Характеристика
студентки–практикантки 4 –го курсу
Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка хіміко-біологічного факультету
………………………………………………..
………………………………………… проходила педагогічну практику в Колубаївській гімназії Гуменецької сільської ради Камʼянець-Подільського району Хмельницької області з 29 січня до 22 березня 2024 року.
Практикантка ознайомилася з внтурішньою документацією, яка регулює роботу закладу: освітньою програмою, річним планом роботи гімназії, стратегією розвитку гімназії, режимом роботи та структурою навчального року. Опрацювала річний план виховної роботи, план роботи учнівського самоврядування.
Практика у …………………………………. проходила у 6-9 класах гімназії, тому вона відвідала уроки й виховні заходи, познайомилась з учнями класів.
Під час проходження педагогічної практики ………………………………………. була виконана значна за обсягом робота з складання поурочних планів, виховних заходів. Практикантка здійснювала самостійну підготовку завдань до уроків, проведення уроків та виховних заходів.
………………………………… провела 7 уроків біології, 7 уроків хімії, 5 уроків з предмету пізнаємо природу, 3 з основ здоровʼя.
Практикантка розробила і провела заняття гуртка «STEMимо щодня»
для учнів 5 і 6 класів на тему «Віруси vs Бактерії», на якому разом з учнями виготовила 3-D моделі вірусів та бактерій. Також технології STEM-навчання застосувала на уроках пізнаємо природу, виготовши рухливу 3-D модель Сонячної системи.
Практикантка продемонструвала сумлінне ставлення до справи, пунктуальність, творчий підхід. До уроків вона готувалася відповідально. Вміло визначала мету і завдання уроку та відповідно до них обирала зміст, методи і форми організації навчання, які забезпечували реалізацію ключових компетентностей, наскрізних змістових ліній. Забезпечувала спрямованість уроків на формування суспільних цінностей здобувачів освіти. Використо- вувала ІКТ-технології, електронні освітні ресурси, медіаресурси з навчальною метою. Створювала онлайн завдання, мультимедійні презентації, відеоролики. Співпрацювала з учнями на засадах партнерства, використовувала особистісно-орієнтований підхід. У своїй роботі дотримувалася принципів академічної доброчесності.
…………………………………………підготувала квест до Дня святого Валентина з учнями 9 класу та мітинг-реквієм на вшанування Героїв Небесної Сотні «А сотню вже зустріли небеса…». Вони були проведені з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей.
Результати проходження навчально-педагогічної практики студенткою ……………………………… рекомендовано оцінити на «відмінно».
Директор гімназії: ………………..
Вчитель біології та хімії: Г.Кириченко