“Граючись - долаємо стрес”.
Конспект психологічної квест-гри
“ У пошуках Гарного настрою ” для дітей старшого дошкільного віку склала практичний психолог
КЗДО (ясла-садок) №254 КМР
Мельник Тетяна Миколаївна
Мета: Вдосконалювати навички управління емоціями, підвищення самооцінки, розвиток творчого потенціалу, зниження рівня тривожності, стресу та страху. Закріпити і знання про почуття, настрої і емоції. Допомогти дітям усвідомити свої деякі емоційні стани і звільнитися від негативних емоцій. Формувати уявлення дітей про емоції через ігрову взаємодію. Матеріал: сюжетні картки з назвами емоцій і почуттів, картки-пазли «Ситуації - смайлики», роздатковий матеріал «Емоції», «Назви емоцій і почуттів», люстерка, «Куб емоцій», малюнки Смайликів, маршрутна карта картки “Обійманці” С.Ройз, відео-вправа «Черепаха». квест-гри, картки для дихальних практик стабілізації «Вдих-видих»та ігрові
Хід:
Ранкове привітання з рухами.
Доброго ранку, доброго дня Бажаєте ви, бажаю вам я.
Вліво-вправо озирніться
Один одному всміхніться
- Любі малята, в цей ранковий час Є цікава новина для вас:
Вранці відеолист нам надіслали,
Потрібно, щоб ви його переглянули.
(Перегляд відеолиста) - Дітки, ви чули?
Сумна чаклунка нам повідомляє, Що Гарний настрій в полоні тримає.
Якщо ми хочемо чаклунку перемогти,
То потрібно для Гарного настрою посмішку знайти!
Дидактична гра«Склади карту з частин»
Мета: розвивати творче мислення, заохочувати до спільних дій.
Діти складають карту подорожі з частин.
Щоб Гарному настрою посмішку повернути, нам доведеться виконувати різні завдання. Тож вперед!
Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!»
Гра «Комплімент»
Мета: вчити дітейговорити один одному компліменти, виховувати дружелюбність;
Психогімнастика «Осінній листочок».
Флеш-гра «Різні привітання»
Діткам пропонується привітатися самими різними способами. Психолог показує, як це можна робити.
Завдання №1.Стежина спокою.
Вправа «Черепаха»
Мета: зняття м'язової напруги, зняття стресу та розслаблення.
Завдання №2.Квіткова галявина настрою
Гра «Мій настрій»
Діти поділяються на групи і отримують малюнок чорно-білої
квітковоїгалявини. (квіти – по кількості дітей у групі )
- Кожен з вас має на даний час різний настрій. Розфарбуйте кожен свою квіточку, залежно від вашого настрою.
Завдання №3.Місточок Емоцій.
- По місточку ми пройдем, -Всі емоції назвем!
Гра «Відгадай емоцію»
Гра: А що ти відчуваєш, коли…?
- в тебе день народження?
- побачив веселку/повітряну кульку?
- забирають/ламають твою іграшку?
Гра-вправа «Кубик з емоціями»
-Чудо-кубик завдання має, але діток це не злякає! Кубик ми один одному передамо, емоцію вгадаємо.
Діти передають один одному кубик з емоціями (на кожній стороні кубика зображена емоція радість, смуток і т.д.) * Я радію тоді, коли ...
* Я дивуюся тоді, коли ...
* Я злюся тоді, коли ...
* Я сумую тоді, коли ...
Завдання №4. Хмаринка вчинків
- Та не завжди так буває, як ми хочемо. Погляньте, на небі з'явилася незвичайна хмаринка – «хмаринка вчинків». Пішов рясний дощ. Діти розкрили парасольки – яскраву та чорну. Музична скринька
У будинку казкових героїв є музична скринька. І у ній лише веселі і добрі пісні! Давайте разом затанцюємо! Музична руханка «Посмішка»
- У кожному живе маленьке сонечко. Це сонечко – доброта, яке живе у наших серцях. Вмійте дарувати тепло своїх сердець всьому живому,всім, хто оточує вас.
Аудіо запис. Чарівний голос Гарного настрою.
- Любі дітки, я щасливий, що Грайленд відвідали такі чудові доброзичливі діти. Випіднялися на найвищу вершину у нашому місті. Ви стали ближче до сонечка,яке дарує вам світло і тепло. Тож подаруйте і ви своє тепло сонечку.
Гра «Подаруй долоньку сонечку»
Діти беруть вирізані з паперу долоньки, і прикріпляють до сонечка на ватмані.
Вправа «Посмішка по колу».
Рефлексія.
Гра «Ми теж»
Психолог промовляє фрази, роблячи паузи між висловлюваннями. Після кожного висловлювання діти вимовляють одну і ту ж фразу: «Ми теж!».
Наша зустріч закінчена.Приємних вам емоцій!