Гуманно-особистісний підхід до дітей у освітньому процесі за Ш. Амонашвілі

Про матеріал
Система виховання та навчання Амонашвілі – «педагогіка цілісного життя дітей і дорослих» – будується на началах гуманності та віри в дитину, на основі виховання творчістю та співробітництва педагогів із дітьми. Завдання школи – спираючись на всю повноту дитячого життя, надати йому культурних форм саморозвитку, перетворити шкільні заняття в «уроки щастя життя», пізнання спілкування, дорослішання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гуманно-особистісний підхід до дітей у освітньому процесі за Ш. Амонашвілі

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Гуманна Педагогіка Система виховання та навчання Амонашвілі – «педагогіка цілісного життя дітей і дорослих» – будується на началах гуманності та віри в дитину, на основі виховання творчістю та співробітництва педагогів із дітьми. Завдання школи – спираючись на всю повноту дитячого життя, надати йому культурних форм саморозвитку, перетворити шкільні заняття в «уроки щастя життя», пізнання спілкування, дорослішання.

Номер слайду 4

Три принципи Гуманної педагогіки. Одухотворення середовища навколо дитиниутвердження у дитині її особистостівияв творчого терпіння, допомагаючи дитині у самопізнанні

Номер слайду 5

Крім принципів Шалва Амонашвілі визначає три закони гуманної педагогіки:- любити кожну дитинурозуміти і приймати її такою, якою вона єозброїтись оптимізмом по відношенню до будь-якої дитини

Номер слайду 6

Три постулативіри вчителя ів дитину:1. Дитина є явищем у нашому земному житті, а не випадковістю.2. Дитина несе в собі життєве завдання — місію.3. Дитина несе в собі необмежену енергію духу.

Номер слайду 7

Гуманна педагогіка заснована на вірі, і звідси є три заповіді педагогіки: Віра у безмежність дитини. Віра віскру життя даровану Богом дитиніВіра у силу гуманної педагогіки

Номер слайду 8

Наша душа небесного походження. Новий Заповіт – джерело гуманної педагогіки. Від Матфея гл. 18. Почуття віри – релігійне почуття. Батьківське почуття – педагогічне почуття. Почуття пізнання – наукове і філософське почуття. Почуття краси - естетичне почуття. Почуття совісті – відповідальне почуття

Номер слайду 9

SТри точки припущення. WБез віри – виховання не відбудеться. Вся педагогіка основана на християнській віріOБезсмерність душі і її цілеспрямованість до святостіTЗемне життя – відрізок шляху вдосконалення душіПрипущення гуманної педагогіки. Реальність вищого світу, світу духовного Божого.

Номер слайду 10

«Гуманна педагогіка - це педагогіка, яка приймає дитину такою, яка вона є, погоджується з її природою і проголошує природодоцільність в якості вищого закону»

Номер слайду 11

Досягнення мети уроку, побудованого на принципах гуманно-особистісного мислення, передбачає поєднання доброзичливої атмосфери міжособистісного спілкування на уроці з широким застосуванням методів і прийомів, що прямо впливають на мотиваційний компонент уроку. •гуманне ставлення до дітей;•задоволення їхніх потреб у спілкуванні і співробітництві з учителем і однокласниками в процесі навчальної роботи на уроці;•збагачення мислення емоціями, інтелектуальними почуттями;•стимулювання допитливості, пізнавальних інтересів і потреб;•формування правильної оцінки своїх можливостей, збудження і закріплення прагнення до самовдосконалення;•виховання відповідального ставлення до навчальної праці.

Номер слайду 12

Частиною гуманної педагогіки є "Посмішка"Посмішка – прояв життя, і яка це буде шкода, якщо вона не викличе посмішку. Усміхається Космос – Вічністю. Усміхається Небо – Зірками і Веселкою. Усміхається Сонце – Променями і Світлом. Усміхається Земля – Життям великим. Усміхається поле – квітами. Усміхається людина – вірою. Усміхається дитина – сьогоднішнім . Хто усміхається – той живе. Потрібно, щоб усміхалася школа. Усмішка школи – добрий вчитель. Усмішка вчителя – його стан душі.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Свобода думки та діяльностіОчікування сюрпризу. Сюрприз від учня. Вибір домашнього завдання. Приготуй завдання для друга. Готуємо разом завдання до наступного уроку. Право на власну думку !А мені цікаво це …Розкриття відчуттів після уроку

Номер слайду 15

Гуманна педагогіка ‒ це теорія і творча практика виховання особистості. Вона може бути реалізована тільки тоді, коли крізь призму її ідей і принципів ми переосмислимо всі компоненти педагогічного процесу

Номер слайду 16

Гуманна педагогіка будується на аксіомах: любов виховується любов’ю доброта виховується добротою успіх вирощується успіхом благородність виховується благородністю

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Сподіваюсь Вам було цікаво!Дякую за увагу!!!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
26 вересня
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку