Група продовженого дня "Конспект заняття для учнів 3 класу"

Про матеріал
Комплес вправ з м’ячами. Естафети : «Парами»,«Скачки»,«Гонка м’ячів по колоні»,« Переправа», « Передав – сідай!». Рухливі “Захист фортеці”,«Влучно у ціль»,«Боротьба за м’яч»,«Третій зайвий».
Перегляд файлу

План  конспект продовженого дня для учнів  3 класу

  • Задачі :
  •                  Поповнювати  добовий  об’єму рухової активності учнів;
  •                  забезпечувати активний відпочинок дітей після уроків ;
  •                  виховувати самостійність в заняттях фізичними вправами;
  • формувати звичку дотримуватись правил і норм здорового способу життя;
  • виховувати морально-вольові якості , почуття взаємообов҆ язку.

 

Інвентар: волейбольні м’ячі – 10 штук,  фітбольні м’ячі з ручками – 2 штуки, обручі – 6 штук, фішки – 10 штук жовтих та 10  штук червоних , секундомір, свисток.

Місце проведення:  спортивний зал.

З.п.

Зміст заняття

Дозування

Організаційно методичні вказівки

І

Підготовча  частина

(15 хв.)

 

 

Шикування, привітання

Повідомлення задач заняття

 Повторення правил техніки безпеки.

Вправи на увагу:

 Руки вверх;

 Руки в сторони;

 Руки вниз;

 Руки перед собою.

 Стрибком наліво;

 Стрибком направо.

Ходьба:

-на носках

 

 

-на п’ятках

 

 

-на зовнішній та внутрішній  частині стопи

-напівприсівши

 

--в повному присіді.

 

Біг та його різновиди:

 – приставним кроком – правим боком;

 

 – приставним кроком – лівим боком;

  • біг спиною вперед;

 

- Біг змійкою

 

-Біг зі зміною напрямку

 

 

 

 

 Ходьба :

1- руки вперед;

2 - руки вгору;

3 - руки в сторони;

4 – руки вниз

 

 

Перешикування

2 хв

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

2 хв

15 м

 

 

15м

 

 

15м

 

15м

 

15м

 

2 хв

20м

 

20м

 

 

30м

 

 

 

30м

 

 

 

 

30с

 

 

 

30с

Шеренга

Отримати зворотну інформацію від учнів про її розуміння.

 

Чітке виконання  вказівок вчителя

 

 

 

Руки прямі вгору, долоні дивляться одна на одну.

Руки за голову, лікті в сторону, спина пряма.

Руки на пояс

 

 спина пряма

 

вперед не нахилятися.

 

Руки на поясі

 

Голову повернути вправо, дивитися за напрямком руху.

Переміщення на носках.

Темп повільний

 

 

Виконувати за сигналом вчителя

 

Звернути увагу  на відновлення дихання

 

з однієї колони в дві

 

Комплекс  з м’ячами 

1. В.п. - стійка ноги нарізно, руки в сторони, м'яч у лівій руці.

1-2 - руки через сторони вгору, стати на носки, перекласти м'яч у праву руку (вдих);

3—4 - в.п., 5-6 -м'яч у правій руці (видих).

7хв

 

6-8 разів у повільному темпі

Руки прямі

 

2. В.п. - стійка ноги нарізно, руки в сторони, м'яч у лівій руці. 1-2 - нахил уперед, перекласти м'яч за головою в праву руку, дивитись уперед (видих); 3-., м'яч у правій руці (вдих).

4 - в.п

6-8 разів у повільному темпі.

Нахиляючись уперед, ноги не згинати, голову вниз не опускати.

 

3.В.п. - руки вгору, м'яч у руках. 1 - присід на повній ступні,покласти м'яч біля носків ніг (видих); 2 - встати, руки вгору (вдих); 3 - присід,взяти м'яч  (видих); 4 - в.п., м'яч у руках(вдих)

6-8 разів у повільному темпі

Руки прямі

 

4.В.п. - основна стійка, руки в сторони, м'яч у лівій руці. 1 - підняти зігнуту в коліні ліву ногу і перекласти м'яч під коліном у праву руку (видих); 2 - в.п., м'яч у правій руці (вдих); 3-4 - те ж під другою ногою.

Вправу виконати 4-6 разів у повільному темпі.

Опорну ногу не згинати, тулуб уперед не нахиляти.

 

5.В.п. - основна стійка, м'яч у руках унизу. 1-2 - підкинути м'яч угору, сплеснути  у
долоні за спиною і спіймати його обома руками.

8-10 разів середньому темпі

М'яч кидати вгору вертикально, з місця не сходити

 

6.В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс, м'яч на підлозі. Перестрибування м’яча 1-3 вперед;

2- 4  назад.

15 стрибків

Стрибки виконувати високо, м’яч не чіпати

 

7.В.п. - основна стійка, руки на пояс, м'яч на підлозі спереду, 1-8 - стрибки на обох ногах по колу (70-80 см) навколо м'яча.

по 3-4 рази в кожний бік

Стрибати на носках, м’яч не чіпати

 

Ходьба  на місці.

30с

 Дихання рівномірне

ІІ

Основна частина

(40хв.)

 

 

Естафети

1. «Парами»

 Дві команди шикуються в колони по два перед лінією старту.  За сигналом

пари, які стоять у колоні першими, тримаючись за руки, пробігають між

фішками змійкою, намагаючись не збити їх, і повертаються до своєї команди, передають естафету, торкаючись плеча наступної пари. Самі стають в кінець  колони.  Наступна пара виконує теж саме. Естафета вважається закінченою,

коли перша пара стає знов першою.

 

2. Естафета «Скачки».

Учні  шикуються  в дві колони, перший учасник  сидить на фітбольному м’ячу  За сигналом  вчителя,  він  стрибаючи долає позначену дистанцію до фішки й назад, передаючи фітбольний м’яч. Естафета  вважається закінченою, коли останній гравець перетинає фінішну лінію.

3. Естафета «Гонка м’ячів по колоні»

 

Учасники команд шикуються в колону по одному, перший учасник тримає м’яч . За сигналом капітани передають м’яч над  головою гравцям, які стоять

позаду, ті передають далі. М’яч

передається до кінця колони.

Останні гравці, отримавши

м’яч, оббігають з правого боку

свою колону, стають першими

і передають м’яч над головою.

 Перемагає команда, в якій швидше за всіх повернеться на початок строю перший учасник.

 

4. Естафета « Переправа»

Учасникам естафети належить подолати умовну річку по переправі, яку вони самі будують в процесі руху. Для цього командам видається по 2 обручі. За сигналом перший учасник кожної команди починає будувати «переправу»: один  обруч кладе на лінію старту, другий  на крок попереду і стає в нього  ногами, потім перший обруч  розташовує ще трохи попереду і переступає в нього  і т. д., поки не досягне фішки.

Естафета 5 « Передав – сідай!»

У кожній команді вибирається капітан – найспритніший учасник.  Учні шикуються колонами біля межі, а капітани з м'ячами в руках розташовуються в 5-6 м попереду. За сигналом ведучого капітан кидає м'яч першому гравцеві своєї команди, упіймавши його , він  повинен повернути його назад і присісти. Капітан знову кидає м'яч вже другому гравцеві і т. д., поки не присяде вся команда.

Рухливі ігри

1. “Захист фортеці”

У центрі кола - "фортеця" (фішка).  Біля фортеці стоїть захисник. Гравці шикуються за лінією визначеного кола. За командою вчителя  гравці починають передавати один одному м'яч, маючи на  меті , кидаючи м’ячі, попасти в фортецю. Захисник намагається такі м'ячі  відбити. Гравець, який влучить у фортецю стає

захисником.

 

 3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 6 хв.

6-8 фішок  на відстані 1-1,5м.

 

 

Під час бігу учні тримаються за руки; якщо одна з фішок  падає, то спочатку її піднімають, а лише тоді продовжують бігти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дистанція між учнями  в 0,5-0,7 м.

 

 

 

Руки  вгору

Кожен гравець повинен передати м’яч

 

 

 

Назад повертатися бігом передаючи естафету наступному члену команди

 

 

 

 

 

 

 

Передачі м’яча двома руками зверху.

 

Звернути увагу на швидкість та точність передач

 

 

  • Захисник

не тримає

фортецю руками.

  • Гравцям  не заходити

за лінію кола,

й не  наступати на  неї.

2.Якщо фортеця

зрушена з місця, але не падає, захисник

продовжує її

захищати. Коли

ж захисник сам

звалить

фортецю, то він

міняється

місцями з

гравцем, у

руках якого був

м'яч.

 

2.«Влучно у ціль»

Гравців ділять на дві команди. Кожна

з команд розташовується за лицьовими  лініями на відстані 6-10м.

від кеглів. Усі гравці одержують по

малому м’ячику. За сигналом вчителя

збивають кеглі, одна команда

збиває червоні кеглі, інша-жовті.

6хв

Кидати м’яч

можна різними

способами, гравці

не повинні

заходити за свої

лінії.

Збивати  тільки свої кеглі

 

3. «Боротьба за м’яч»

Гравці діляться на 2команди і розбігаються по всьому залу . Ведучий

 тримає м’яч й передає своїм  гравцям.

Команда , яка з м’ячем, повинна зробити 10 передач, так , щоб інша

команда не перехопила м’яч.

 Після перехоплення, гра продовжується

6 хв.

 

З м’ячем пересуватися не можна.

 

4.  «Третій зайвий»

Усі гравці, крім вибраних 2-х ведучих, стають по двоє в коло обличчям до

центра кола. Таким чином,учасники гри утворили двакола (зовнішнє і

внутрішнє). Двоє ведучих: один з них

утікає, другий доганяє, стараючись поквачити втікача рукою, а той ряту-

ючись стає попереду якоїсь пари.

Гравець, який стоїть позаду третім,

стає втікачем, а доганяючий вже

старається його поквачити.

Якщо, доганяючому  вдалось поквачити того, то вони міняються ролями.

6 хв

  • Той, хто

втікає,

не має права

бігти

більше одного

кола та забігати в нього.

  • Починає бігти тільки 3-й «зайвий» гравець

ІІІ

Заключна частина

1 Шикування в коло.

2.Вправа на релаксацію «Пташки».

 Діти уявляють, що вони маленькі пташки. Літають по літньому лісі, вдихають його аромати і милуються його красою. Ось вони присіли на красиву квітку і вдихнули її легкий аромат, а тепер полетіли до найвищої липи, сіли на її верхівку і відчули солодкий запах квітучого дерева. А ось подув теплий літній вітерець, і пташки разом з його поривом понеслися до дзюркочущого лісового струмочку. Сівши на краю струмочка, вони почистили дзьобом свої пір’їнки, попили чистою, прохолодною водиці, поплескались і знову піднялися вгору. А тепер приземлилися в затишні гніздечка на лісовій галявині.

3. Підбиття підсумків

(5 хв.)

 

 

 

 

Очі заплющені, дихання спокійне.

 

 

 

 

Звернути увагу на емоційний стан учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
1819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку