділять на дві команди. Одна команда задумує будь-яке речення з дієсловом сап ( наприклад: “We can write”). Гравці іншої команди повинні відгадати це речення, ставлячи запитання: “Can You read?”, “Can You speak English?” тощо. На ці запитання перша команда відповідає: “No, we can’t” або “Yes, we can”. Якщо речення відгадано, команди міняються місцями. Гра “Що ти вмієш робити”

Номер слайду 18

Література1. Близнюк О. І. Ігри у навчанні іноземних мов. – К.: Освіта, 1997. – 64 с.2. Бондарь М. В., Бондарь О. В. 130 ігор для уроків англійської мови. – Х.: Основа, 2004. – 128 с.3. Вербовська М. Є., Шишкова І. А. Англійська для малюків. – М.: АОЗТ Видавництво «Рученькина», 1996. – 176 с.4. Гапонова С. В. Англійська на дозвіллі. – К.: Товариство «Знання», КОО, 1998.- 80 с.5. Кондратюк І. Г. Активізація навчальної діяльності учнів на уроці //Англійська мова та література. – 2006. - №15. – С.2.6. Кремениця Л. М. Універсальні дидактичні ігри на уроках// Англійська мова та література. – 2012 р.- № 11. – С.21.7. Куліш В. Г. Цікава англійська. – Д.: Стакер, 1999. – 320 с.9. Мілютіна З. Т. Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках іноземної мови // Управління школою. – 2005. - №19-21. – С.49-51.10. Німчук Г. Б. Розважально-пізнавальні ігри на уроках англійської мови//Англійська мова та література.-2003. - №28. – С.12.11. Павлюк А. В. 200 ігор на уроках англійської мови.-Тернопіль: Мандрівець, 2008р. -56 с.12. Чернякова О. Вивчення англійської мови через гру // Початкова школа. – 2002. - №4. – С. 22.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Богдан Микола
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 жовтня 2022
Переглядів
513
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку