24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділи V, VІ. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту пятого та шостого розділів повісті Григора Тютюнника "Климко", розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу дітей та підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділи V, VІ. Тест

 

                                                     І варіант

1.У реченні «А то ж горів, як жарина» вжито художній засіб

А  епітет  Б  метафора   В порівняння

2.На лутках у кожному вікні хати цвіли  А калачики   Б півники   В дзвіночки

3.З погрібничка Климко почув приглушений підземний голосок

А  котика   Б курей   В півня

4. Климкові стало легко, тепло й затишно в цьому рипучому вагоні, тому що

А він пізнав своїх, донбасівських Б стіна вагона приколихувала  В було тепло

5.У реченні  «На лататті густо біліють лілії, мов зграї білих чаєнят, що сіли на  воду»  відсутні художні засоби:

А епітет, метафора   Б метафора, порівняння   В епітет, порівняння

6.Назва станції, до якої їхав Климко,

 А Вишняки  Б Дебальцево  В Людмилівка

7.Від переїзду, піднявши руки, спотикаючись і падаючи, біг до Климка

А Зульфат   Б  Мишко   В Гнатович

8.Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою

  Персонаж   Характеристика

1.Климко     А Вагон розгойдувало дужче й дужче…

2.Тітка Марина Б Усміхнений, мовчазний і синьоокий.

3.Гнатович   В У білих напрасованих брюках, білих парусинових черевиках і

                      блакитній сорочці, легко перехопленій у стані шовковим поясом…

4.Дядько Кирило Г Весела, рум’янощока, очі сміються.

                     Д Тихо одказав хрипкий старечий голос.

9. «Климко повернув за акацієву посадку і побачив неподалік у степу старого з кошиком та жінок з мішками за плечима. Вони посувалися помалу і дуже горбилися. Климко пішов слідом за ними» - це

А пейзаж   Б портрет   В розповідь з елементами опису

10.Шостий розділ починається реченням:

А Другого дня Климко підходив до своєї станції.    Б Климко йшов помалу, бо вкрай зморився зі своєю ношею.    В Нараз у висілку глухо хлопнув постріл.

11. Їдучи в поїзді додому, Климко згадував

А маму   Б  Наталію Миколаївну   В дядька Кирила

12. Слова «То був веселий і мудрий паровоз…» стосуються

А паровоза Климкового батька  Б паровоза дядька Кирила

В чужого паровоза

13. У реченні «Він помітив, що німець б’є лише правою ногою, і хотів проскочити зліва від нього»  автор підкреслює

А  спостережливість і кмітливість Климка  Б спостережливість, кмітливість і розум Климка   В спостережливість і вміння робити висновки  

 

              Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділи V, VІ. Тест

 

                                                    ІІ варіант

1.У реченні «Підійшла тітка Марина, теж, як тінь, з ночі виринула,зашепотіла»

  наявний художній засіб   А епітет     Б  метафора    В порівняння

2. На лутках у кожному вікні хати цвіли  А калачики   Б півники   В дзвіночки

3.З погрібничка Климко почув приглушений підземний голосок

А  півня   Б курей   В  кошеняти

4.Климкові стало легко, тепло й затишно в цьому рипучому вагоні, тому що

А було тепло Б стіна вагона приколихувала В він пізнав своїх, донбасівських

5.У реченні  «Він пролітав станцію, як ураган» відсутні художні засоби:

А епітет, метафора   Б метафора, порівняння   В епітет, порівняння

6. Назва станції, до якої їхав Климко,

 А Вишняки  Б Дебальцево  В Людмилівка

7.Від переїзду, піднявши руки, спотикаючись і падаючи, біг до Климка

А Зульфат   Б  Гнатович   В Наталія Миколаївна

8.Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою

   Персонаж     Характеристика

1Тітка Марина А Очі в нього були усміхнено-печальні – він ніколи не усміхався

                        ними весело, а біляве хвилясте волосся світилося на сонці шовком

2.Климко         Б Климко побачив маленьку чорну тінь обходчика з довгоносою

                            мастильницею в руці.

3.Дядько Кирило В А півня, тітонько, краще заріжте, бо він і курей продасть.

4.Гнатович      Г Вона подала клунок, заплакала тихо, поцілувала Климка.

                        Д У вагоні пахло старою сосновою стружкою, він погойдувався…

9. «Було ясне після дощу надвечір’я. Дощова роса м’яко блищала на пожухлих придорожніх травах, і сонце, що вже ледь торкалося найдальшого пагорка, малиново яскріло у кожній росині» - це зразок

А роздуму  Б пейзажу  В портрета

10.Пятий розділ закінчується реченнями:

А А мокрий степ гірко пах полином і тихо шумів од вітру. Низько над ним сунули хмари.  Б Він біг і весь час оглядався. На переїзд вискочило ще двоє.

В Від переїзду вдарила довга автоматна черга. Климка штовхнуло в груди …

11.Климко мріяв, що на могилі дядька Кирила вони з Зульфатом посадять

А берізку   Б вишню   В яблуньку

12. У реченні «Він помітив, що німець б’є лише правою ногою, і хотів проскочити зліва від нього»  автор підкреслює

А  спостережливість і кмітливість Климка  Б спостережливість, кмітливість і розум Климка   В спостережливість і вміння робити висновки

13.Хто з персонажів справив на вас найбільше враження, чому саме? Відповідь

аргументуйте.

 

 

docx
Додав(-ла)
Браїлова Олена
Додано
9 червня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку