Організація класу. Добрий день, дорогі друзі!Добрий день!На вас чекає гарний день. Бачу, всі веселі і здоровіДо уроку всі готові!
Номер слайду 3
Працюємо з таблицею Шульте
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Мовленнєва розминка. Читання чистомовок. На – на – на – рідна сторона. Ай – ай – ай – наш рідненький край. Жу – жу – жу – землю бережу. Ба – ба – ба – золоті хліба. Ті – ті – ті – руки золоті.
Номер слайду 6
Гумористичні твори - це твори ,у яких доброзичливо, необразливо висміюють якісь вади, кумедні риси в характері та поведінці людей чи тварин. Словничок
Прочитай вірш мовчки. А у мене новина: В мене тайна є одна!А яка у мене тайна —Я нікому не скажу. От лиш Галочці, звичайно,—Я із Галею дружу. Тільки я скажу по тому:— Не кажи, гляди, нікому,А розкажеш хоч комусь,Я з тобою роздружусь. Раптом ранком біля ганку. Зустрічаю я Тетянку. Щось не терпиться мені: Чи сказати їй, чи ні?Я скажу лиш наодинці:— Не кажи про це Маринці,Бо Маринка наша все,Як сорока, рознесе. Бачу Катю — теж подружка. Чи шепнути їй на вушко?Чи сказати хоч слівце,Щоб ніхто не знав про це?Тільки що то? Вір не вір,Знає тайну цілий двір. Як це сталось? Чисте диво!Отака я нещаслива!
Номер слайду 9
Дослідіть текст1. Над чим змушує замислитися цей вірш?2. З ким розмовляла дівчинка?3. Які риси характеру вона виявила? Як про це сказано у вірші?4. Чому про таємницю дівчинки дізнався цілий двір?5. Що ти порадив би (порадила б ) цій дівчинці?
Номер слайду 10
Рефлексія. З яким настроєм ти закінчуєш урок
Номер слайду 11
Домашнє завдання. Виразно читати вірш на сторінці 57