24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Ліна Костенко: твори «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила». Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями програмних поезій Ліни Костенко, розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу дітей та підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки, розвивати стійкий інтерес до творчості сучасної поетеси. Кожне питання має один варіант правильної відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Ліна Костенко: твори «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила». Тест

                                                     І варіант

1.Збірка віршів Ліни Костенко «Над берегами вічної ріки» вийшла у

А 1977 році  Б 1987 році  В 1979 році

2.Ліну Костенко удостоєно Державної премії УРСР імені Тараса Шевченка у

А 1977 році  Б  1979 році  В 1987 році

3.У поетичних творах Ліни Костенко наявні художні засоби

А епітети й метафори Б епітети, метафори, порівняння В метафори, порівняння

4.Знайдіть відповідність між різновидами ліро-епічних творів та їх визначенням

 Різновиди творів     Визначення

1.Поезія   А Ліричний, ліро-епічний, переважно віршований твір, у якому

                     зображені значні події і яскраві характери.

2.Поема   Б Жанр ліро-епічної поезії фантастичного, історико-героїчного або

                    соціально-побутового гатунку з драматичним сюжетом.

3.Балада   В Це художньо-образна словесна творчість, термін передусім називає

                     мистецтво слова.

                  Г Ритмічно організоване мовлення, відмінне від прози.

5. Фантастичне й реальне  поєднуються у творі

А «Кольорові миші»  Б «Крила»  В «Чайка на крижині» 

6.Ліричні герої поезій «Чайка на крижині» та «Кольорові миші» мають такі спільні риси характеру:

А окриленість, цілеспрямованість, наполегливість

Б  старанність, трудолюбивість, бажання проявити власні здібності

В прагнення до мети, працьовитість, широкий кругозір

7. Поезія «Крила» є логічним продовженням твору

А «Дощ полив»   Б «Чайка на крижині»   В «Кольорові миші»

8.Найбільше надбання в житті людини - це

А душевний спокій Б матеріальне і фінансове забезпечення В духовне багатство

9.Авторський ідеал людини- тема твору

А «Чайка на крижині» Б «Кольорові миші» В «Крила»

10.Прикметник крилатий (поезія «Чайка на крижині») вжитий у значенні

А який має крила  Б який надихає, підносить  В у сполученні з іншим словом - вислів, що стисло й образно передає думку

11.Поезія «Дощ полив…» написана віршовим розміром

А  ямб  Б  хорей   В дактиль

12.Яким є твій власний ідеал людини? Свою відповідь обгрунтуй, наведи приклади.

 

 

 

 

 

Ліна Костенко: твори «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила». Тест

                                                     ІІ варіант

1.  Збірка віршів Ліни Костенко «Над берегами вічної ріки» вийшла у

А 1987 році  Б 1979 році  В 1977 році

2. Ліну Костенко удостоєно Державної премії УРСР імені Тараса Шевченка у

А 1979 році  Б  1987 році  В 1977 році

3. У поетичних творах Ліни Костенко наявні художні засоби

А епітети, метафори, порівняння  Б епітети, метафори  В метафори, порівняння

4. Знайдіть відповідність між різновидами ліро-епічних творів та їх визначенням

 Різновиди творів     Визначення

1.Поема   А Ліричний, ліро-епічний, переважно віршований твір, у якому

                     зображені значні події і яскраві характери.

2.Поезія   Б Жанр ліро-епічної поезії фантастичного, історико-героїчного або

                    соціально-побутового гатунку з драматичним сюжетом.

3.Балада   В Це художньо-образна словесна творчість, термін передусім називає

                     мистецтво слова.

                  Г Ритмічно організоване мовлення, відмінне від прози

5.Фантастичне й реальне  поєднуються у творі

А «Чайка на крижині»  Б «Кольорові миші»  В  «Крила»

6. Ліричні герої поезій «Чайка на крижині» та «Кольорові миші» мають такі спільні риси характеру:

А старанність, трудолюбивість, бажання проявити власні здібності

Б окриленість, цілеспрямованість, наполегливість

В прагнення до мети, працьовитість, широкий кругозір

7.Поезія «Крила» є логічним продовженням твору

А «Дощ полив»  Б «Кольорові миші»  В «Чайка на крижині»

8. Найбільше надбання в житті людини - це

А духовне багатство Б матеріальне і фінансове забезпечення В душевний спокій

9. Авторський ідеал людини- тема твору

А «Чайка на крижині» Б «Кольорові миші» В «Крила»

10.Прикметник крилатий (поезія «Чайка на крижині») вжитий у значенні

А який має крила  Б який надихає, підносить  В у сполученні з іншим словом - вислів, що стисло й образно передає думку

11.Поезія «Крила» написана віршовим розміром

А  хорей Б  ямб   В амфібрахій

12.Яким цінностям надаєш перевагу ти? Прокоментуй, наведи приклади з життя, які підтверджують твою думку.

 

 

docx
Додав(-ла)
Браїлова Олена
Додано
11 червня
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку