Характеристика
на ученицю _____________
________________________
__________________навчається у ___________________________. За цей період проявила себе як старанна учениця.. Учениця відтворює навчальний матеріал, правильно відповідає на запитання у межах програмового матеріалу. Самостійно (інколи з допомогою вчителя чи асистента вчителя) виконує завдання, що містяться у зошиті, підручнику.
Самостійно робить аналіз та узагальнення вивченого матеріалу. Висновки більш загального характеру робить за допомогою вчителя та асистента вчителя.
Має позитивне ставлення до навчання. Учениця підтримує діалог, намагається будувати зв’язний монологічний текст. Читає добре, але поспішає та допускає помилки в інтонуванні речень, логічних пауз під час читання не дотримується. Дівчинка уміє будувати власні висловлювання за змістом прочитаного. Під диктовку пише словами, важкі за написанням слова пише словосполученнями.
Деякі завдання викликають труднощі, через це потребує додаткових вказівок та навідних питань від вчителя або асистента вчителя. Завжди має бажання приймати участь в ігрових формах роботи.
Учениця добра, чутлива, комунікабельна. Поведінка учениці адекватна ситуації. Учениця добре вихована, ввічлива, стримана. Дівчинка скромна, самокритична. Вона відповідальна, любить виконувати завдання і доручення вчителя та асистента вчителя, старається виправляти помилки.
Ситуації успіху викликають позитивні емоції.
Батьки приділяють належну увагу вихованню доньки. Активно спілкуються з асистентом вчителя, класним керівником класу. Цікавляться здобутками своєї дитини.
Асистент вчителя _____________