Характеристика студентки–практикантки 4 –го курсу педагогічного університету

Про матеріал
Характеристика студентки–практикантки 4 –го курсу Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка хіміко-біологічного факультету
Перегляд файлу

Характеристика

студентки–практикантки  4 –го курсу

Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка хіміко-біологічного факультету

………………………………………………..

………………………………………… проходила педагогічну практику в Колубаївській гімназії Гуменецької сільської ради Камʼянець-Подільського району Хмельницької області з  29 січня до 22 березня 2024 року.

Практикантка ознайомилася з внтурішньою документацією, яка регулює роботу закладу: освітньою програмою, річним планом роботи гімназії, стратегією розвитку гімназії, режимом роботи та структурою навчального року. Опрацювала річний план виховної роботи, план роботи учнівського самоврядування.

Практика у …………………………………. проходила у 6-9 класах гімназії, тому вона відвідала уроки й виховні заходи, познайомилась з учнями класів.

Під час проходження педагогічної практики ………………………………………. була виконана значна за обсягом робота з  складання поурочних планів, виховних заходів. Практикантка здійснювала самостійну підготовку завдань до уроків,  проведення уроків та виховних заходів.

………………………………… провела  7 уроків біології, 7 уроків хімії, 5 уроків з предмету пізнаємо природу, 3 з основ здоровʼя.

Практикантка розробила  і провела заняття гуртка «STEMимо щодня»

для  учнів 5 і 6 класів на тему «Віруси vs Бактерії», на якому разом з учнями виготовила 3-D моделі вірусів та бактерій. Також технології  STEM-навчання застосувала на уроках пізнаємо природу, виготовши рухливу 3-D модель Сонячної системи.

Практикантка продемонструвала сумлінне ставлення до справи, пунктуальність, творчий підхід. До уроків вона готувалася відповідально. Вміло визначала  мету і завдання уроку та відповідно до них обирала  зміст, методи і форми організації навчання, які забезпечували реалізацію ключових компетентностей, наскрізних змістових ліній. Забезпечувала спрямованість уроків на формування суспільних цінностей здобувачів освіти.  Використо- вувала ІКТ-технології, електронні освітні ресурси, медіаресурси з навчальною метою. Створювала онлайн завдання, мультимедійні презентації, відеоролики. Співпрацювала з учнями на засадах партнерства, використовувала особистісно-орієнтований підхід. У своїй роботі дотримувалася принципів академічної доброчесності.

…………………………………………підготувала квест до Дня святого Валентина з учнями 9 класу та мітинг-реквієм на вшанування Героїв Небесної Сотні «А сотню вже зустріли небеса…». Вони були проведені з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей.

Результати проходження навчально-педагогічної практики студенткою  ……………………………… рекомендовано оцінити на «відмінно».

 

Директор гімназії:                                ………………..

Вчитель біології та хімії:    Г.Кириченко

docx
Додано
1 вересня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку