Характеристика
учениці,
2011 року народження, учениці 1 класу
За період навчання у 1 класі зарекомендувала себе спокійною, доброзичливою та дисциплінованою ученицею. У дівчинки середній рівень розвитку загального інтелекту. На уроках працює активно, але без бажання. Працездатність середня -втомлюється ближче до кінця уроку.
Учениця на уроках уважна, але повільно переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах. Програмовий матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя. Мова недостатньо розвинена: має малий словниковий запас, не може дати розгорнуту відповідь на поставлене запитання.
При читанні допускає помилки, читає побуквенно. Техніка письма сформована, але не повністю. Письмові роботи в зошиті виконує в повільному темпі, допускаючи помилки. Щодо навчального матеріалу з математики, на даний час учениця показала середній рівень його засвоєння. Вона частково знає десятковий склад чисел. На уроках «Я досліджую світ» учениця може відтворити незначну частину навчального матеріалу, доповнює і уточнює свою відповідь за навідними запитаннями вчителя. Потребує допомоги вчителя у проведенні спостережень, дослідів, практичних робіт, виконанні завдань в зошиті.
Батьки приділяють дівчинці достатньо уваги, постійно відвідують батьківські збори, слабо контролюють навчальну діяльність. У дівчинки є все необхідне навчальне приладдя. Без поважної причини заняття у школі не пропускає. Із ровесниками грає у малорухливі ігри. До дорослих відноситься з повагою, сприймає зауваження спокійно.
Директор школи:
Класний керівник: